Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-06-21
Mys³owice: ¦wiadczenie us³ug w zakresie ca³odobowej ochrony fizycznej siedziby Urzêdu Skarbowego w Mys³owicach, inkasa warto¶ci pieniê¿nych oraz obs³ugi centrali telefonicznej
Numer og³oszenia: 120283 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Skarbowy w Mys³owicach , ul. Mickiewicza 4, 41-400 Mys³owice, woj. ¶l±skie, tel. 032 3172300, faks 032 3172410.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.isnet.katowice.pl/us/myslowice.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug w zakresie ca³odobowej ochrony fizycznej siedziby Urzêdu Skarbowego w Mys³owicach, inkasa warto¶ci pieniê¿nych oraz obs³ugi centrali telefonicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja w okresie od 01.08.2013r. do 30.04.2014r. us³ug obejmuj±cych: 1.¦wiadczenie przez Wykonawcê ca³odobowych i codziennych us³ug w zakresie bezpo¶redniej ochrony fizycznej: a) sta³ej budynku biurowego oraz budynku magazynowego i gara¿y stanowi±cych siedzibê Zamawiaj±cego w Mys³owicach przy ul. Mickiewicza 4 wraz ze znajduj±cym siê w nich mieniem, wspomaganej technicznymi ¶rodkami zabezpieczenia, b) parkingu - podwórza przed budynkiem biurowym oraz zapleczem Zamawiaj±cego. 1.1.Przez bezpo¶redni± sta³± ochronê fizyczn± rozumie siê osobiste jej ¶wiadczenie przez jednego pracownika ochrony Wykonawcy (posiadaj±cego licencjê pracownika ochrony fizycznej) w formie nadzoru nad: a) osobami wchodz±cymi i wychodz±cymi z budynku biurowego Zamawiaj±cego (³±cznie z przekazaniem informacji interesantom wchodz±cym do Urzêdu o lokalizacji poszczególnych komórek organizacyjnych), b) funkcjonowaniem elektronicznych urz±dzeñ alarmowych w siedzibie Zamawiaj±cego, c) w³a¶ciwym zaparkowaniem i opuszczeniem parkingu Zamawiaj±cego przez u¿ytkowników pojazdów samochodowych. 1.2.Ochrona obiektu obejmuje równie¿ przyjmowanie oraz wydawanie kluczy od pomieszczeñ w budynku biurowym pracownikom i sprz±taczkom oraz pracownikom od gara¿y. 1.3.Ca³odobowa ochrona siedziby Zamawiaj±cego winna byæ wykonywana przez jednego pracownika ochrony codziennie, zarówno w godzinach pracy Urzêdu (od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 7:15 - 18:00 w poniedzia³ek i w godzinach 7:15 - 15:15 we wtorek, ¶rodê, czwartek i pi±tek), a tak¿e w czasie wolnym od pracy (tj. w dni wolne od pracy oraz w niedziele i ¶wiêta). 1.4.Ochrona siedziby Urzêdu winna byæ wykonywana przez Wykonawcê na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia 2.Inkaso warto¶ci pieniê¿nych z siedziby Zamawiaj±cego w Mys³owicach, ul. Mickiewicza 4 do Oddzia³u Banku PeKaO S.A. w Mys³owicach, ul. Miko³owska 6 codziennie w dniach pracy Zamawiaj±cego, tj. od poniedzia³ku do pi±tku. 2.1.Powierzone us³ugi w zakresie inkasa warto¶ci pieniê¿nych, Wykonawca winien wykonywaæ zgodnie z wymogami wynikaj±cymi z przepisów rozporz±dzenia Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 7 wrze¶nia 2010 r. w sprawie wymagañ, jakim powinna odpowiadaæ ochrona warto¶ci pieniê¿nych przechowywanych i transportowanych przez przedsiêbiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 166, poz. 1128 z pó¼n. zm.). 2.2.Na dodatkowe zlecenie Zamawiaj±cego Wykonawca zapewni ¶wiadczenie dora¼nych us³ug konwojowania warto¶ci pieniê¿nych do wysoko¶ci jednej jednostki obliczeniowej przy u¿yciu w³asnego ubezpieczonego ¶rodka transportu z Banku PeKaO S.A. Oddzia³ w Mys³owicach, ul.Miko³owska 6 do siedziby Urzêdu w Mys³owicach, ul.Mickiewicza 4 w miesi±cach od marca do kwietnia 2014r. ¶rednio 2 - 3 razy w miesi±cu w godzinach 8:00 - 10:00 za dodatkow± odp³atno¶ci±, przyjmuj±c cenê jednego konwoju warto¶ci pieniê¿nych w wysoko¶ci ceny brutto jednego inkasa warto¶ci pieniê¿nych w danym miesi±cu. 3.Obs³uga centrali telefonicznej znajduj±cej siê w budynku biurowym Zamawiaj±cego w Mys³owicach, ul. Mickiewicza 4 przez jednego pracownika w godzinach pracy Urzêdu, tj. we wtorek, ¶rodê, czwartek i pi±tek w godzinach 7:15 - 15:15, natomiast w poniedzia³ek od godziny 7:15 do 18:00. Dodatkowo Wykonawca zapewni obs³ugê centrali telefonicznej w przypadku gdy Zamawiaj±cy bêdzie pracowa³ w sobotê albo w wyd³u¿onym czasie pracy. 3.1.Obs³uga centrali telefonicznej wykonywana przez pracownika Wykonawcy obejmuje: a) ³±czenie rozmów telefonicznych zewnêtrznych z pracownikami i s³u¿bami Zamawiaj±cego, b) ³±czenie pracowników Zamawiaj±cego z okre¶lonymi zewnêtrznymi abonentami telefonicznymi , c) wykonywanie innych niezbêdnych czynno¶ci wynikaj±cych z obs³ugi centrali telefonicznej, jak np. ewidencjonowanie ³±czonych rozmów telefonicznych pracowników Zamawiaj±cego z zewnêtrznymi abonentami telefonicznymi, itp. 3.2.Nie jest wymagane posiadanie licencji pracownika ochrony fizycznej przez osobê obs³uguj±c± centralê telefoniczn±.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie 64.21.42.00 - Us³ugi centrali telefonicznych .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
o Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania us³ug ochrony osób i mienia. Na potwierdzenie spe³nienia tego warunku przed³o¿y aktualn± koncesjê wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z pó¼n. zm.). Zamawiaj±cy oceni spe³nienie tego warunku na podstawie do³±czonego do oferty dokumentu wed³ug formu³y: spe³nia/nie spe³nia.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
o Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e nale¿yte wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert - a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej trzech us³ug wykonanych lub wykonywanych w zakresie ochrony osób i mienia obiektów biurowych o powierzchni u¿ytkowej co najmniej 2000m2 i o czasookresie obowi±zywania umów nie krótszym ni¿ rok, z podaniem ich warto¶ci, dat wykonania lub wykonywania, odbiorców i nazwy zadañ na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SIWZ, oraz do³±czy dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie. Zamawiaj±cy oceni spe³nienie tego warunku na podstawie do³±czonych do oferty dokumentów wed³ug formu³y: spe³nia/nie spe³nia.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
o Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada niezbêdny potencja³ techniczny dla wykonania zamówienia, w tym musi posiadaæ na czas trwania umowy w³asn± Grupê Interwencyjn±, która na wezwanie pracownika ochrony Wykonawcy niezw³ocznie zostanie skierowana do siedziby Zamawiaj±cego i przybêdzie w gotowo¶ci do dzia³ania w czasie nie d³u¿szym ni¿ 15 minut od otrzymania wezwania. Ponadto Wykonawca musi wskazaæ, ¿e posiada niezbêdne do wykonania zamówienia narzêdzia i wyposa¿enie oraz pojazdy przystosowane do przewozu warto¶ci pieniê¿nych. Zamawiaj±cy oceni spe³nienie tego warunku na podstawie do³±czonego do oferty dokumentu wed³ug formu³y: spe³nia/nie spe³nia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
o Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. przy wykonywaniu zamówienia w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia oraz inkasa warto¶ci pieniê¿nych uczestniczyæ bêd± pracownicy, którzy posiadaj± licencjê pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia, natomiast pracownik, który ze strony Wykonawcy bêdzie nadzorowa³ sposób prowadzenia ochrony, musi posiadaæ licencjê pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia. Zamawiaj±cy oceni spe³nienie tego warunku na podstawie do³±czonych do oferty dokumentów wed³ug formu³y: spe³nia/nie spe³nia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
o Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na poziomie co najmniej 200 000,- z³., a ponadto jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci ochrony osób i mienia na sumê ubezpieczenia nie ni¿sz± ni¿ 400 000,- z³. i od rabunku podczas transportu na sumê ubezpieczenia nie ni¿sz± ni¿ 400 000,- z³. Zamawiaj±cy oceni spe³nienie tego warunku na podstawie do³±czonych do oferty dokumentów wed³ug formu³y: spe³nia/nie spe³nia.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
- wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- o¶wiadczenie na temat wielko¶ci ¶redniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy us³ug lub robót budowlanych oraz liczebno¶ci personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie;
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
- informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3.2)
- za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty (referencje) potwierdzaj±ce, ¿e wykazane us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie Zamawiaj±cy nie uzna dokumentów (referencji), z których wynika jedynie, ¿e Wykonawca wykona³ lub wykonuje us³ugê bez okre¶lenie, ¿e jest ona wykonywana nale¿ycie (prawid³owo, rzetelnie).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/myslowice.htm
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zamawiaj±cego 41-400 Mys³owice, ul.Mickiewicza 4, pokój nr 25.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiaj±cego 41-400 Mys³owice, ul.Mickiewicza 4, pokój 24 I piêtro (Sekretariat Naczelnika Urzêdu).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- Zakup kontenera biurowego wraz z jego monta¿em i przygotowaniem pod³o¿a wed³ug wskazañ producenta dla Zak³adu Oczyszczania Miasta w Mys³owicach
- Zakup dwóch nowych ci±gników rolniczych wraz z osprzêtem dla Zak³adu Oczyszczania Miasta w Mys³owicach
- Zawarcie umowy na zakup wraz z dostaw± u¿ywanego pojazdu specjalnego typu hakowiec o DMC 26 ton
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Bytomskiej 27a
- Zawarcie umowy dla Oddzia³u KWK Mys³owice -Weso³a na ¶wiadczenie us³ug w zakresie wykonania przegl±dów stanu technicznego po³±czonych z próbami szczelno¶ci, a tak¿e wykonywanie napraw ewentualnych nieszczelno¶ci w wewnêtrznych instalacjach gazowych w obiektach kubaturowych w rejonach objêtych wp³ywami eksploatacji górniczej, równie¿ po zaistnia³ych wstrz±sach.
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga ochrony mienia
- Us³uga polegaj±ca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obs³ug± oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- Ochrona obiektu i dozór mienia Opery Ba³tyckiej w Gdañsku wraz z obs³ug± portierni
- ¦wiadczenie us³ug ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów Szpitala i jego terenu
- Kompleksowa us³uga sprz±tania i utrzymania czysto¶ci oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Pañstwowych w Krakowie przy al. Juliusza S³owackiego 17a
- Ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji S±du Rejonowego w Z³otoryi w latach 2025-2027 (24 miesi±ce).
wiêcej: Us³ugi centrali telefonicznych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.