eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćWykonanie modernizacji pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 7 przy ul.Sienkiewicza w Zamościu dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 7 i Gimnazjum Nr 1.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-15

Zamość: Wykonanie modernizacji pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 7 przy ul.Sienkiewicza w Zamościu dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 7 i Gimnazjum Nr 1
Numer ogłoszenia: 150118 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87132 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 7 przy ul.Sienkiewicza w Zamościu dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 7 i Gimnazjum Nr 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji pomieszczeń budynku głównego i bocznego Szkoły Podstawowej Nr 7 przy ul. Sienkiewicza 5 w Zamościu i przystosowanie do potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 7 i Gimnazjum Nr 1 zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i przedmiarami robót - I etap w ramach zadania: Modernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 7 w Zamościu dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 7 i Gimnazjum Nr 1 w Zamościu. Zespół obiektów Szkoły Podstawowej Nr 7 składa się z budynku głównego trzykondygnacyjnego murowanego w części podpiwniczonego połączonego łącznikiem murowanym parterowym z budynkiem bocznym murowanym piętrowym i salą gimnastyczną. Łączna powierzchnia zabudowy 1522m2 W zakresie robót budowlanych należy wykonać szczególności: Rozebrać drewnianą klatkę schodową w budynku bocznym 3 kondygnacyjnym oraz wykonać nową o konstrukcji żelbetowej. Rozebrać posadzki z wykładzin PCV i płytek ceramicznych wraz z podkładami i izolacjami w ilości 177,58 m2 dla posadzek na gruncie oraz 293,73 m2 dla posadzek na stropach międzypiętrowych. Wykonać nowe podkłady betonowe pod podłogi i posadzki na gruncie ( beton C12/15) gr 15 cm z izolacją z folli PCV, izolacją termiczną ze styropianu EPS 200 gr. 10 cm, oraz warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej pod posadzki zatarte na ostro gr 5 cm w ilości 177,58 m2 . Wykonać nowe podkłady pod podłogi i posadzki na stropach międzypiętrowych z izolacją z folli PCV, izolacją termiczną ze styropianu EPS 200 gr. 4 cm, oraz warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej pod posadzki zatarte na ostro gr 4 cm w ilości 293,73 m2 . Wykonać nowe posadzki z homogenicznych wykładzin PCV w ilości 335,36 m2 , posadzki ceramiczne w ilości 111,28 m2 oraz posadzki z wykładziny homogenicznej PCV w systemie schodowym w ilości 28,24 m2. Rozebrać mury z cegły ceramicznej pełnej - 11,57 m2, rozebrać ścianki działowe z cegły - 95,78 m2. Rozebrać okładziny z glazury - 169,06 m2 , usunąć lamperie olejne z tynków ścian korytarzy i pomieszczeń szkolnych - 1045,54 m2 , zeskrobać stare powłoki malarskie - 2365,01 m2 , rozebrać boazerię drewnianą - 302,77 m2, skuć tynki cementowo-wapienne - 319,8 m2, rozebrać trzon kuchenny - 1 kpl. Wykonać tynki zwykłe - 262,53 m2, oraz renowacyjne - 319,9 m2. Wykonać nowe gładzie gipsowe na ścianach i sufitach - 2433,97 m2, pomalować lamperie farbą olejną z dwukrotnym szpachlowaniem - 1053,06 m2, wykonać lamperie na tynkach renowacyjnych - 148,12 m2, wykonać okładzinę z płytek ceramicznych ściennych - 272,8 m2, wykonać malowania emulsyjne ścian i sufitów pomieszczeń i korytarzy - 2433,97 m2. Wykonać ścianki boksów szatniowych z siatki krepowanej w ramach z kątownika z drzwiami - 47,85 m2, wykonać ścianki sanitariatów z płyty HPL gr 10 mm - 58,65 m2. Wykonać balustrady o wysokości 1,1 m, ze stali kwasoodpornej. - 20,8 m. Dokonać wymiany stolarki okiennej w ilości 367,369 m2 wraz z zamontowaniem nowych parapetów z aglomarmuru - 182,89 m. Wykorzystać podokienniki zewnętrzne z demontażu. Dokonać wymiany stolarki drzwiowej w ilości 34,03 m2 wyodrębnionej do wykonania w I etapie, wraz z przebudową nadproży i wykonaniem zabezpieczeń. Wykonać ocieplenie z wełny mineralnej stropów nad ostatnią kondygnacją dla budynku bocznego i głównego wraz z wykonaniem ażurowej podłogi z desek - 631,265 m2. Wykonać remont schodów zewnętrznych (odkopanie, skucie tynków, wykonanie nowych tynków, wykonanie izolacji i wykonanie okładziny z masy lastryko zmywane) od strony zachodniej budynku głównego zgodnie z projektem. Wykonać izolację poziomą (metodą iniekcji krystalicznej) (40,27 mb, szer 56 cm) i pionową zewnętrzną ścian fundamentowych (124,837 m2) dla budynku bocznego wraz z wykonaniem docieplenia, cokołem i opaską żwirową oraz odtworzeniem nawierzchni z mieszanki asfaltowej. W zakresie robót sanitarnych należy: Wykonać remont istniejących sanitariatów w budynku głównym pomieszczenia(oznaczenia wg. projektu) nr 1.3; 1.4; 2.4. - Wymiana instalacji kanalizacji na PCW wraz z podejściami fi50 - 7 szt, fi 110 - 6 szt. Wymianę urządzeń sanitarnych: ustępy: 6 szt; umywalki 5 szt., wpusty podłogowe fi50 - 2 szt, montaż zaworów czerpalnych - 2 szt, Wymienić rury wodociągowe na rury z tworzyw sztucznych ok. 46 mb, Zainstalować nowy podgrzewacz wody 80dm3 - 1 szt, Wykonać remont pomieszczeń węzła kuchennego oraz sklepiku szkolnego w budynku głównym pomieszczenia nr 0.20, 0.21, 0.22; - wymiana instalacji kanalizacji na PCW wraz z podejściami fi 50 - 7 szt; włączenie do istniejącego poziomu w piwnicy - 1 szt; Dokonać wymiany urządzeń sanitarnych: umywalki - 3 szt.; zlewozmywak 1-k - 2 szt, zlewozmywak 2-k - 1 szt, brodzik kuchenny - 1 szt, Wymienić rury wodociągowe na rury z tworzywa sztucznego - ok. 48mb, Zainstalować nowy podgrzewacz wody 150 dm3 - 1 szt. Wykonać nowe instalacje wod-kan w budynku bocznym: - wykonanie poziomu odpływowego PCV 160- 10mb, - montaż pionów kanalizacyjnych PCV 110 -2 szt, podejścia fi50 - 5 szt, fi110- 5szt, Dokonać wymiany urządzeń sanitarnych: ustęp - 5 szt.; umywalki -5 szt, Zamontować zawory odcinające grzybkowe dn40 - 1 szt, Zamontować zawór antyskażeniowy dn40, Wymienić rury wodociągowe na rury stalowe dn50 - 33 mb, rury z tworzywa sztucznego - 50 mb, Zainstalować nowy podgrzewacz wody 50dm3 - 3 szt, 80 dm3 - 1 szt. Zakres robót elektrycznych obejmuje: wymianę złącza kablowego ZK-3a -1szt., instalację WLZ-tów - 682m, montaż rozdzielni z osprzętem - 8szt., oprzewodowanie - 2925m, montaż osprzętu - 140 szt., montaż opraw oświetleniowych - 138 szt.. Wykonanie instalacji pauzowej-6dzwonków,oprzewodwanie-200m, zegar -1 szt. Wykonanie instalacji komputerowej w zakresie montażu okablowania strukturalnego i sieci dedykowanej - 380 m, dostawy szafy rakowej wraz z osprzętem - 1 szt. Wykonanie instalacji telefonicznej w zakresie okablowania- 230m, montaż osprzętu - 16 szt. Wykonanie instalacji odgromowej: demontaż, ponowny montaż, pomiary kontrolne - 4 punkty. Wykonanie instalacji rurarzu dla sieci Pionier -132m. Wykonanie instalacji rurarzu SWiN , PPOŻ - 660m. Uwaga. Roboty w budynku głównym Szkoły Podstawowej Nr 7 można rozpocząć od przerwy wakacyjnej tj.24.06.2009r. natomiast roboty przy budynku bocznym można rozpocząć natychmiast po podpisaniu umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 982831.38 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo-Budowlane Bielan Krzysztof, Majdan 84, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 982831.38
  • Oferta z najniższą ceną: 982831.38 oferta z najwyższą ceną: 1104838.12
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.