eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćWykonanie modernizacji pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 7 przy ul.Sienkiewicza w Zamościu dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 7 i Gimnazjum Nr 1.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-01

Zamość: Wykonanie modernizacji pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 7 przy ul.Sienkiewicza w Zamościu dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 7 i Gimnazjum Nr 1.
Numer ogłoszenia: 87132 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 7 przy ul.Sienkiewicza w Zamościu dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 7 i Gimnazjum Nr 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji pomieszczeń budynku głównego i bocznego Szkoły Podstawowej Nr 7 przy ul. Sienkiewicza 5 w Zamościu i przystosowanie do potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 7 i Gimnazjum Nr 1 zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i przedmiarami robót - I etap w ramach zadania: Modernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 7 w Zamościu dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 7 i Gimnazjum Nr 1 w Zamościu. Zespół obiektów Szkoły Podstawowej Nr 7 składa się z budynku głównego trzykondygnacyjnego murowanego w części podpiwniczonego połączonego łącznikiem murowanym parterowym z budynkiem bocznym murowanym piętrowym i salą gimnastyczną. Łączna powierzchnia zabudowy 1522m2 W zakresie robót budowlanych należy wykonać szczególności: Rozebrać drewnianą klatkę schodową w budynku bocznym 3 kondygnacyjnym oraz wykonać nową o konstrukcji żelbetowej. Rozebrać posadzki z wykładzin PCV i płytek ceramicznych wraz z podkładami i izolacjami w ilości 177,58 m2 dla posadzek na gruncie oraz 293,73 m2 dla posadzek na stropach międzypiętrowych. Wykonać nowe podkłady betonowe pod podłogi i posadzki na gruncie ( beton C12/15) gr 15 cm z izolacją z folli PCV, izolacją termiczną ze styropianu EPS 200 gr. 10 cm, oraz warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej pod posadzki zatarte na ostro gr 5 cm w ilości 177,58 m2 . Wykonać nowe podkłady pod podłogi i posadzki na stropach międzypiętrowych z izolacją z folli PCV, izolacją termiczną ze styropianu EPS 200 gr. 4 cm, oraz warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej pod posadzki zatarte na ostro gr 4 cm w ilości 293,73 m2 . Wykonać nowe posadzki z homogenicznych wykładzin PCV w ilości 335,36 m2 , posadzki ceramiczne w ilości 111,28 m2 oraz posadzki z wykładziny homogenicznej PCV w systemie schodowym w ilości 28,24 m2. Rozebrać mury z cegły ceramicznej pełnej - 11,57 m2, rozebrać ścianki działowe z cegły - 95,78 m2. Rozebrać okładziny z glazury - 169,06 m2 , usunąć lamperie olejne z tynków ścian korytarzy i pomieszczeń szkolnych - 1045,54 m2 , zeskrobać stare powłoki malarskie - 2365,01 m2 , rozebrać boazerię drewnianą - 302,77 m2, skuć tynki cementowo-wapienne - 319,8 m2, rozebrać trzon kuchenny - 1 kpl. Wykonać tynki zwykłe - 262,53 m2, oraz renowacyjne - 319,9 m2. Wykonać nowe gładzie gipsowe na ścianach i sufitach - 2433,97 m2, pomalować lamperie farbą olejną z dwukrotnym szpachlowaniem - 1053,06 m2, wykonać lamperie na tynkach renowacyjnych - 148,12 m2, wykonać okładzinę z płytek ceramicznych ściennych - 272,8 m2, wykonać malowania emulsyjne ścian i sufitów pomieszczeń i korytarzy - 2433,97 m2. Wykonać ścianki boksów szatniowych z siatki krepowanej w ramach z kątownika z drzwiami - 47,85 m2, wykonać ścianki sanitariatów z płyty HPL gr 10 mm - 58,65 m2. Wykonać balustrady o wysokości 1,1 m, ze stali kwasoodpornej. - 20,8 m. Dokonać wymiany stolarki okiennej w ilości 367,369 m2 wraz z zamontowaniem nowych parapetów z aglomarmuru - 182,89 m. Wykorzystać podokienniki zewnętrzne z demontażu. Dokonać wymiany stolarki drzwiowej w ilości 34,03 m2 wyodrębnionej do wykonania w I etapie, wraz z przebudową nadproży i wykonaniem zabezpieczeń. Wykonać ocieplenie z wełny mineralnej stropów nad ostatnią kondygnacją dla budynku bocznego i głównego wraz z wykonaniem ażurowej podłogi z desek - 631,265 m2. Wykonać remont schodów zewnętrznych (odkopanie, skucie tynków, wykonanie nowych tynków, wykonanie izolacji i wykonanie okładziny z masy lastryko zmywane) od strony zachodniej budynku głównego zgodnie z projektem. Wykonać izolację poziomą (metodą iniekcji krystalicznej) (40,27 mb, szer 56 cm) i pionową zewnętrzną ścian fundamentowych (124,837 m2) dla budynku bocznego wraz z wykonaniem docieplenia, cokołem i opaską żwirową oraz odtworzeniem nawierzchni z mieszanki asfaltowej. W zakresie robót sanitarnych należy: Wykonać remont istniejących sanitariatów w budynku głównym pomieszczenia(oznaczenia wg. projektu) nr 1.3; 1.4; 2.4. - Wymiana instalacji kanalizacji na PCW wraz z podejściami fi50 - 7 szt, fi 110 - 6 szt. Wymianę urządzeń sanitarnych: ustępy: 6 szt; umywalki 5 szt., wpusty podłogowe fi50 - 2 szt, montaż zaworów czerpalnych - 2 szt, Wymienić rury wodociągowe na rury z tworzyw sztucznych ok. 46 mb, Zainstalować nowy podgrzewacz wody 80dm3 - 1 szt, Wykonać remont pomieszczeń węzła kuchennego oraz sklepiku szkolnego w budynku głównym pomieszczenia nr 0.20, 0.21, 0.22; - wymiana instalacji kanalizacji na PCW wraz z podejściami fi 50 - 7 szt; włączenie do istniejącego poziomu w piwnicy - 1 szt; Dokonać wymiany urządzeń sanitarnych: umywalki - 3 szt.; zlewozmywak 1-k - 2 szt, zlewozmywak 2-k - 1 szt, brodzik kuchenny - 1 szt, Wymienić rury wodociągowe na rury z tworzywa sztucznego - ok. 48mb, Zainstalować nowy podgrzewacz wody 150 dm3 - 1 szt. Wykonać nowe instalacje wod-kan w budynku bocznym: - wykonanie poziomu odpływowego PCV 160- 10mb, - montaż pionów kanalizacyjnych PCV 110 -2 szt, podejścia fi50 - 5 szt, fi110- 5szt, Dokonać wymiany urządzeń sanitarnych: ustęp - 5 szt.; umywalki -5 szt, Zamontować zawory odcinające grzybkowe dn40 - 1 szt, Zamontować zawór antyskażeniowy dn40, Wymienić rury wodociągowe na rury stalowe dn50 - 33 mb, rury z tworzywa sztucznego - 50 mb, Zainstalować nowy podgrzewacz wody 50dm3 - 3 szt, 80 dm3 - 1 szt. Zakres robót elektrycznych obejmuje: wymianę złącza kablowego ZK-3a -1szt., instalację WLZ-tów - 682m, montaż rozdzielni z osprzętem - 8szt., oprzewodowanie - 2925m, montaż osprzętu - 140 szt., montaż opraw oświetleniowych - 138 szt.. Wykonanie instalacji pauzowej-6dzwonków,oprzewodwanie-200m, zegar -1 szt. Wykonanie instalacji komputerowej w zakresie montażu okablowania strukturalnego i sieci dedykowanej - 380 m, dostawy szafy rakowej wraz z osprzętem - 1 szt. Wykonanie instalacji telefonicznej w zakresie okablowania- 230m, montaż osprzętu - 16 szt. Wykonanie instalacji odgromowej: demontaż, ponowny montaż, pomiary kontrolne - 4 punkty. Wykonanie instalacji rurarzu dla sieci Pionier -132m. Wykonanie instalacji rurarzu SWiN , PPOŻ - 660m. Uwaga. Roboty w budynku głównym Szkoły Podstawowej Nr 7 można rozpocząć od przerwy wakacyjnej tj.24.06.2009r. natomiast roboty przy budynku bocznym można rozpocząć natychmiast po podpisaniu umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 30.000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 2.Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: a) Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania robót określonych w siwz, b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie - roboty budowlano podobne do przedmiotu zamówienia. Przez podobne rozumie się roboty budowlane w zakresie remontów, modernizacji lub budowy obiektów użyteczności publicznej w tym wykonanie przynajmniej jednego zadania o wartości min. 1.000.000zł lub dwa zadania o wartości co najmniej po 500.000zł. każde. c/ Wykonawca powinien dysponować lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - a kierownicy poszczególnych branż budowlanych będą posiadali uprawnienia budowlane w tych specjalnościach. d) Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczenia lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 100.000 zł e) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniający wykonanie zamówienia - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową minimalna kwota 300.000zł f) Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS). W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt. 6 siwz na podstawie których zostanie dokonana ocena według formuły spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją Ofertą: 1. Formularz oferty przetargowej na roboty budowlane (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Dowód wniesienia wadium w/g pkt. 8 SIWZ zgodnie z art 45 pkt. 6 i 7 pzp. Dowód wpłaty wadium można załączyć do oferty lub wnieść je oddzielnie. 3. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie -dotyczy spółki cywilnej W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników chcących startować wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika. 4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów. 9. Informacja banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzający, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową minimalna kwota 300.000zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12.12a/ Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane dla kierowników budowy wszystkich branż oraz aktualne zaświadczenia (z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 12b/ Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 12a, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w wykonaniu zamówienia. 13. Wykaz robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez podobne rozumie się roboty budowlane w zakresie remontów, modernizacji lub budowy obiektów użyteczności publicznej w tym wykonanie przynajmniej jednego zadania o wartości min. 1.000.000zł lub dwa zadania o wartości co najmniej po 500.000zł każde. Do wykazu należy dołączyć stosowne referencje od instytucji na rzecz, których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty i wykonał je z należytą starannością. 14.Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 100.000zł. 15. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót oraz dokumentacji projektowej i zgodnie z zasadami zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania robót. W przypadku oferty Konsorcjum każdy z członków konsorcjum powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt. 5,6,7 oraz pkt. 10, 11 oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Pozostałe dokumenty oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 pzp (załącznik nr 2 do SIWZ) członkowie konsorcjum mogą złożyć razem lub oddzielnie. W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5,7,10,11 niniejszego działu, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzających odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 6 niniejszego działu zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można także odebrać w siedzibie Zamawiającego Urząd Miasta Zamość, Wydział Rozwoju Gospodarczego ul. Pereca 12, 22-400 Zamość, cena: 30 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13 (Ratusz), 22-400 Zamość sekretariat Prezydenta Miasta, pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Miasta Zamość Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość (Ratusz) pokój nr 12, dnia 28.04.2009 r. o godz. 10:30 Pracownikiem uprawnionym do udzielenia informacji jest: Marian Kozłowski tel./ fax 084-627-14-01.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.