To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-14
Tarnów: Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w okresie do 31 grudnia 2015 r. - łącznie dla około 220 osób (miesięcznie około 200 osób) do 21 773 godzin
Numer ogłoszenia: 150329 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145681 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowie, Al. Matki Bożej Fatimskiej 9, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 688 20 20, faks 14 688 20 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w okresie do 31 grudnia 2015 r. - łącznie dla około 220 osób (miesięcznie około 200 osób) do 21 773 godzin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla osób uprawnionych na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez Zamawiającego - w formie podstawowych usług opiekuńczych - zwanych dalej usługami, określonych w art. 50 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015 r., poz. 163 z późn. zm.). Usługi realizowane będą na rzecz świadczeniobiorców zamieszkałych na terenie Gminy Miasta Tarnowa, wskazanych przez Zamawiającego. USŁUGI obejmują pomoc w zakresie zaspokajania codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem, a w szczególności: 1) pomoc w utrzymaniu higieny osobistej: - mycie świadczeniobiorcy w łóżku, - kąpanie świadczeniobiorcy, - zmiana bielizny osobistej i pościelowej, - zmiana pampersa, 2) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, 3) pielęgnacja ran i odleżyn, 4) stały kontakt z lekarzem prowadzącym i pielęgniarką środowiskową, 5) realizacja recept oraz nadzór nad prawidłowym przyjmowaniem leków, 6) pomoc przy usprawnianiu ruchowym poprzez ćwiczenia rehabilitacyjne oraz korzystanie ze sprzętu rehabilitacyjnego, 7) dbanie o kondycję psychoruchową: - organizowanie spacerów, - podtrzymywanie kontaktów sąsiedzkich, - czytanie prasy, - prowadzenie rozmów, 8) utrzymanie czystości pokoju świadczeniobiorcy, kuchni, łazienki i urządzeń sanitarnych, 9) pranie bielizny osobistej i lekkiej odzieży, prasowanie, 10) zanoszenie i odbiór odzieży oraz bielizny pościelowej z pralni, 11) przynoszenie opału i palenie w piecu, jeśli środowisko tego wymaga, 12) zakup podstawowych artykułów spożywczych i gospodarstwa domowego, 13) przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety lub przynoszenie posiłków z lokalu gastronomicznego, 14) pomoc przy spożywaniu posiłków, 15) załatwianie spraw urzędowych. Wymiar godzinowy obejmuje 60 minut świadczenia usług w miejscu zamieszkania świadczeniobiorców, a także załatwienie spraw urzędowych świadczeniobiorcy, zakup dla świadczeniobiorcy podstawowych artykułów spożywczych i gospodarstwa domowego. Usługi będą świadczone codziennie w godzinach od 7:00 do 20:00, przy czym w niedziele i święta - w uzasadnionych przypadkach. Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi bezpośrednio po zrealizowaniu przez Wykonawcę 91 304 godzin usług - zgodnie z umową z dnia 30 grudnia 2014 r. Usługi realizowane będą do dnia 31 grudnia 2015 r. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę wykonanych usług.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NADZIEJA OPIEKA PIELĘGNIARSTWO REHABILITACJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NADZIEJA OPIEKA PIELĘGNIARSTWO REHABILITACJA SP. Z O.O.
- NADZIEJA OPIEKA PIELĘGNIARSTWO REHABILITACJA - SP. Z O. O., UL. RZEŹBIARSKA 88, UL. RZEŹBIARSKA 88, 04-609 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221431,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 221431,41
Oferta z najniższą ceną: 221431,41 / Oferta z najwyższą ceną: 221431,41
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2014 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015 r., poz. 163 z późn. zm.) do zadań Zamawiającego należy m. in. organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych. W okresie od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. na podstawie umowy z dnia 30 grudnia 2014 r. realizację usług opiekuńczych w formie podstawowych usług opiekuńczych zlecono Wykonawcy: Nadzieja Opieka Pielęgniarstwo Rehabilitacja sp. z o.o., Warszawa. W umowie określono, że łączna liczba godzin w okresie realizacji zamówienia wynosić będzie do 91 304 godzin. W okresie styczeń 2015 r. - sierpień 2015 r. Wykonawca zrealizował 73 961 godzin, do realizacji pozostało 17 343 godzin. Liczba ta jest niewystarczająca w stosunku do występujących potrzeb. Biorąc pod uwagę powyższe dane ustalono, że 91 304 godzin usług opiekuńczych zostanie zrealizowanych przez Wykonawcę już w miesiącu październiku 2015 r. W związku z powyższym istnieje konieczność zapewnienia świadczeniobiorcom dodatkowo do 21 773 godzin. Usługi te będą świadczone bezpośrednio po zrealizowaniu przez Wykonawcę 91 304 godzin usług - ustalonych w umowie z dnia 30 grudnia 2014 r., co nastąpi około 15 października 2015 r. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki - w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W przedmiotowym przypadku zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego - 2014/S 232 - 409286 z dnia 02 grudnia 2014 r. Zamówienie podstawowe udzielone zostało w dniu 30 grudnia 2014 r. Wykonawcy - Nadzieja Opieka Pielęgniarstwo Rehabilitacja sp. z o.o., ul. Rzeźbiarska 88, 04 - 609 Warszawa - na okres od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Modernizacja toru żużlowego w ramach zadania pn. Przebudowa stadionu - KOLEJNE POSTĘPOWANIE
- Przebudowa przyłącza wody, wymiana instalacji odprowadzania wód opadowych, (...)dla budynku nr 17 przy ul. Rozwojowej 39 w Tarnowie
- Dostawa środków czystości dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce
- Usługa druku i dostawy plakatów oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- "16/2025 Sukcesywna dostawa środków dietetycznych specjalnego przeznaczenia żywieniowego orazśrodków kontrastowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie"
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Klikowej w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w okresie od 1 kwietnia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością będącej mieszkańcem Gminy Brudzeń Duży w ramach programu Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością dla JST-edycja 2025-powtórzony
- "Świadczenie usług asystenckich oraz opiekuńczych osobom potrzebujących wsparcia (OPW)/uczestnikom projektu (UP), w tym osobom z niepełnosprawnościami w miejscu zamieszkania i/lub przebywania -powt.
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla osób z terenu gminy Syców z podziałem na zadania
- Świadczenie usługi opieki domowej na terenie miasta Racibórz dla 20 osób niesamodzielnych uczestników projektu pn. "Dobra Jesień Życia- opieka dla mieszkańców 60+ z miasta Racibórz" - EFS Plus
- POLITYKA SENIORALNA EFS+
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.