eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i odpowiednio utylizacji odpadów komunalnych, medycznych, a także specjalnych (w tym odpadów z pracowni RTG) ze Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-27

Warszawa: Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i odpowiednio utylizacji odpadów komunalnych, medycznych, a także specjalnych (w tym odpadów z pracowni RTG) ze Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ.
Numer ogłoszenia: 150513 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5369328, faks 022 5369378.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzelazna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i odpowiednio utylizacji odpadów komunalnych, medycznych, a także specjalnych (w tym odpadów z pracowni RTG) ze Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy odbioru, wywozu i odpowiednio utylizacji odpadów komunalnych, medycznych, a także specjalnych (w tym odpadów z pracowni RTG) ze Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z: - Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach.(Dz.U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.), Na przedmiot zamówienia składają się następujące zakresy: Zakres 1 - Odbiór odpadów komunalnych (zmieszanych, niesegregowanych) Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: Usługi wywozu odpadów 90511000-2; Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90513000-6 Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zgodnie z Załącznikiem 2) - Odpady komunalne niesegregowane będą wywożone zgodnie z potrzebami Zamawiającego (wezwanie na telefon) - czas reakcji nie dłuższy niż 1 dzień od wezwania, odbiór nieczystości w godzinach 600 - 800. - Zamawiający posiada prasokontener, w którym zgniatane (prasowane) są odpady komunalne. - Prace związane z załadunkiem odpadów należą do Wykonawcy. - Każdorazowo, po wywozie nieczystości Wykonawca będzie mył prasokontener. - Czas wywozu opróżniania mycia prasokontenera nie może przekroczyć 4 godzin. - Wykonawca usługi zobowiązany jest do dostarczania Zamawiającemu kwitów wagowych ze składowiska odpadów, na podstawie, których obliczana będzie comiesięczna wartość usługi. - Na czas awarii Wykonawca zapewni kontenery zapasowe, - Uszkodzenia prasokontenera podczas jego transportowania, opróżniania i mycia naprawiane będą na koszt Wykonawcy. - Zamawiający nie dopuszcza przerw w odbiorze odpadów, niezależnie od przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - Rozliczenie wykonanej usługi następować będzie w okresach miesięcznych, po zakończeniu każdego miesiąca. Zakres 2 - Odbiór odpadów komunalnych (segregowanych) Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: Usługi wywozu odpadów 90511000-2; Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90513000-6 Odbiór odpadów komunalnych segregowanych (zgodnie z Załącznikiem 2). - Odbiór odpadów zgodnie z potrzebami Zamawiającego (wezwanie na telefon - czas reakcji nie dłuższy niż 1 dzień od wezwania; średnio 5 wezwań w miesiącu). - Odbiór odpadów nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze w godz. 600 - 800 - Prace związane z załadunkiem odpadów należą do Wykonawcy. - Wykonawca usługi będzie zobowiązany do oddania w bezpłatne używanie pojemników do każdego rodzaju odpadów (pojemność od 1000 l. - 1300 l.). - Rozliczenie wykonanej usługi następować będzie w okresach miesięcznych, po zakończeniu każdego miesiąca. Cena za jeden przyjazd (odbiór odpadów) będzie ceną stałą, niezależną od ilości przekazanych odpadów. - Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia karty przekazania odpadów, każdorazowo po wywiezieniu odpadów lub po zakończeniu miesiąca. Zakres 3 - Odbiór i unieszkodliwienie odpadów medycznych (szpitalnych) niebezpiecznych i odpadów specjalnych (w tym niebezpiecznych) Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych 90520000-8; Usługi w zakresie odpadów medycznych 90524000-6; Usługi gromadzenia odpadów szpitalnych 90524100-7; Usługi usuwania odpadów szpitalnych 90524200-8; Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych 90524400-0 Odbiór i unieszkodliwienie odpadów medycznych (zgodnie z Załącznikiem 2). - Prace związane z załadunkiem odpadów należą do Wykonawcy. - Odbiór odpadów nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze w godz. 7.00 -12.00. - Odbiór odpadów odbywał się będzie trzy razy w tygodniu - poniedziałek, środa, piątek. W przypadku kumulacji dni wolnych Wykonawca zapewni dodatkowy odbiór odpadów. - Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia karty przekazania odpadów, każdorazowo po wywiezieniu odpadów. - Ilość odpadów uzależniona jest od ilości pacjentów, wykonanych zabiegów i każdorazowo inna. - Ważenie odpadów odbywać się będzie każdorazowo na samochodzie Wykonawcy, przy pomocy wagi posiadającej aktualny dokument poświadczający legalizację. Zamawiający będzie kontrolował aktualność legalizacji wagi w trakcie realizacji umowy. - Zamawiający nie dopuszcza przerw w odbiorze odpadów, niezależnie od przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - Rozliczenie wykonanej usługi następować będzie w okresach miesięcznych, po zakończeniu każdego miesiąca. - Wykonawca usługi będzie zobowiązany do bezpłatnego dostarczenia pojemników do każdego rodzaju odpadów, w odpowiednich kolorach o pojemności 2l, 5l, 10l, 30l i 60l. - Wykonawca zobowiązuje się w ramach ustalonego wynagrodzenia do nieodpłatnego przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie: odbioru, transportu wewnętrznego i składowania odpadów medycznych (minimum dwa raz w roku). Zakres 4 - Odbiór i unieszkodliwienie odpadów specjalnych (w tym niebezpiecznych) z pracowni RTG Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: Usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby 90523000-9 Odbiór i unieszkodliwienie odpadów specjalnych, w tym niebezpiecznych z pracowni RTG (zgodnie z Załącznikiem 2). - Prace związane z załadunkiem odpadów należą do Wykonawcy. - Odbiór odpadów nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze w godz. 7.00 -12.00, zgodnie z potrzebami Zamawiającego (wezwanie na telefon - czas reakcji nie dłuższy niż 1 dzień od wezwania). - Wykonawca usługi będzie zobowiązany do bezpłatnego dostarczenia pojemników do każdego rodzaju odpadów (pojemników do odczynników RTG, tub na świetlówki itd.). - Ważenie odpadów odbywać się będzie każdorazowo na samochodzie Wykonawcy przy pomocy wagi posiadającej aktualny dokument poświadczający legalizację. Zamawiający będzie kontrolował aktualność legalizacji wagi w trakcie realizacji umowy. - Wykonawca określi kwotę, jaką zapłaci za odpady udostępnione do odzysku. - Za odebrane surowce Wykonawca wystawi dowód odbioru odpadów określający nazwę, ilość i cenę surowca, który stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT. - Zamawiający nie dopuszcza przerw w odbiorze odpadów, niezależnie od przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia karty przekazania odpadów, każdorazowo po wywiezieniu odpadów. - Rozliczenie wykonanej usługi następować będzie w okresach miesięcznych, po zakończeniu każdego miesiąca. Zakres 5 - Odbiór i unieszkodliwienie odpadów specjalnych (w tym niebezpiecznych) Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: Usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby 90523000-9; Odbiór i unieszkodliwienie odpadów specjalnych, w tym niebezpiecznych (zgodnie z Załącznikiem 2). - Usługa będzie wykonywana nieodpłatnie - Prace związane z załadunkiem odpadów należą do Wykonawcy. - Odbiór odpadów nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze w godz. 7.00 -12.00. Zgodnie z potrzebami Zamawiającego (wezwanie na telefon - czas reakcji - Ważenie odpadów odbywać się będzie każdorazowo na samochodzie Wykonawcy przy pomocy wagi posiadającej aktualny dokument poświadczający legalizację. Zamawiający będzie kontrolował aktualność legalizacji wagi w trakcie realizacji umowy. - Zamawiający nie dopuszcza przerw w odbiorze odpadów, niezależnie od przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia karty przekazania odpadów, każdorazowo po wywiezieniu odpadów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z prognozowaną ilością wytwarzanych odpadów stanowi Załącznik nr 2 Formularz cenowy. Opis przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego możliwość zlecenia dotychczasowemu Wykonawcy usługi - zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.30.00-6, 90.52.00.00-8, 90.52.40.00-6, 90.52.41.00-7, 90.52.42.00-8, 90.52.44.00-0, 90.52.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący wymogu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przedstawi aktualne zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem (w zależności od zadania, na które Wykonawca składa ofertę), zgodne z ustawą z dn. 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zm. oraz ustawą z dn. 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008. (np. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz prowadzenia transportu odpadów lub zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku, unieszkodliwiania odpadów).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wymaganej wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch tożsamych z przedmiotem zamówienia usług, o wartości brutto nie mniejszej niż 50% składanej oferty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, poda ich wartości, przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty, potwierdzające że usługi te zostały wykonane należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, jeżeli posiada aktualną umowę ze spalarnią z której wynika, że zakład unieszkodliwiający jest w stanie odebrać i unieszkodliwić odpady w ilościach wskazanych przez Zamawiającego(dotyczy zakresu 3).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje kierowcami z uprawnieniami w zakresie ADR (dotyczy zakresu 3).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie Wykonawcy wskazujące miejsce unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych z podaniem metody unieszkodliwiania oraz odległości od siedziby Zamawiającego (dotyczy zakresu 3). - kopię umowy ze spalarni lub oświadczenie podmiotu unieszkodliwiającego, z którego wynika, że zakład unieszkodliwiający jest w stanie odebrać i unieszkodliwić odpady w ilościach wskazanych przez Zamawiającego (dotyczy zakresu 3).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następujących przypadkach: - jeżeli zmiany te dotyczą waloryzacji cen, np. w oparciu o podawany przez GUS wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, zmiany w systemie podatkowym. - w przypadku zmiany przepisów regulujących zasady postępowania z odpadami.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzelazna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie SPZOZ; ul. Żelazna 90; 01-004 Warszawa - Sekcja Zamówień Publicznych lub m.fok@szpitalzelazna.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie SPZOZ; ul. Żelazna 90; 01-004 Warszawa - Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór odpadów komunalnych (zmieszanych, niesegregowanych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych, niesegregowanych: 20 03 01..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór odpadów komunalnych (segregowanych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór odpadów komunalnych (segregowanych) - 15 01 02, 15 01 01, opakowania, makulatura..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odbiór i unieszkodliwienie odpadów medycznych (szpitalnych) niebezpiecznych i odpadów specjalnych (w tym niebezpiecznych)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór i unieszkodliwienie odpadów medycznych (szpitalnych) niebezpiecznych i odpadów specjalnych (w tym niebezpiecznych): 18 01 02, 18 01 03, 18 01 06, 18 01 09..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8, 90.52.40.00-6, 90.52.41.00-7, 90.52.42.00-8, 90.52.44.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odbiór i unieszkodliwienie odpadów specjalnych (w tym niebezpiecznych) z pracowni RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór i unieszkodliwienie odpadów specjalnych (w tym niebezpiecznych) z pracowni RTG: 09 01 04, 09 01 01, 09 01 07, 15 01 10..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odbiór i unieszkodliwienie odpadów specjalnych (w tym niebezpiecznych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór i unieszkodliwienie odpadów specjalnych (w tym niebezpiecznych): 16 02 13, 16 02 14, 16 06 01, 08 03 18..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.