eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPROWADZENIE OBSŁUGI BANKOWEJ KONT ZAMAWIAJĄCEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-10

Poznań: PROWADZENIE OBSŁUGI BANKOWEJ KONT ZAMAWIAJĄCEGO
Numer ogłoszenia: 150915 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105324 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk, ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8582091, faks 061 8525954.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROWADZENIE OBSŁUGI BANKOWEJ KONT ZAMAWIAJĄCEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej kont Zamawiającego. Część zamówienia dotyczy również realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego. 3.1. Informacje ogólne Zamawiający podaje skalę wykorzystywanych na dzień 31 grudnia 2013r. produktów i usług bankowych: a) przeciętna miesięczna ilość przelewów krajowych wykonywanych elektronicznie - około 5.060 szt. - ELIXIR - ok. 5.000 szt. - SORBNET - ok. 60 szt. b) przeciętna miesięczna ilość przelewów zagranicznych wykonywanych elektronicznie - ok. 60 szt. c) wartość oraz ilość wpłat i wypłat gotówkowych: - wartość wpłat i wypłat łącznie około 840.000 zł (rocznie) - wpłaty miesięcznie - 5 szt. o łącznej wartości około 20.000 zł. - wypłaty miesięcznie - 8 szt. o łącznej wartości około 50.000 zł. - wypłaty dewizowe około 60 szt. miesięcznie, w tym, między innymi : - ok. 10.000 euro miesięcznie - ok. 1.000 $ miesięcznie - ok. 5.000 GBP miesięcznie - wpłaty dewizowe około 10 szt. miesięcznie w tym, między innymi: - ok. 2.000 euro miesięcznie - ok. 500 $ miesięcznie - ok. 800 GBP miesięcznie d) średnia roczna wartość środków utrzymywanych dotychczas na rachunkach bieżących: - rachunki bieżące - ok. 40 mln zł, - rachunki walutowe - 1 mln euro e) liczba wydanych kart płatniczych/debetowych z indywidualnym limitem wydatków - 8 szt. f) liczba rachunków prowadzonych przez Zamawiającego w PLN (w tym pomocniczych) i walutowych: - liczba rachunków w PLN - 3 - liczba rachunków pomocniczych w PLN - 105 - liczba rachunków walutowych - 10 Dane dotyczące liczby i wartości operacji bankowych opracowane zostały na podstawie danych historycznych za ostatnich 12 miesięcy dla przedstawienia ogólnych potrzeb Zamawiającego. 3.2. Wymagania szczegółowe Przy realizacji usług objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1. W przypadku usług ogólnych: - otwierania bieżących rachunków bankowych Zamawiającego w PLN i w walutach obcych (w szczególności w euro, dolarach amerykańskich), rachunków pomocniczych i wyodrębnionych funduszy celowych - w ilości wynikającej z bieżących potrzeb Zamawiającego - bez opłat; - prowadzenia bieżących rachunków bankowych Zamawiającego w PLN i w walutach obcych (w szczególności w euro, dolarach amerykańskich), rachunków pomocniczych i wyodrębnionych funduszy celowych - w ilości wynikającej z bieżących potrzeb Zamawiającego - bez opłat; - otwierania, prowadzenia i zamykania rachunków bankowych w PLN i w walutach obcych, służących do realizacji konkretnych projektów, które są zamykane po ich zakończeniu i rozliczeniu (z możliwością wglądu do rachunków zamkniętych) - bez opłat; - możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie - bez opłat; - możliwość zakładania lokat overnight lub terminowych na warunkach negocjowanych z Zamawiającym; - księgowanie, w tym samym dniu, obciążenia rachunku Zamawiającego z tytułu dyspozycji poleceń przelewu, jeżeli przekazano te dyspozycje Wykonawcy najpóźniej do godziny 15:00, i to zarówno dla zleceń w walucie PLN i w walutach obcych - bez opłat; - wydawanie i obsługa kart płatniczych/debetowych z indywidualnym limitem wydatków (min 18 szt.); - Wykonawca wystawi, na żądanie Zamawiającego, gwarancje bankowe, informację o zdolności kredytowej Zamawiającego, bądź zaświadczenie o płynności finansowej Zamawiającego (ewentualne wystawienie gwarancji bankowej będzie następowało np. w przypadku uczestnictwa przez Zamawiającego w postępowaniach przetargowych, pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego odpowiedniej zdolności kredytowej, akceptacji przez Bank zabezpieczeń takiej gwarancji na wypadek braku spłaty, ustaleniu prowizji i opłat należnych Bankowi z tytułu wystawienia gwarancji i nastąpi to na podstawie odrębnej umowy) - Wykonawca wyznaczy doradcę do kontaktów z Zamawiającym, doradztwo prowadzone będzie w godzinach pracy Wykonawcy (Zamawiający nie ingeruje w ilość doradców (opiekunów), ważne żeby podczas nieobecności głównego doradcy (opiekuna), Wykonawca wyznaczył zastępczego doradcę (opiekuna) odpowiedzialnego za obsługę Zamawiającego ) - bez opłat; - przyjmowanie wpłat gotówkowych - bez opłat; - dokonywanie wypłat gotówkowych- bez opłat. 2. W przypadku bankowości elektronicznej Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: - zapewnienia dostępu do elektronicznego systemu bankowego wraz z dostarczeniem i zainstalowaniem niezbędnego oprogramowania klienckiego i urządzeń dostępu na wskazanej ilości stanowisk (od 2 do 20 stanowisk) przez 24h - bez opłat; - zapewnienia prostego i automatycznego importu zleceń płatniczych (np. przelewy krajowe i zagraniczne) do systemu banku - bez opłat; - zapewnienia możliwości zarządzania informacjami otrzymanymi z banku bezpośrednio w systemie finansowo-księgowym - bez opłat; - oprogramowanie klienckie nie może przechowywać, przetwarzać ani udostępniać żadnych danych poza trwającą sesję łączności z Bankiem. - zainstalowany system nie będzie generował dodatkowych kosztów telekomunikacyjnych., połączenie będzie odbywać się drogą szyfrowanego połączenia internetowego, z użyciem certyfikatów elektronicznych oraz osobistej kontroli dostępu każdego uprawnionego przez Zamawiającego użytkownika, zabezpieczonej kodem PIN, a w przypadku zatwierdzenia operacji opartej o karty elektroniczne, tokeny lub urządzenia biometryczne. - w przypadku awarii elektronicznego systemu bankowego Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zleceń w wersji papierowej ( w siedzibie Wykonawcy lub telefonicznie - bez opłat ) - za skutki wejścia do systemu osób nieuprawnionych odpowiedzialność ponosi Wykonawca - przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisy oprogramowania bez pobierania dodatkowych opłat; - przeszkolenie niezbędnej ilości osób, wskazanej przez Zamawiającego, do pracy w systemie bankowości internetowej - bez opłat; - elektroniczny dostęp do pełnej informacji o wszystkich rachunkach Zamawiającego i ich obrotach - bez opłat; - przegląd przez Zamawiającego historii operacji (w pełnym rozbiciu analitycznym) oraz przegląd operacji bieżąco rejestrowanych na rachunkach Zamawiającego - bez opłat; - tworzenie raportów na podstawie posiadanych przez Zmawiającego danych i możliwość ich wydruku - bez opłat; - nieograniczona możliwość elektronicznego pobierania wyciągów z rachunków bankowych - bez opłat; - nieograniczona możliwość pobierania wyciągów z rachunków bankowych Zamawiającego w formacie MT940 - bez opłat; - możliwość wycofywania przez Zamawiającego operacji wykonania przelewów drogą elektroniczną z datą realizacji w przód - przy czym polecenie takie musi zostać Wykonawcy zgłoszone nie później niż w dniu poprzedzającym dzień realizacji przelewu; - opłaty od przelewów elektronicznych w tym samych banku - bez opłat; - realizacja poleceń przelewów składanych w formie elektronicznej, w PLN i w walutach obcych, w tym również na rachunki w innych bankach krajowych i zagranicznych, i to w tym samym dniu roboczym, z możliwością sprawdzenia aktualnego stanu rachunku bankowego; - realizacja poleceń przelewów elektronicznych pomiędzy rachunkami Zamawiającego, prowadzonymi przez Wykonawcę - bez opłat; - zapewnienie przez Wykonawcę stałej telefonicznej i mailowej, tj. w dni robocze co najmniej w godzinach 8:00-17:00 konsultacji i informacji o bankowości elektronicznej dotyczącej rachunków Zamawiającego, np. poprzez udzielanie informacji o stanie rachunku, operacjach na rachunku, stałą obserwację obrotów, czy stanu środków na rachunkach Zamawiającego; - umożliwianie Zamawiającemu drogą elektroniczną przeglądu tabeli prowizji i opłat, tabeli oddziałów, bieżących informacji o kursach walut, stawkach WIBOR, z możliwością ich wydruku - bez opłat; - zapewnienie, że w dniu uznania rachunku Zamawiającego jakąkolwiek kwotą środków, kwota ta zwiększy saldo środków do wypłaty oraz powiększy saldo, od którego naliczane będą odsetki; - możliwość wglądu w historię rachunków z możliwością wydruku potwierdzeń przez okres min 2 lat po wygaśnięciu umowy, dla minimum dwóch upoważnionych pracowników Zamawiającego - bez opłat..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część zamówienia dotyczy również realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Zachodni WBK Spółka Akcyjna, ul. Rynek nr 9/11, 50-950 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 110000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.