To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-17
Legnica: Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach socjalnych i biurowych w Zakładzie Materiałów Ściernych w Żukowicach
Numer ogłoszenia: 151154 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83138 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica, ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8505500, faks 076 8505501.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach socjalnych i biurowych w Zakładzie Materiałów Ściernych w Żukowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w budynkach biurowych i socjalnych w Zakładzie Materiałów Ściernych w Żukowicach, ulica Żukowicka 1 (teren KGHM Polska Miedź S.A. Oddział Huta Miedzi Głogów II). Przewidywane godziny pracy między godziną 600 a 1500 od poniedziałku do piątku (włącznie). Usługi mają być realizowane regularnie w trakcie obowiązywania umowy od dnia podpisania umowy do dnia 28.02.2014 r. Świadczone usługi obejmują w swym zakresie n/w czynności: zamiatanie i mycie ciągów komunikacyjnych wg harmonogramu prac; opróżnianie koszy ze śmieci oraz wykładanie ich workami; wyrzucanie śmieci do kontenera zakładowego; mycie stolarki drzwiowej, klamek, poręczy i innych dostępnych elementów; usuwanie pajęczyn; mycie okien, glazury ściennej i lamperii co 3 miesiące (marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień); mycie punktów świetlnych (w zależności od potrzeb) - po uprzednim ich zdjęciu przez konserwatora lub pracownika posiadającego do tego uprawnienia; przecieranie na wilgotno włączników światła (przeszkolenie przez wykonawcę w utrzymaniu czystości sprzętu elektrycznego); przecieranie kaloryferów, rur CO; przecieranie luster, parapetów okiennych, mebli, telefonów oraz pozostałego sprzętu znajdującego się w pomieszczeniach; przecieranie z kurzu sprzętu AGD; sprzątanie łazienek, toalet i aneksów kuchennych w tym: mycie i dezynfekcja umywalek, zlewów kuchennych oraz armatury sanitarnej, glazury ściennej; mycie luster oraz wyposażenia jak np.: dozowniki itp.; sprzątanie po ewentualnych remontach oraz malowaniu wykonywanych w pomieszczeniach; uzupełnianie środków higieny (mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe) - środki dostarcza Wykonawca; zawiadamianie Zamawiającego o wszelkich zauważonych uszkodzeniach ruchomości, urządzeń oraz instalacji znajdujących się w budynku; mycie szafek metalowych w szatniach - codziennie; sprzątanie wejść do budynku - czyszczenie wycieraczek. Wykonawca świadczyć będzie usługi przy użyciu własnego sprzętu, materiałów oraz środków chemicznych do utrzymania czystości. Wykonawca przeszkoli pracowników i sporządzi instrukcję bezpiecznego wykonywania prac w zakresie wymienionym w SIWZ. Wykonawca odpowiada za przechowywane w pomieszczeniach biurowych informacje i nie ma prawa wchodzić w posiadanie żadnych ze zgromadzonych tam informacji ani tym bardziej udostępniać ich osobom trzecim. W przypadku naruszenia tej instrukcji, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy z Wykonawcą bez zachowania umownego okresu wypowiedzenia. Zatrudnieni do realizacji zamówienia pracownicy mają obowiązek zabezpieczyć sprzątane pomieszczenia przed dostępem osób trzecich zarówno podczas czynności sprzątania, jak i po ich zakończeniu. Opis powierzchni objętych sprzątaniem stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji. Zamawiający wymaga dokonania bezwzględnej wizji lokalnej przed złożeniem oferty, w celu zapoznania się z miejscem oraz warunkami wykonywania robót objętych zamówieniem i obowiązującymi przepisami o ruchu osobowym na terenie HM Głogów. IMN o/Legnica Zakład Materiałów Ściernych znajduje się na terenie HM Głogów gdzie występują specyficzne warunki środowiska pracy. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia gospodarcze do przechowywania sprzętu oraz udostępni pracownikom Wykonawcy swoje pomieszczenia socjalne. Odpowiedzialność za bezpieczeństwo pracowników ponosi Wykonawca. Warunki płatności: płatność w okresach miesięcznych na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT w terminie 30 dni od daty jej wpływu do siedziby Zamawiającego w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia opisanego w niniejszej SIWZ zgodnie ze swoimi potrzebami i nie wykorzystania całej kwoty umownej. Wykonawca nie ma prawa do dochodzenia od Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- IMPEL CLEANING Sp. z o.o., Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11050,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8076,00
Oferta z najniższą ceną: 6262,20 / Oferta z najwyższą ceną: 15389,83
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych
- Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na potrzeby zespołu basenów odkrytych Aquafun przy ul. Stromej 3a w Legnicy w sezonie 2025
- DOSTAWY ZESTAWU DO WYKONYWANIA ENDOSKOPOWYCH ZABIEGÓW USUWANIA KAMIENI NERKOWYCH - PROCEDUR RIRS
- DOSTAWY PIECZYWA W TYM PIECZYWA PÓŁCUKIERNICZEGO
- Przechowywanie na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg powiatu legnickiego, w przypadkach określonych w ustawie Prawo o ruchu drogowym w okresie od 1 kwietnia 2025 r. do 31 marca 2027 r.
- Termomodernizacja elewacji od podwórka Remont dachu przy ul. Piastowskiej 64
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń w placówce żłobkowej przy ul. Tysiąclecia oraz przy ul. ks. P. Wawrzyniaka w Kępnie.
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Usługa kompleksowego sprzątania przestrzeni budynków i terenów należących do Muzeum Niepodległości w Warszawie, tj. siedziba główna wraz z Oddziałami
- Wykonanie usługi sprzątania w obiekcie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z terenem przylegającym - numer postępowania: 21/ZP/25
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie zlokalizowanych w kompleksie przy ul. Kocjana 3 w Warszawie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.