eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówSprzątanie pomieszczeń w budynkach Urzędu Skarbowego w Głogowie przy ul. Mickiewicza 53 i terenów przyległych do budynku oraz pomieszczeń przy ul. Mickiewicza 55



Ogłoszenie z dnia 2011-06-09

Głogów: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Urzędu Skarbowego w Głogowie przy ul. Mickiewicza 53 i terenów przyległych do budynku oraz pomieszczeń przy ul. Mickiewicza 55
Numer ogłoszenia: 151158 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Głogowie, ul. A. Mickiewicza 53, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7272400, 7272460, faks 076 72727401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Urzędu Skarbowego w Głogowie przy ul. Mickiewicza 53 i terenów przyległych do budynku oraz pomieszczeń przy ul. Mickiewicza 55.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Stałe utrzymanie czystości w pomieszczeniach Urzędu Skarbowego w Głogowie przy ul. Mickiewicza 53 i przy ulicy Mickiewicza 55 Utrzymanie czystości na terenie przyległym do budynku przy ul. Mickiewicza 53 Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić osobom sprzątającym sprzęt oraz materiały , środki konieczne do realizacji zamówienia. Termin realizacji zamówienia od 1 lipca 2011 do 30 czerwca 2014r. Zakres czynności obejmuje : 1. Pomieszczenia biurowe 1.1.Codzienne sprzątanie z zastosowaniem odpowiednich środków czystości dla danego podłoża a) wszystkich pomieszczeń biurowych polegające na : - sprzątaniu podłóg : zamiatanie , mycie , odkurzanie , - wycieranie kurzu z parapetów , biurek , stołów , szaf , - opróżnianie koszy i wyścielanie ich nowymi workami, b) sprzątanie korytarzy i klatki schodowej. - mycie skrzydeł drzwiowych i ościeżnic, znajdujących się na ciągach komunikacyjnych. - czyszczenie mebli w ciągach komunikacyjnych, tablic informacyjnych, , gablot, zdejmowanie ze ścian, sufitów oraz lamp pajęczyn, c) wynoszenie śmieci do kontenera znajdującego się poza budynkiem, z podziałem na odpady komunalne, plastiki, papier. d) czyszczenie wycieraczek przy drzwiach wejściowych , 2. Pomieszczenia sanitarne. 2.1. Codzienne sprzątanie z zastosowaniem środków czystości , środków dezynfekujących i odświeżaczy powietrza, a) uzupełnianie papieru toaletowego w kabinach WC wg. potrzeb ( 15 kabin średnio po 3 rolki dziennie na kabinę) b) bieżące uzupełnianie mydła w płynie (7 dozowników o pojemności - 800 ml./1 szt.) c) codzienne mycie muszli WC, d) codzienne mycie umywalek i zlewozmywaków 3. Raz w miesiącu sprzątanie magazynów , pomieszczeń archiwum i piwnicznych , 4. Co 6 miesięcy mycie wszystkich okien i drzwi , grzejników w okresie: wiosennym i jesiennym. 5. Codzienne zamykanie wyjść z korytarzy na klatkę schodową od strony zachodniej o godzinie 15,30 a w środy o godz.16,00 , pomieszczenia w budynku przy ul. Mickiewicza 55 po zakończeniu pracy urzędu. 6. Czynności wykonywane na terenie przyległym do budynku : - zamiatanie schodów zewnętrznych , chodników i parkingu - usuwanie błota , liści , śmieci i innych zanieczyszczeń z całego terenu, - gromadzenie zanieczyszczeń do pojemników na odpady zlokalizowanych za budynkiem, - opróżnianie koszy zlokalizowanych przed wejściem do Urzędu , - koszenie trawników ,usuwanie uschniętych gałęzi ,grabienie trawy i zeschłych liści, - odśnieżanie i odladzanie dojść i dojazdów do budynku Urzędu ,posypywanie piaskiem lub solą - obcinanie i pielęgnacja żywopłotu oraz krzewów ozdobnych ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Ochrony Security Sp. z o.o z siedzibą w Sosnowcu , ul. Jabłoniowa 5a , 41-200 Sosnowiec, Sosnowiec ul. Jabłoniowa 5a, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 274796,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 199609,92

  • Oferta z najniższą ceną: 176987,16 / Oferta z najwyższą ceną: 327898,08

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Usługa sprzątania jest powszechnie dostępna oferowana przez liczne podmioty na rynku . o ustalonych standardach jakościowych art.70 Wartość zamówienia jest miniejsza niz kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.