Ogłoszenie z dnia 2011-06-09
Głogów: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Urzędu Skarbowego w Głogowie przy ul. Mickiewicza 53 i terenów przyległych do budynku oraz pomieszczeń przy ul. Mickiewicza 55
Numer ogłoszenia: 151158 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Głogowie, ul. A. Mickiewicza 53, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7272400, 7272460, faks 076 72727401.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Urzędu Skarbowego w Głogowie przy ul. Mickiewicza 53 i terenów przyległych do budynku oraz pomieszczeń przy ul. Mickiewicza 55.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Stałe utrzymanie czystości w pomieszczeniach Urzędu Skarbowego w Głogowie przy ul. Mickiewicza 53 i przy ulicy Mickiewicza 55 Utrzymanie czystości na terenie przyległym do budynku przy ul. Mickiewicza 53 Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić osobom sprzątającym sprzęt oraz materiały , środki konieczne do realizacji zamówienia. Termin realizacji zamówienia od 1 lipca 2011 do 30 czerwca 2014r. Zakres czynności obejmuje : 1. Pomieszczenia biurowe 1.1.Codzienne sprzątanie z zastosowaniem odpowiednich środków czystości dla danego podłoża a) wszystkich pomieszczeń biurowych polegające na : - sprzątaniu podłóg : zamiatanie , mycie , odkurzanie , - wycieranie kurzu z parapetów , biurek , stołów , szaf , - opróżnianie koszy i wyścielanie ich nowymi workami, b) sprzątanie korytarzy i klatki schodowej. - mycie skrzydeł drzwiowych i ościeżnic, znajdujących się na ciągach komunikacyjnych. - czyszczenie mebli w ciągach komunikacyjnych, tablic informacyjnych, , gablot, zdejmowanie ze ścian, sufitów oraz lamp pajęczyn, c) wynoszenie śmieci do kontenera znajdującego się poza budynkiem, z podziałem na odpady komunalne, plastiki, papier. d) czyszczenie wycieraczek przy drzwiach wejściowych , 2. Pomieszczenia sanitarne. 2.1. Codzienne sprzątanie z zastosowaniem środków czystości , środków dezynfekujących i odświeżaczy powietrza, a) uzupełnianie papieru toaletowego w kabinach WC wg. potrzeb ( 15 kabin średnio po 3 rolki dziennie na kabinę) b) bieżące uzupełnianie mydła w płynie (7 dozowników o pojemności - 800 ml./1 szt.) c) codzienne mycie muszli WC, d) codzienne mycie umywalek i zlewozmywaków 3. Raz w miesiącu sprzątanie magazynów , pomieszczeń archiwum i piwnicznych , 4. Co 6 miesięcy mycie wszystkich okien i drzwi , grzejników w okresie: wiosennym i jesiennym. 5. Codzienne zamykanie wyjść z korytarzy na klatkę schodową od strony zachodniej o godzinie 15,30 a w środy o godz.16,00 , pomieszczenia w budynku przy ul. Mickiewicza 55 po zakończeniu pracy urzędu. 6. Czynności wykonywane na terenie przyległym do budynku : - zamiatanie schodów zewnętrznych , chodników i parkingu - usuwanie błota , liści , śmieci i innych zanieczyszczeń z całego terenu, - gromadzenie zanieczyszczeń do pojemników na odpady zlokalizowanych za budynkiem, - opróżnianie koszy zlokalizowanych przed wejściem do Urzędu , - koszenie trawników ,usuwanie uschniętych gałęzi ,grabienie trawy i zeschłych liści, - odśnieżanie i odladzanie dojść i dojazdów do budynku Urzędu ,posypywanie piaskiem lub solą - obcinanie i pielęgnacja żywopłotu oraz krzewów ozdobnych ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM OCHRONY SECURITY" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM OCHRONY SECURITY" SP. Z O.O.
- Centrum Ochrony Security Sp. z o.o z siedzibą w Sosnowcu , ul. Jabłoniowa 5a , 41-200 Sosnowiec, Sosnowiec ul. Jabłoniowa 5a, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 274796,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 199609,92
Oferta z najniższą ceną: 176987,16 / Oferta z najwyższą ceną: 327898,08
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługa sprzątania jest powszechnie dostępna oferowana przez liczne podmioty na rynku . o ustalonych standardach jakościowych art.70 Wartość zamówienia jest miniejsza niz kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Zakup samochodu dla ZGK Serby
- Na dostawę obłożeń, fartuchów i serwet chirurgicznych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Dostawa materiałów medycznych, szewnych materiałów chirurgicznych oraz innych wyrobów medycznych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Głogów
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie miasta Rogoźno w 2025 roku
- Koszenie traw na niezagospodarowanych działkach Gminy Miasto Krosno oraz na terenach Skarbu Państwa w 2025 roku
- Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń w placówce żłobkowej przy ul. Tysiąclecia oraz przy ul. ks. P. Wawrzyniaka w Kępnie.
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych - zamiatania dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.