Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-04
Przasnysz: Modernizacja drogi leśnej ppoż nr. 18 w leśnictwie Lipa Nadleśnictwie Przasnysz 2008
Numer ogłoszenia: 151217 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Przasnysz, ul. Zawodzie 4, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7523022, fax 029 7523021.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi leśnej ppoż nr. 18 w leśnictwie Lipa Nadleśnictwie Przasnysz 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi leśnej ppoż nr. 18 w leśnictwie Lipa Nadleśnictwo Przasnysz 2008
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 13850należy wpłacić na konto zamawiającego do 25,07,2008 do godziny 9 00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia: koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. a) Wykonawcy wykażą i udokumentują przeciętne zatrudnienie pracowników i personelu kierowniczego w ilości min. 5 osób w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie (Zał. nr 8) b) Wykonawcy wykażą i udokumentują spełnienia wymogów jakościowych w zakresie świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia, wykazanie i udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat usług o takim samym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie o wartości zadania nie mniejszej niż 1000000 tyś zł potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót.( zał. nr 5) 3) Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. Wykonawcy wykażą i udokumentują posiadanie (dysponowanie) maszyn i urządzeń potrzebnych do realizacji zadania (zał. nr.6) - koparka gąsienicowa o pojemności 0.25 m3 1 szt. - spycharka gąsienicowa 100km 1szt. -równiarka samojezdna 120km 1szt. - walec statyczny samojezdny 10t. 1szt. - walec samojezdny wibracyjny 7,5 t. 1szt - żuraw samochodowy do 5 t. 1szt - ciągnik kołowy do 75 km 2 szt - samochód dostawczy 0.9 t. 1szt - samochód samowyładowczy5 t. 1szt - samochód samowyładowczy5 - 10 t. 1 szt - samochód samowyładowczy15-20 t. 2 szt 4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawcy wykażą i udokumentują, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają następujące kwalifikacje(zał. nr. 7) a) uprawnienia do kierowania pojazdami mechanicznymi - min. 2 osoby, b)uprawnienia do pracy sprzętem specjalistycznym mini. 2. osoby c) przeszkolenie z zakresu bhp-wszyscy zatrudnieni 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.(zał. nr. 9) 7) Udzielenie gwarancji nie mniej niż 24 miesiące (zał. nr. 11)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku zał. nr 3. b) Kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru - zał. nr 4. c) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) d) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e) Oświadczenie o podjęciu przez osobę do tego uprawnioną i zatrudnioną przez wykonawcę obowiązków kierownika budowy przy realizacji zamówienia oraz załączony dokument stwierdzający posiadanie uprawnień w tym zakresie.(własny druk) f) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust. 1 ustawy (zał. nr 9) g) Aktualną informacje z Krajowego rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy ( wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotycząca: -Osób fizycznych (współwłaścicieli spółki, właścicieli firm), -Urzędujących członków władz osób prawnych h) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); i) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); j) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczej Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); k) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, raz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według załączonego druku zał. nr 7 do SIWZ, l) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia: -Uprawnienia do pracy sprzętem specjalistycznym -Zaświadczenia o ukończeniu kursu bhp (wszyscy) -Uprawnienia do kierowania pojazdami mechanicznymi m) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (dysponuje) wykonawca - wg zał. nr 6. n) Parafowany na każdej stronie wzór umowy - zał. nr 2 o) Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. nr 8 p) Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości wykonanych prac min. 1 000 000 tyś zł, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie (referencje, opinie, listy polecające lub protokóły odbioru robót) (zał.nr.5) q) Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min. 1 000 000 tyś. zł - wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. r) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej s) Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Przasnysz ul. Zawodzie 4 06-300 Przasnysz lub na stronie internetowej RDLP lub Nadleśnictwa Przasnysz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Przasnysz Ul. Zawodzie 4 pok. nr. 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 23.08.2008.
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- Sporządzenie planu ogólnego miasta Przasnysza
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- Dostawa energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej dla Gminy Przasnysz oraz podległych jednostek na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- Przebudowa drogi na terenie sołectwa Jasionówka Kolonia oraz sołectwa Łozowo w gminie Dąbrowa Białostocka
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1624L Urszulin - Hańsk od km 2+900 do km 6+630
- Przebudowa dróg powiatowych 1847P i 2025P, z możliwością składania ofert częściowych
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.