Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-04
Zielona Góra: Zakończenie robót remontowych w internacie, łączniku, holu głównym budynku OHP w Zielonej Górze przy ul Zamenhofa1 z przeznaczeniem na Środowiskowy Hufiec Pracy.
Numer ogłoszenia: 151399 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Lubuska Wojewódzka Komenda, ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3270215, 3284870, fax 068 3284871.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.ohp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakończenie robót remontowych w internacie, łączniku, holu głównym budynku OHP w Zielonej Górze przy ul Zamenhofa1 z przeznaczeniem na Środowiskowy Hufiec Pracy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu internatu, łącznika oraz holu głównego budynku OHP w Zielonej Górze, przy ul. Zamenhofa1. Aby zrealizować w/w zamówienie należy wykonać: - roboty przygotowawcze: a) ogrodzenie terenu, oznakowanie zgodne z wymogami BHP, b) zdemontowanie, odłączenie istniejącego zasilania w energię elektryczną, instalację teletechniczną i wodnokanalizacyjną oraz wszelkie istniejące uzbrojenie, - roboty rozbiórkowe, wraz z usunięciem z terenu budowy wszystkich materiałów uzyskanych z rozbiórki, - roboty ziemne - obejmujące wykopy, wykonanie podkładów i nasypów, zsypkę oraz transport gruzu, - zbrojenie betonu - dostarczenie materiału, oczyszczenie i wyprostowanie, wygięcie, przycinanie, łączenie oraz montaż zbrojenia za pomocą drutu wiązałkowego w deskowaniu, zgodnie z projektem i specyfikacją, - prace związane z wykonaniem i montażem prefabrykatów żelbetonowych i betonowych - dostarczenie czynników produkcji, oczyszczenie podłoża, wykonanie deskowania z rusztowaniem, ułożenie mieszanki betonowej nawilżonym deskowaniu, z wykonaniem projektowanych otworów, zabetonowaniem zakotwień i marek, zgęszczeniem i wyrównaniem powierzchni, pielęgnację betonu, - prace związane z konstrukcjami drewnianymi - wykonanie i montaż elementów podłóg drewnianych, - elementy konstrukcji stalowych wraz z montażem, - uzupełnienie murów, ścianek działowych oraz innych elementów murowych , a także wykonanie kominów wentylacyjnych obiektu, - montaż wentylacji mechanicznej, - pokrycie dachowe wraz z obróbkami blacharskimi, - tynki zewnętrzne i wewnętrzne, cementowo wapienne, suche tynki, okładziny ścienne wewnętrzne, - czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie posadzek w obiekcie przetargowym, - okładziny podłóg i schodów, - montaż stolarki drzwiowej i okiennej, - montaż ślusarki drzwiowej i okiennej stalowej(wraz z okuciami , uszczelkami powłokami anodowymi) i aluminiowej(wraz z okuciami, uszczelkami i powłokami antykorozyjnymi), - roboty malarskie, w szczególności - malowanie konstrukcji stalowych, malowanie tynków, wraz z przygotowaniem podłoży i gruntowaniem, - inne roboty mające na celu pokrycie ścian, - izolację - przeciwwodną i przeciwwilgociową, przeciwwilgociową fundamentów budynków i budowli, izolację termiczną, - prace sanitarne, w tym: montaż rurociągów, baterii natryskowych, baterii umywalkowych, montaż umywalek i zlewozmywaków, zaworów czerpalnych, kabin natryskowych, - obudowę elementów konstrukcji płytami gipsowo - kartonowymi, - sufity podwieszane, - montaż osprzętu elektrycznego, - przyłącza do sieci wodno - kanalizacyjnej, - prace przeciwpożarowe, - montaż systemu drzwi wejściowych, - oczyszczenie terenu robót z odpadków i materiałów pozostałych po w/w pracach, oraz wywiezienie ich poza teren obiektu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.42.11.41 - Instalowanie ścianek działowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.41 - Instalowanie przegród Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.04 - 45.41.00.04 Oryginalny kod CPV: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Oryginalny kod CPV: 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.43.21.12 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 9.1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 14 000 zł 9.2 Wadium można wnieść w jednej z następujących form: - pieniądzu, - poręczeniu bankowym, - gwarancji bankowej, - gwarancji ubezpieczeniowej, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 9.3 Wadium wniesione w pieniądzu powinno być wpłacone na rachunek bankowy zamawiającego: NARODOWY BANK POLSKI ODDZIAŁ W ZIELONEJ GÓRZE , KONTO: WOJSKA POLSKIEGO 25 NR. RACHUNKU: 44 1010 1704 0037 4013 9120 0000 Z dopiskiem: WADIUM W PRZETARGU NA ZAKOŃCZENIE ROBÓT REMONTOWYCH W INTERNACIE, ŁĄCZNIKU, HOLU GŁÓWNYM BUDYNKU OHP W ZIELONEJ GÓRZE PRZY UL.ZAMENCHOFA1 9.4 Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.5 Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 9.6 Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania . 9.7 Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli a) upłynie termin związania ofertą, b) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy , c) Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin ich składania 9.8 Zamawiający dokona zwrotu wadium w ciągu 3 dni od zgłoszenia pisemnego wniosku przez wykonawcę : a) który wycofał ofertę, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 9.9 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9.10 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.11 Kopię dowodu wniesienia wadium w pieniądzu lub kopię dowodu wniesienia wadium w innej formie określonej przez ustawę należy obowiązkowo dołączyć do oferty. 9.12 Oferta, która nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego uznana za nieważną i odrzucona. 9.13 Na podstawie art.181 ust.2 zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania oferentów do przedłużenia ważności wadium lub wniesienia nowego wadium na wydłużony okres..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki ogólne 1.1 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art.24 ustawy. 2.Warunki szczegółowe podmiotowe 2.1 Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.2 Potencjał ekonomiczno - finansowy: Wykonawca winien wykazać się zdolnością finansowania robót będących przedmiotem zamówienia przez okres 60 dni na szacunkową sumę, nie mniej jak 200 000,00zł 2.3 Potencjał kadrowy: Wykonawca powinien dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia podanych poniżej stanowisk: Kierownik Budowy - nie mniej jak 1, wymagane doświadczenie zawodowe -nie mniej niż 5 lat. Majster Budowlany- nie mniej jak 1, wymagane doświadczenie zawodowe- nie mniej niż 3 lata. Wykonawca dysponuje również co najmniej po 1 osobie z uprawnieniami z branży sanitarnej i elektrycznej. 2.4 Potencjał techniczny Wymagania dotyczące potencjału technicznego jak i pozostałe wymagania zostały umieszczone w Specyfikacji wykonania i odbioru robót, która stanowi integralną część SIWZ. 2.5 Doświadczenie Wykonawca zrealizował w okresie 5 lat co najmniej 3 zamówienia na łączną kwotę nie mniej jak 1 000 000,00 zł brutto, tożsame z przedmiotem zamówienia określonym w niniejszej specyfikacji, których należyte wykonanie potwierdzone zostało referencjami zamawiających, na rzecz których zamówienie było realizowane. Pouczenie: za określenie -tożsame z przedmiotem zamówienia- należy przyjmować zamówienia o podobnej skali przedsięwzięcia, podobnym charakterze i stopniu złożoności. Zbyt szczegółowe doprecyzowanie terminu -tożsame-często prowadzi do nieuzasadnionego ograniczani konkurencyjności, co nie jest intencją Zamawiającego. 2.6 Ubezpieczenie Wykonawca dysponuje ubezpieczeniem OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wartość (suma ) ubezpieczenia OC winna wynosić nie mniej jak 70 % wartości kosztorysowej brutto - kosztorysu ofertowego oferenta ( cena ofertowa brutto) 3.Warunki szczegółowe przedmiotowe 3.1Wymagane warunki gwarancji Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji należytego wykonania robót na okres 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 3.2Wymagane parametry techniczne Wymagane parametry techniczne zostały umieszczone w Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi integralną część SIWZ 4.Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków. Informacje o spełnieniu przez oferenta warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostaną zapisane na druku ZP-17 .Nie spełnienie przez oferentów niniejszych warunków będzie skutkowało wykluczeniem z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 Oświadczenie o spełnieniu wszystkich wymogów zawartych w art.22 ust.1 ustawy ( załącznik nr.1 do SWIZ ) 5.2 Wypełniony formularz ofertowy ( załącznik nr.2 do SWIZ) 5.3 Oświadczenie o akceptacji istotnych postanowień Umowy ( załącznik nr.3 do SWIZ) 5.4 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr.4 do SWIZ) 5.5 Oświadczenie o zapoznaniu się i zaakceptowaniu Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót ( załącznik nr.5 do SIWZ) 5.6 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.7 Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 5.8 Koncesję, zezwolenie, licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 5.2.0 Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych podmiotowych ,opisanych w pkt.2, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 5.2.1 Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 5.2.2 Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2.3 Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5.2.4 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. 5.2.5 Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr. 5.2.6 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5.3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę za granicą, zamiast dokumentów określonych w pkt.5.6., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości; 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5.4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w punkcie powyższym zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.. 5.5 Dokumenty określone w pkt.5.3 lub 5.4 winny być złożone w formie oryginału, odpisu, wpisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ochotnicze Hufce Pracy Lubuska Wojewódzka Komenda OHP ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, województwo Lubuskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Ochotnicze Hufce Pracy Lubuska Wojewódzka Komenda OHP ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, województwo Lubuskie pok.108 ( Aleksandra Bursztyn ),.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Wykonanie usług kominiarskich stałych i dodatkowych oraz rocznych przeglądów przewodów kominowych w budynkach i lokalach komunalnych położonych w Zielonej Górze - administrowanych przez Zamawiającego
- Gotowanie i wydawanie w udostępnionej kuchni i stołówce zamawiającego obiadów/posiłków dla dzieci uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 8 w Zielonej Górze.
- Przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG oraz metodą TIG
- Dostawa owoców, warzyw oraz owoców cytrusowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 4 w Zielonej Górze w 2025 roku
- Kompleksowa obsługa prawna departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z wyłączeniem departamentów funduszowych.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.