Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-11
Mysłakowice: Świadczenie usług edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w klasach I-III w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Mysłakowicach
Numer ogłoszenia: 151415 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Mysłakowicach , ul. Sułkowskiego 1, 58-533 Mysłakowice, woj. dolnośląskie, tel. 75 713 13 03, faks 75 713 13 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w klasach I-III w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Mysłakowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Mysłakowicach realizowanych w ramach projektu pn. Równe szanse - droga do sukcesu; Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Mysłakowice, dla których organem prowadzącym jest Gmina Mysłakowice współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres, ilość i rodzaj zajęć określają szczegółowe zadania stanowiące poszczególne części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć dla:dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, koła matematyczno-przyrodniczego i korektywy przewiduje się jako 45 minut nieprzerwanej pracy. Dla pozostałych zajęć czas trwania jednej godziny wynosi 60 minut. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Część 1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu.. I sem. 2012/2013; I grupa (8 osób) - 30 h, razem 30 godzin dla 8 uczniów ogółem. Część 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu.. II sem. 2012/2013 II grupa (8 osób) - 30 h. razem 30 godzin dla 8 uczniów ogółem. Część 3. Zajęcia logopedyczne - logopedia I sem. 2012/2013; I grupa (4 osoby) - 30 h, razem 30 godzin dla 4 uczniów ogółem. Część 4. Zajęcia logopedyczne - logopedia I sem. 2012/2013; II grupa (4 osoby) - 15 h, II sem. 2012/2013 II grupa (4 osoby) - 15 h, razem 30 godzin dla 4 uczniów ogółem. Część 5. Zajęcia logopedyczne - logopedia II sem. 2012/2013 III grupa (4 osoby) - 30 h razem 30 godzin dla 4 uczniów ogółem. Częsć 6. Zajęcia - koło matematyczno - przyrodnicze. I sem. 2012/2013; I grupa (8 osób) - 15 h, II sem. 2012/2013 I grupa (8 osób) - 15 h.razem 30 godzin dla 8 uczniów ogółem. Część 7. Zajęcia - korektywa. I sem. 2012/2013; I grupa (10 osób) - 30 h, razem 30 godzin dla 10 uczniów ogółem. Część 8. Zajęcia - korektywa. I sem. 2012/2013; II grupa (10 osób) - 15 h , II sem. 2012/2013 II grupa (10 osób) - 15 h, razem 30 godzin dla 10 uczniów ogółem. Część 9. Zajęcia - korektywa. II sem. 2012/2013 III grupa (10 osób) - 30 h razem 30 godzin dla 10 uczniów ogółem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymaga się uprawnień określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz. 400).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslakowice.pl Biuletyn Informacji Publicznej
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Mysłakowicach, ul .Sułkowskiego 1, 58-533 Mysłakowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat ZSSPiG w Mysłakowicach.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I sem. 2012/2013; I grupa (8 osób) - 30 h, razem 30 godzin dla 8 uczniów ogółem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II sem. 2012/2013 II grupa (8 osób) - 30 h. razem 30 godzin dla 8 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia logopedyczne - logopedia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I sem. 2012/2013; I grupa (4 osoby) - 30 h, razem 30 godzin dla 4 uczniów ogółem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia logopedyczne - logopedia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I sem. 2012/2013; II grupa (4 osoby) - 15 h, II sem. 2012/2013 II grupa (4 osoby) - 15 h, razem 30 godzin dla 4 uczniów ogółem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia logopedyczne - logopedia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II sem. 2012/2013 III grupa (4 osoby) - 30 h razem 30 godzin dla 4 uczniów ogółem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia - koło matematyczno - przyrodnicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I sem. 2012/2013; I grupa (8 osób) - 15 h, II sem. 2012/2013 I grupa (8 osób) - 15 h. razem 30 godzin dla 8 uczniów ogółem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia - korektywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I sem. 2012/2013; I grupa (10 osób) - 30 h, razem 30 godzin dla 10 uczniów ogółem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia - korektywa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I sem. 2012/2013; II grupa (10 osób) - 15 h , II sem. 2012/2013 II grupa (10 osób) - 15 h, razem 30 godzin dla 10 uczniów ogółem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia - korektywa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II sem. 2012/2013 III grupa (10 osób) - 30 h razem 30 godzin dla 10 uczniów ogółem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI MYSŁAKOWICE
- Przygotowanie sal i wyposażenie Oddziału Przedszkolnego w budynku Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach
- KOSZENIE TERENÓW ZIELONYCH ORAZ BIEŻĄCE UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE GMINY MYSŁAKOWICE W ROKU 2025
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO GMINY MYSŁAKOWICE
więcej: przetargi MYSŁAKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przeprowadzenie dwóch warsztatów "Kształtowanie zdolności zarządzania sobą w czasie i rozwój umiejętności pracy z emocjami"
- "Realizacja zajęć specjalistycznych przez logopedę i neurologopedę z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności lub zagrożenia niepełnosprawnością do podjęcia nauki w szkole w ramach zadań WOKRO"
- "Realizacja zajęć specjalistycznych przez pedagoga specjalnego z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności lub zagrożenia niepełnosprawnością do podjęcia nauki w szkole w ramach zadań WOKRO"
- przeprowadzenie EKO spotkań dla uczestników projektu
- Przygotowanie materiałów metodycznych dot. dobrostanu szkolnego w ramach projektu "Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży"
- Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu studiów podyplomowych z zakresu badań klinicznych dla pracowników NIO-PIB.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.