Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-16
Wrocław: sukcesywną dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na 27 pakietów
Numer ogłoszenia: 151505 - 2015; data zamieszczenia: 16.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywną dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na 27 pakietów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na 27 pakiety w okresie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie z art. 22
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie z art. 22
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie z art. 22
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie z art. 22
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie z art. 22
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
W przypadku wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010. o wyrobach medycznych: ważnych i aktualnych na dzień otwarcia ofert dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu na terenie RP m.in. (jeżeli dotyczy) Deklaracje Zgodności, Certyfikat CE, Certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną, instrukcję używania wyrobu, dokument potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny został zgłoszony/wpisany do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych (nazwa wyrobu zgłoszona/wpisana/ z powiadomienia do rejestru winna odpowiadać nazwie handlowej /katalogowej oferowanego wyrobu) - jeśli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin wazności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadku braku możliwości dostawy produktu objętego niniejszą umową z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zastąpienie jego innym produktem o innej nazwie handlowej i od innego producenta, z zastrzeżeniem, że musi on spełniać warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ i z zachowaniem ceny zawartej w ofercie Wykonawcy. 2. W przypadku zaprzestania produkcji wyrobu medycznego, Wykonawca za zgodą Zamawiającego dostarczy równoważny wyrób medyczny dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Pospolitej Polskiej o takich samych lub lepszych parametrach technicznych i użytkowych i w takiej samej cenie jednostkowej. 3. Zmiana opisana w ust 1 i 2 niniejszego paragrafu może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego po uprzedniej pisemnej informacji Wykonawcy zawierającej okoliczności i przyczyny konieczności wprowadzenia zamiany i czasu jej trwania oraz po dostarczeniu wszelkich dokumentów wymaganych w SIWZ oraz próbki ( o ile było wymagane w SIWZ). 4. Za obopólną zgodą stron, w przypadku nie wyczerpania wartości i asortymentu umowy przed jej wygaśnięciem może być ona przedłużona do momentu wykorzystania całej wartości i asortymentu poprzez wprowadzeniu aneksu do umowy. 5. Cena jednostkowa netto asortymentu objętego niniejszą umową może ulec zmianie w następujących przypadkach i na następujących zasadach: 5.1. w przypadku obniżenia maksymalnej ceny zakupu wyrobów medycznych dla Świadczeniodawcy w rozumieniu art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U. 2011.122.696 z późn. Zm) -zwanej dalej ustawą refundacyjną- poniżej ceny zawartej w umowie (zwanej dalej ceną umowną), cena umowna ulega obniżeniu do wysokości wynikającej z wprowadzonej urzędowo zmiany - powyższa zmiana nie wymaga zachowania formy aneksu, 5.2. w przypadku umieszczenia wyrobu medycznego objętego niniejszą umową na liście wyrobów refundowanych dotychczas nią nie objętego, jego cena umowna może ulec zmianie na cenę nie wyższą niż wynikającą z art. 9 ust. 1 ustawy refundacyjnej - zmiana taka może się odbyć tylko po odpowiednim udokumentowaniu konieczności dokonania zmiany ceny oraz za zgodą Zamawiającego, 5.3. W przypadku wzrostu ceny urzędowej wyrobów medycznych (art.9 ust.1 ustawy refundacyjnej) cena umowna może ulec zmianie o wskaźnik wzrostu, jednakże do wysokości nie wyższej niż wynikająca z zastosowania art.9 ust. 1 ustawy refundacyjnej. 6. Zmiana ceny wyrobu medycznego, o którym mowa w ust. 5.2 do 5.3 niniejszego paragrafu nastąpić może na pisemny wniosek. Wniosek musi być uzasadniony i złożony, na co najmniej 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian w formie aneksu, którego projekt przygotowuje strona występująca o zmianę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ZP/PN/77/15/LNP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PL. HIRSZFELDA 12 WROCŁAW SALA 312.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2015 godzina 10:00, miejsce: PL. HIRSZFELDA 12 WROCŁAW SALA 315.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Igła do iniekcji luer jednorazowego użytku, igły wykonane ze stali nierdzewnej, cienkościenne, ostre, z wysokim współczynnikiem penetracji. Opakowanie zbiorcze po 100 szt. Opakowanie pojedyncze, sterylne w następujących rozmiarach:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wazności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przyrząd do przygotowywania i podawania leków do chemioterapii z fiolek z hydrofobowym i lipofobowym odpowietrznikiem oraz filtrem 0,2 um, połączenie bezigłowe - kompatybilny z workami Viaflo. Opakowanie pojedyńcze, sterylne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wazności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kaniula do aspiracji z butelek jednorazowego użytku, z filtrem przeciwbakteryjnym i cząsteczkowym zintegrowanym z odpowietrznikiem, z możliwością wielokrotnego pobierania, z zatyczką zatrzaskową, kompatybilna z butelkami typu Kabi Pac. Opakowanie pojedyncze, sterylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wazności - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw onkologiczny do pompy objętościowej Fresenius Agila ( posiadanymi przez DCO ) do leków światłoczułych bez PCV o długości 285 cm z filtrem 15 um. Zestaw VL ON 90 lub kompatybilny, opakowanie pojedyncze, sterylne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin ważnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw onkologiczny do pompy objętościowej Fresenius Agila ( posiadanymi przez DCO ) przeźroczysty o długości 285 cm bez PCV z dwoma filtrami 15 um oraz 0,2 um. Zestaw VL ON 70 lub kompatybilny, opakowanie pojedyncze, sterylne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wazności - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z odpowietrznikiem, jednorazowego użytku,opakowanie pojedyncze, sterylne typu papier-folia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wazności - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przyrząd do przetaczania krwi i preparatów krwiopochodnych z odpowietrznikiem,jednorazowego użytku,opakowanie pojedyncze, sterylne, typu papier-folia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wazności - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Igła infuzyjna z systemem samochowającym igłę z miękkimi skrzydełkami pozwalający na łatwy i pełny chwyt (motylek), możliwe zabezpieczenie igły jedną ręką, z przedłużaczem nie zawierającym DEHP, z koreczkiem zamykającym luer lock oraz nadrukiem rozmiaru, jednorazowego użytku. Opakowanie typu folia-folia, pojedyncze, sterylne, oznaczone kolorystycznie w celu identyfikacji rozmiaru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin ważnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Strzykawka dwuczęściowa o pojemności 2 ml, jednorazowego użytku,opakowanie pojedyncze,sterylne. Zakończenie luer,centryczne. Cylinder przeźroczysty z bardzo dobrą wizualizacją zawartości i precyzyjną skalą co 0,1 ml. Strzykawka musi posiadać pierścień zabezpieczający przed przypadkowym wypadnięciem tłoka,oraz zapewnioną płynność przesuwu tłoka. Pakowane maksymalnie po 100 szt. w kartonie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wazności - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Strzykawka dwuczęściowa o pojemności 5 ml jednorazowego użytku, opakowanie pojedyncze,sterylne. Zakończenie luer, niecentryczne. Cylinder przeźroczysty z bardzo dobrą wizualizacją zawartości i precyzyjną skalą co 0,2 ml. .Strzykawka musi posiadać pierścień zabezpieczający przed przypadkowym wypadnięciem tłoka oraz zapewnioną płynność przesuwu tłoka. Pakowane maksymalnie po 100 szt w kartonie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin waznosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Strzykawka dwuczęściowa o pojemności 10 ml, jednorazowego użytku, opakowanie pojedyncze, sterylne. Zakończenie luer, niecentryczne. Cylinder przeźroczysty z bardzo dobrą wizualizacją zawartości i precyzyjną skalą co 0,5 ml. Strzykawka musi posiadać zabezpieczenie przed przypadkowym wypadnięciem tłoka oraz zapewnioną płynność przesuwu tłoka. Pakowane maksymalnie po 100 szt. w kartonie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wazności - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Strzykawka dwuczęściowa o pojemności 20 ml, jednorazowego użytku, opakowanie pojedyncze, sterylne. Zakończenie luer, niecentryczne. Cylinder przeźroczysty z bardzo dobrą wizualizacją zawartości i precyzyjną skalą co 1,0 ml. Strzykawka musi posiadać zabezpieczenie przed przypadkowym wypadnięciem tłoka oraz zapewnioną płynność przesuwu tłoka. Pakowane maksymalnie po 100 szt w kartonie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin ważności - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zestaw: nebulizator + maska twarzowa (aerozolowa) dla dorosłych+ dren o długości min. 200 cm, jednorazowego użytku, opakowanie pojedyncze, gwiazdkowy przekrój przewodu utrudniający przypadkowe odcięcie tlenu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wazności - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Cewnik Foleya dwudrożny, silikonowy, z balonem uszczelniającym o pojemności 5-15 ml, w rozmiarach: 12Fr, 14Fr, 16Fr, 18Fr, 20Fr, jednorazowego użytku. Opakowanie podwójne, sterylne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wazności - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Worek do zbiórki moczu jednorazowego użytku, opakowanie pojedyncze, sterylne. Pojemność worka 2000 ml, zastawka antyrefluksyjna uniemożliwiająca cofnięcie moczu z worka do drenu, dokładna podziałka co minimum 100 ml, odpływ spustowy typu pionowego. Dren o długości min. 90 cm..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin ważności - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Szczotka do chirurgicznego mycia rąk, jednorazowa, nasączona mydłem w postaci gęstego żelu z zawartością 4% glukanionu chlorheksydyny, z miękką gąbką o gęstości 23-28 kg/m3, pakowana w opakowanie z folii. Produkt sterylny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wazności - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Filtr bakteryjno-wirusowy elektrostatyczny, z wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci, dla dorosłych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wazności - 5
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: ELEKTRODA KLAMROWA KOŃCZYNOWA MOCNO PROFILOWANA PLASTYKOWA, CZĘŚĆ SPRĘŻYNUJĄCA WEWNATRZ RAMION KLAMRY, CZĘŚĆ MOCUJĄCA KOŃCÓWKĘ KABLA Z PRZYKRĘCENIEM W ZESTAWACH PO 4 SZT. Metalowa blaszka o wym 5 cm x 2,5 cm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin ważności - 5
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pojemnik plastykowy ze szczelnie zamykaną pokrywą na odpady medyczne o pojemności 0,7 l, okrągły, jednorazowego użytku,niesterylny.Pojemnik wykonany z materiału odpornego na uderzenia i chemikalia.Otwory wpustowe przystosowane do kształtu sprzętu med.Posiadający napis materiał skażony..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wazności - 5
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pojemnik plastykowy ze szczelnie zamykaną pokrywą na odpady medyczne o pojemności 5 l, jednorazowego użytku,niesterylny.Pojemnik wykonany z materiału odpornego na uderzenia i chemikalia.Otwory wpustowe przystosowane do kształtu sprzętu med.Posiadający napis materiał skażony..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z zał. nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin ważności - 5
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pojemnik plastykowy ze szczelnie zamykaną pokrywą na odpady medyczne o pojemności 10 l ,jednorazowego użytku,niesterylny.Pojemnik wykonany z materiału odpornego na uderzenia i chemikalia.Otwory wpustowe przystosowane do kształtu sprzętu med.Posiadający napis materiał skażony..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin ważności - 5
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Fartuch chirurgiczny, sterylny, jednorazowy pełnobarierowy z wstawkami nieprzemakalnymi wykonany z włókniny typu spunlaced o gramaturze min. 68 g/m2 zawierająca pulpę celulozową i włókna poliestrowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin ważnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Duży basen płaski - produkt jednorazowy, o poj. max. 2 L i poj. Użytkowej 1,5 L, odporności na przesiąkanie 4 h, o wymiarach 355x285x100 mm, kompatybilny z poz. 1. Na produkcie zamieszczona nazwa producenta, waga suchego produktu 56 g, tolerancja 5,0 g..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wazności - 5
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Igły biopsyjne Quick Core 16G/15cm, trucut z porowatą końcówką zapewniającą dobrą widoczność w ultrasonografii, możliwość kontroli miejsca pobierania wycinka, długość skoku 10 lub 20mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wazności - 5
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Paski do glukometru ACCU-Check Active.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termina wazności - 5
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Ostrze chirurgiczne ze stali węglowej lub nierdzewnej we wszystkich standardowych kształtach i rozmiarach, pakowane pojedynczo w opakowaniu z folii aluminiowej lub inne opakowanie równoważne, opakowanie zbiorcze 100 szt. z wyraźnie zaznaczonym schematem kształtu ostrza na opakowaniu w skali 1:1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wazności - 5
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zgłębnik dwunastniczy z prowadnicą jednorazowego użytku, opakowanie pojedyncze, sterylne. Sonda w rozmiarach: 14Ch, 16Ch, 18Ch, długości 120-140 cm, z 4 otworami bocznymi i zamkniętym końcem o zmrożonej powierzchni eliminującej konieczność stosowania środków poślizgowych. Znaczniki głębokości co minimum 10 cm. Linia kontrastu RTG na całej długości sondy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin ważności - 5
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa kompleksowego sprzątania w Posterunku Policji w Mieroszowie, pl. Niepodległości 2
- Obniżenie krawężników przy przejściach dla pieszych przy skrzyżowaniu ulic: Benedyktyńskiej, Górnickiego, Ładnej i Miłej we Wrocławiu
- 16.2025 Modernizacja i przebudowa budynku na potrzeby Zakładu Biochemii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- SZP/242-037/2025_ Sukcesywna dostawa helu w stanie ciekłym w ramach potrzeb Katedry Fizyki Doświadczalnej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej - ZADANIA: 1-17.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Tory rowerowe oraz sad osiedlowy na Pawłowicach".
- Dostawa wzorców do wykonywania badań laboratoryjnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i obuwia medycznego - nr 14/TP/2025
- Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Neurochirurgii - 16/TP/2025
- Dostawa nici i siatek
- dostawa jałowego sprzętu medycznego - zastawka biologiczna pnia płucnego
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jedn. uż. Postępowanie nr 2
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego i rękawiczek jednorazowych dla Szpitala Nowowiejskiego
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.