Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-26
Warszawa: Analiza zagrożeń poważnymi awariami wynikających z lokalizacji zakładów dużego ryzyka (na przykładzie 10 wybranych obiektów)
Numer ogłoszenia: 151817 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8256376, 8258457, faks 022 8256376, 8254129.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gios.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Analiza zagrożeń poważnymi awariami wynikających z lokalizacji zakładów dużego ryzyka (na przykładzie 10 wybranych obiektów).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zamówienia obejmuje: 1) Napisanie, zredagowanie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego opracowania pn. Analiza zagrożeń poważnymi awariami wynikających z lokalizacji zakładów dużego ryzyka (na przykładzie 10 wybranych obiektów) w formie 20 egzemplarzy trwale ze sobą połączonych stron wydruku oraz w formie 5 egzemplarzy w wersji elektronicznej w formacie .pdf na nośnikach CD/DVD; 2) Napisanie, zredagowanie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego syntezy pracy - po 3 egzemplarze: w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD oraz wersji papierowej; 3) Napisanie, zredagowanie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego Karty informacyjnej o pracy SYNABA - po 2 egzemplarze: w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD oraz wersji papierowej; 4) dystrybucję 80 egzemplarzy opracowania w formie trwale ze sobą połączonych stron wydruku pn. Analiza zagrożeń poważnymi awariami wynikających z lokalizacji zakładów dużego ryzyka (na przykładzie 10 wybranych obiektów) - wykaz adresatów stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.30.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto, którego przedmiotem było wykonanie opracowania dotyczącego problematyki zagrożeń poważnymi awariami Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych zamówień, sporządzonych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz dołączonych oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii dokumentów wystawionych przez odbiorców potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokumenty te składa ten lub ci Wykonawcy, którzy potwierdzają spełnienie warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca dysponuje: a) co najmniej jedną osobą, która (łącznie spełnia następujące warunki): - posiada wykształcenie wyższe w zakresie zagrożeń dla środowiska i/lub zdrowia ludzkiego albo ratownictwa chemicznego oraz min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w pracy związanej z poważnymi awariami; - jest autorem lub współautorem co najmniej jednego opracowania dotyczącego przeciwdziałania zagrożeniom chemicznym i/lub biologicznym w sytuacjach kryzysowych b) co najmniej jedną osobą, która - posiada wykształcenie wyższe oraz min. 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z procedurą administracyjną procesu inwestycyjnego z uwzględnieniem planowania przestrzennego; - jest autorem lub współautorem co najmniej jednego opracowania dotyczącego zagadnień procedury inwestycyjnej i planowania przestrzennego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 30 000 zł. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie informacji wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa ten lub ci Wykonawcy, którzy potwierdzają spełnienie warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadcenie o przynależności do grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów należących do tej grupy lub oświadczenie o braku przynaleznosci do grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gios.gov.pl/bip/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, Ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2013 godzina 09:00, miejsce: W Sekretariacie Departamentu Inspekcji i Orzecznictwa, pok. 405, Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane środki do wydatkowania na zamówienie to: 180 000 PLN brutto..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.