Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-28
Kraków: Opracowanie Raportu analitycznego pt. Pożądane sektory bezpośrednich inwestycji krajowych i zagranicznych w Krakowie
Numer ogłoszenia: 151857 - 2007; data zamieszczenia: 28.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax 012 6161217.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Raportu analitycznego pt. Pożądane sektory bezpośrednich inwestycji krajowych i zagranicznych w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Raportu analitycznego pt. Pożądane sektory bezpośrednich inwestycji krajowych i zagranicznych w Krakowie A. Podstawowy cel opracowania Określenie - w odniesieniu do stanu faktycznego oraz do istniejących dokumentów strategicznych, w szczególności Strategii Rozwoju Krakowa - optymalnego kierunku rozwoju Krakowa w zakresie rozwijania już istniejących w mieście sektorów inwestycji oraz pozyskiwania nowych inwestycji w adekwatnych do potencjału miasta nowych sektorach: a. wykorzystujących niedostrzegane obecnie zaniedbane obszary potencjału miasta (zwłaszcza w aspekcie kapitału ludzkiego), b. sektorach, co do których można prognozować dynamiczny wzrost w najbliższych latach. B. Oczekiwane efekty merytoryczne: a. Uzyskanie wyczerpującej i kompletnej analizy potencjału miasta ze wskazaniem na możliwości lokowania firm z sektorów gospodarki pożądanych dla jego zrównoważonego rozwoju. b. Uzyskanie wskazań, co do działań stymulujących konkurencyjność Krakowa w przyciąganiu bezpośrednich inwestycji krajowych i zagranicznych. Analiza powinna zatem dostarczyć zarządzającym analitycznych podstaw, które umożliwią podejmowanie aktywnych działań w tej dziedzinie. c. Uzyskanie analizy i wskazań dotyczących działań stymulujących dalszy rozwój dominujących obecnie sektorów inwestycji, jak również działań zorientowanych na minimalizację ewentualnych zagrożeń dla gospodarki Miasta w sytuacjach związanych z problemami konkretnych sektorów i postępowania w sytuacjach kryzysowych. d. Analiza powinna dostarczyć wytyczne, które pozwolą na sformułowanie i zaplanowanie konkretnych działań oraz wdrożenie stosownych instrumentów. e. Analiza powinna dostarczać dane dot. potencjału oraz wskazania dla Krakowa w powiązaniu z Krakowskim Obszarem Metropolitalnym (KOM), jako szerszym organizmem o potencjalnie większej konkurencyjności przyciągania inwestycji. C Zakres opracowania 1. Syntetyczne przedstawienie stanu obecnego w zakresie bezpośrednich inwestycji krajowych i zagranicznych (w tym: dominujące branże / sektory, najważniejsze podmioty, zainwestowany kapitał, kraje pochodzenia kapitału, zatrudnienie, kapitał ludzki i jego charakterystyka, tereny inwestycyjne itp.) - informacja za rok 2006 oraz I poł. 2007. 2. Analiza globalnych trendów rozwoju gospodarki w kontekście możliwości implementacji ich skutków w rozwoju gospodarczym (inwestycyjnym) Krakowa. 3. Syntetyczne porównanie Krakowa z konkurencyjnymi ośrodkami miejskimi w kraju i w Europie w zakresie potencjału przyciągania inwestycji bezpośrednich - porównanie z co najmniej 2 ośrodkami, wskazanymi jako kluczowi konkurenci. 4. Analiza rozwoju konkurencji w zakresie przyciągania nowych inwestycji w obrębie państw, które wstąpiły do UE 1.05.2004 oraz wpływ przystąpienia nowych członków UE (Rumunia, Bułgaria od 1.01.2007) na procesy inwestycyjne - w przeciągu najbliższych 3-5 lat. 5. Analiza dominującego trendu dotyczącego lokowania w Krakowie inwestycji w sektorze usług (BPO, SSC, inne), w tym: a) prognozowane perspektywy rozwoju wraz ze wskazaniem słabych stron Krakowa (mogących mieć wpływ na rozwój sektora w mieście), b) korzyści i zagrożenia dla miasta wynikające z utrzymywania się / zaniku trendu, c) podstawowe wskazania dotyczące działań koniecznych do dalszego stymulowania rozwoju we wskazanej dziedzinie. 6. Analiza i wskazanie możliwości przyciągania inwestycji z innych sektorów (niż obecny trend dominujący), w tym: a) analiza zasobów - mocne i słabe strony miasta w kontekście stworzenia możliwości inwestycji (infrastruktura, ludzie, środowisko, itd.) wraz z ogólnymi wskazaniami dotyczącymi rozwoju zasobów (w tym w szczególności zwiększenie podaży na rynku pracy poprzez np. ukierunkowanie na absolwentów zarówno szkół średnich jak i wyższych w podziale na kierunki kształcenia), b) wskazanie sektorów / branż pożądanych inwestycji, c) analiza korzyści (szans) i zagrożeń dla Krakowa (wiążących się z zaproponowanymi sektorami / branżami), d) podstawowe wskazania dotyczące działań koniecznych do skutecznego przyciągania inwestycji bezpośrednich. 7. Określenie modelowego zestawu kryteriów wyboru przez inwestorów miejsc lokowania nowych inwestycji (dot. inwestycji sektora usług oraz innych zaproponowanych sektorów) oraz pozycja Krakowa wobec stosowanych kryteriów (adekwatność potencjału miasta do wymogów inwestorów). D. Podstawowe wytyczne dot. zakresu merytorycznego opracowania 1. Ekspertyza powinna uwzględniać kontekst Krakowskiego Obszaru Metropolitalnego (KOM) oraz szerszy kontekst regionalny (Małopolska, Śląsk), a także uwzględniać perspektywę kraju. 2. Ekspertyza powinna dostarczyć informacji (wskazań) nt. optymalnych, z punktu widzenia przyciągania inwestycji, relacji pomiędzy Krakowem a KOM, m.in. w kontekście komplementarności funkcji i potencjałów. 3. Opracowanie powinno uwzględniać obowiązujące dokumenty planistyczne: a) Strategię Rozwoju Krakowa ( http://www.bip.krakow.pl/?mmi=209 ) b) Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (http://www.bip.krakow.pl/?mmi=48) c) Wieloletni Plan Inwestycyjny (www.bip.krakow.pl/?mmi=10126) d) programy rewitalizacji Krakowa (http://www.krakow.pl/gospodarka/?id=rewitalizacja) e) Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013 (w tym zwłaszcza uwzględnienie kontekstu możliwości finansowania projektów rozwojowych) -(http://www.malopolskie.pl/Archiwum/index.aspx?id=1493) f) Strategię Rozwoju Województwa Małopolskiego 2007-2013 http://www.malopolskie.pl/RozwojRegionalny/Strategia2013/ g) Regionalną Strategię Innowacji Województwa Małopolskiego 2005-2013 (http://www.wrotamalopolski.pl/root_Innowacyjnosc/Innowacyjnosc/Regionalna+Strategia+Innowacji/ ) h) Wieloletni Program Inwestycyjny Województwa Małopolskiego na lata 2007-2013 http://www.malopolskie.pl/RozwojRegionalny/WWPI/ 4. Określone w części Zakres opracowania wskazania dot. kierunków działań powinny dawać podstawę sporządzania w przyszłości przez Zamawiającego (lub na jego zlecenie) specjalistycznych dokumentów operacyjnych. E Pozostałe wytyczne 1. Opracowanie powinno być sporządzone w języku polskim oraz angielskim. 2.W trakcie negocjacji wykonawcy winni przedstawić Zamawiającemu informację nt. proponowanej struktury opracowania (przykładowy spis treści przyszłego raportu) oraz metodologii prac. Wymaganą składową opracowania jest streszczenie dla kierownictwa - tekstowa wersja zawarta w raporcie powinna być uzupełniona syntetyczną prezentacją ppt. 3.W efekcie udzielenia zamówienia publicznego, Zamawiający oczekuje, iż dzieło będące przedmiotem zamówienia składać się będzie z co najmniej dwóch produktów cząstkowych: a) analiza strategiczna - jako trzon dzieła, zgodna z wymaganym i wynegocjowanym w trakcie postępowania zakresem merytorycznym, b) specjalistyczna prezentacja do stosowania przez Zamawiającego w toku działań związanych z pozyskiwaniem inwestorów, oparta na wynikach przeprowadzonej analizy i wykorzystujące zaproponowane zalecenia i wskazania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju Kod CPV wg słownika 2008: 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.500,00 PLN przed upływem terminu składania ofert. Wadium należy wnosić po otrzymaniu Zaproszenia do składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz 2. posiadają doświadczenie (w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie): a) zrealizowali co najmniej 3 opracowania (analizy) o tematyce rozwoju gospodarczego w odniesieniu do jednostek podziału terytorialnego Polski, których wartość jednostkowa wynosiła co najmniej 180.000 złotych brutto; b) obsłużyli co najmniej 3 projekty inwestycyjne polegające na reprezentowaniu (obsłudze, działaniu na zlecenie) firm zagranicznych w procesie selekcji i wyboru na terenie Rzeczpospolitej Polskiej lokalizacji dla nowych inwestycji; c) posiadają samodzielnie lub w ramach grupy podmiotów powiązanych kapitałowo know - how w zakresie realizacji opracowań (analiz) o tematyce rozwoju gospodarczego, tj. wykonali za granicą conajmniej 1 opracowanie (analizę) o tematyce rozwoju gospodarczego w odniesieniu do jednostek podziału terytorialnego; d) obsłużyli samodzielnie lub w ramach grupy podmiotów powiązanych kapitałowo co najmniej 2 projekty inwestycyjne polegające na reprezentowaniu (obsłudze, działaniu na zlecenie) firm w procesie selekcji i wyboru poza granicami RP lokalizacji dla nowych inwestycji. 3. dysponują zespołem posiadającym kwalifikacje i doświadczenie umożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, tj. osobami posiadającymi doświadczenie w obsłudze conajmniej 1 projektu inwestycyjnego oraz doświadczenie w sporządzeniu conajmniej 1 analizy o tematyce rozwoju gospodarczego w odniesieniu do jednostek podziału terytorialnego. W przypadku składania wspólnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez kilku wykonawców, warunki opisane w ww. punktach winny być spełnione łącznie przez Wykonawców składających wspólny wniosek, przy czym nie jest dopuszczane łączenie doświadczenia w ramach warunków, o których mowa w pkt 2, (co najmniej jeden wykonawca ubiegający się wspólnie o udzielnie zamówienia musi spełniać w całości dany warunek). B) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, jakie wykonawcy są zobowiązani złożyć we wnioskach. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5 do dialogu zostaną zaproszeni wykonawcy (w liczbie 5), którzy otrzymają kolejno najwyższą ocenę spełniania warunków, o których mowa powyżej, w wyniku czego powstanie lista rankingowa wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wskazanych w sekcji III.2.A) pkt 1 - według zasady: spełnia/nie spełnia (bez wpływu na ustalenie listy rankingowej); 2) wskazanych w sekcji III.2.A) pkt 2: a) za każde dodatkowe opracowanie ponad warunek minimalny opisany w sekcji III. 2) A) pkt. 2 lit. a) i potwierdzone dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie - Wykonawca otrzyma 2 pkt b) za każdą dodatkową obsługę projektu inwestycyjnego ponad warunek minimalny opisany w sekcji III. 2) A) pkt. 2 lit. b) potwierdzoną dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie - Wykonawca otrzyma 2 pkt c) za każde dodatkowe zagraniczne opracowanie ponad warunek minimalny opisany w sekcji III. 2) A) pkt. 2 lit. c) i potwierdzone dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie - Wykonawca otrzyma 1 pkt d) za każdą dodatkową zagraniczną obsługę projektu inwestycyjnego ponad warunek minimalny opisany w sekcji III. 2) A) pkt. 2 lit. d) potwierdzoną dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie - Wykonawca otrzyma 1 pkt 3) wskazanego w sekcji III.2.A) pkt 3 - według zasady: spełnia/nie spełnia (bez wpływu na ustalenie listy rankingowej); Ostateczna ocena spełniania warunków stanowić będzie sumę punktów uzyskanych według zasad wskazanych powyżej. Pod uwagę będą brane tylko zmówienia udokumentowane dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (np. referencje, protokoły odbioru). Zamawiający zaprosi do dialogu maksimum 5 wykonawców, którzy wykażą się największą sumą punktów uzyskanych w ocenie spełniana warunków. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej wykonawców jednakowej ilości punktów w wyniku oceny spełnienia warunków decydować będzie w pierwszej kolejności ilość punktów uzyskanych przy ocenie spełnienia warunku, o którym mowa w sekcji III.2).A). pkt 2 lit. a), a drugiej kolejności ilość punktów uzyskanych przy ocenie spełnienia warunku, o którym mowa w sekcji III.2).A). pkt 2 lit. b).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C) Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy o treści: tytuł postępowania/ Nazwa i adres wykonawcy/ Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/ Stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) oświadczam, iż Wykonawca którego reprezentuję: 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (stosownie do treści 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia), 3. Wykaz opracowań (analiz), na potwierdzenie spełniania warunku wskazanego w sekcji III. 2) A) pkt. 2 lit. a) ogłoszenia. Wykaz winien zawierać: 1) Nazwę Zleceniodawcy, 2) Tytuł, opis opracowania, 3) Datę wykonania, 4) Wartość opracowania (analizy). 4. Wykaz obsługiwanych projektów inwestycyjnych, na potwierdzenie spełniania warunku wskazanego w sekcji III. 2) A) pkt. 2 lit. b) ogłoszenia. Wykaz winien zawierać: 1) Nazwę Zleceniodawcy, 2) Opis (przedmiot projektu), 3) Okres wykonywania obsługi. 5. Wykaz opracowań zagranicznych na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w sekcji III. 2) A) pkt. 2 lit. c) ogłoszenia. Wykaz winien zawierać: 1) Nazwę Zleceniodawcy, 2) Tytuł, opis opracowania, 3) Datę wykonania 6. Wykaz obsługiwanych projektów inwestycyjnych na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w sekcji III. 2) A) pkt. 2 lit. d) ogłoszenia. Wykaz winien zawierać: 1) Nazwę Zleceniodawcy, 2) Opis (przedmiot projektu), 3) Okres wykonywania obsługi. 7. Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienia na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w sekcji III. 2) A) pkt. 3 ogłoszenia. Wykaz winien zawierać: 1) Imię i nazwisko, 2) Rola w przedmiotowym opracowaniu, 3) Obsługiwane projekty inwestycyjne: zleceniodawca, opis-przedmiot projektu, data, rola w projekcie, 4) Sporządzone opracowania: tytuł - opis, zleceniodawca, data; rola w opracowani 8. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wskazanych w wykazach, o których mowa w pkt. 3-7 powyżej (np. referencje, protokoły odbioru).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Dodatkowe produkty (ponad wymagane tj.: analizę strategiczną oraz prezentację dla potencjalnych inwestorów) - 25
- 3. Dodatkowe porównania Krakowa z konkurencyjnymi ośrodkami w zakresie potencjału perspektyw przyciągania inwestycji (ponad dwa wymagane) - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana nieodpłatnie wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Opis potrzeb i wymagań zamawiającego niezbędnych dla przygotowania się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym został zamieszczony w sekcji II.1.3) ogłoszenia.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje nagród.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Krakowa, Wydział Organizacji i Nadzoru, Kancelaria Magistratu, Stanowisko nr 1, Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej. 2. Zamawiający nie przewiduje zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. 3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana nieodpłatnie wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert. Wraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia zostanie przekazany wzór umowy, zawierający m.in. główne warunki finansowania i płatności. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 5. Wykonawca jest zobowiązany złożyć we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. I. Forma dokumentów 1. Dokumenty, o których mowa w Sekcji III. 2).C) pkt 1-8 muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Pełnomocnik. 2. Pełnomocnictwa, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. 3. Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniami przysięgłymi na język polski. II. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: 1. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.2) C) pkt 2 ogłoszenia składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.2)C) pkt 2 ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. III. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.2)C) ogłoszenia - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia we wniosku Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt.1. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): a) każdy z osobna - dotyczące ich dokumenty wymienione w sekcji III.2) C pkt 2 i 8 ogłoszenia b) zamiast Oświadczenia Wykonawcy wymienionego w sekcji III.2)C) pkt 1 ogłoszenia - Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o treści: Działając jako Pełnomocnik Wykonawców: (wskazać wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz na podstawie art. 50 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 63, poz. 1163 z późn. zm.) oświadczam że: 1) wspólnie posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także wspólnie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; 2) wspólnie znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; 3) wspólnie posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ponadto oświadczam, iż żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, stosownie do treści art. 24 ust. 1 (z wyłączeniem pkt 10) i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 63, poz. 1163 z późn. zm.). c) wykazy, o których mowa w pkt III.2) C) pkt 3-7 ogłoszenia - łącznie dla wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; IV. Sposób przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek, sporządzony na piśmie w języku polskim w sposób czytelny i trwały. 2. Część wniosku, która zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a wykonawca zastrzega ich poufność, należy umieścić w odrębnej kopercie z opisem: Zastrzeżona część wniosku. Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego podpunktu. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 3. Dokumenty składające się na wniosek powinny być zszyte (spięte, oprawione, zbindowane itp.) w sposób uniemożliwiający ich wypięcie (zdekompletowanie). 4. Wniosek należy złożyć w nieprzejrzystej i trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić następujące informacje: Nazwa i adres wykonawcy (ewentualnie pieczęć) Wydział Organizacji i Nadzoru UMK, Oddział Zamówień Publicznych Znak sprawy: OR-12.3410-137/07. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na Opracowanie Raportu analitycznego Nie otwierać przed 10/09/2007 r. godz. 12.00. 5. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują drogą pisemną lub faksem. W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Korespondencję pisemną należy kierować na adres: Urząd Miasta Krakowa, Wydział Organizacji i Nadzoru, Oddział Zamówień Publicznych, 31-004 Kraków, Plac Wszystkich Świętych 3-4. Korespondencję w formie faksowej należy kierować na numer faksu: 012 616-1217. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być złożony wyłącznie w formie pisemnej. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana nieodpłatnie zakwalifikowanym wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert. W przypadku ewentualnych pytań wykonawców do treści ogłoszenia, Zamawiający zamieści odpowiedzi na te pytania na własnej stronie internetowej www.bip.krakow.pl
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego cz. 2
- KR-01/11/KPO/24, Prace remontowo-budowlane i modernizacyjne w pomieszczeniach laboratorium oceny jakości produktów drobiarskich dla Instytutu Zootechniki - PIB w Aleksandrowicach k/Krakowa
- Konserwacja urządzeń teletechnicznych - stała obsługa w obiektach PK w Krakowie
- Dostawa cyfrowego konduktometru do metali dla WO DE-dzp.272-614/24
- Dostawę fabrycznie nowego zespołu pompowego do układu odzysku ciepła ze spalin zainstalowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie - zamówienie powtórzone
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą "Budowa przejścia dla pieszych na drodze łączącej al. Pokoju - boczną z rondem przy ul. Sołtysowskiej".
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Nowa Sucha oraz opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Nowa Sucha na lata 2025-2035
- Opracowanie Strategii Rozwoju Ponadlokalnego Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego WrOF 2050
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Świnoujście
- Usługa opracowania Strategii Rozwoju Gminy Nowosolna na lata 2026-2040 oraz planu ogólnego gminy Nowosolna wraz z dokumentacją towarzyszącą
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.