eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomżadostawa 17000 litrów oleju opałowego do siedziby Zamawiającego wraz z transportem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Łomża: dostawa 17000 litrów oleju opałowego do siedziby Zamawiającego wraz z transportem
Numer ogłoszenia: 152195 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia , Aleja Legionów 36, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2150161, 2150162, faks 086 2150161.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psm.lomza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Szkoła Muzyczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 17000 litrów oleju opałowego do siedziby Zamawiającego wraz z transportem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 17000 litrów oleju opałowego wraz z transportem do siedziby Zamawiającego, zgodnie z poniższymi parametrami: -wartość opałowa nie niższa niż - 42,6 MJ/kg -gęstość w temperaturze 150C nie wyższa niż - 0,860 g/ml -temperatura zapłonu nie niższa niż - 580C -zawartość siarki nie więcej niż - 0,20 % (m/m) -zawartość wody nie większa niż - 200 mg/kg -zawartość stałych ciał obcych nie większa niż - 24 mg/kg -lepkość kinematyczne w temp. 20 oC max. - 6,00 mm2/s przez okres 1 roku od dnia podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 oraz ust. 2 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych (art. 22 ust. 1 pkt 4) Warunkiem udziału w postępowaniu jest : a)złożenie pisemnej oferty zawierającej cenę netto, wysokość podatku VAT oraz cenę brutto, b)złożenie dokumentów wynikających z treści pkt 6 SIWZ c)wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (oświadczenie czy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy(załącznik nr 1 do SIWZ), b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)dokumenty poświadczające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (koncesja na obrót paliwami płynnymi lub inny dokument), d)wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia, e)oświadczenie z art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ), f)oświadczenie z art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psm.lomza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia w Łomży, Al. Legionów 36 18-400 Łomża sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia w Łomży, Al. Legionów 36 18-400 Łomża sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.