eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaObsługa systemu informatycznego Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-29

Warszawa: Obsługa systemu informatycznego Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 15227 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 272699 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa systemu informatycznego Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa modułów informatycznych Systemu Infomedica i obsługa systemu informatycznego Zamawiającego przez okres 12 miesięcy w zakresie: a) objęcie nadzorem autorskim Oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica b) bieżące wykonywanie Usług Serwisowych związanych administrowaniem Oprogramowaniem Aplikacyjnym InfoMedica c) Dostawa i uruchomienie modułów związanych z rozbudową systemu informatycznego. Szczegółowy zakres zamówienia: 1.1. Nadzór Autorski nad oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica: 1) W ramach nadzoru autorskiego, Wykonawca zapewnia: a) udostępnienie poprawek do Oprogramowania Aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu Oprogramowania Aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania Oprogramowania Aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania): I. w przypadku tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie Oprogramowania Aplikacyjnego (w zakresie jego podstawowej funkcjonalności wskazanej w dokumentacji użytkownika) i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności, w wyniku których niemożliwe jest prowadzenie działalności z użyciem Oprogramowania Aplikacyjnego: (1) czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego -błędu krytycznego) wynosi 1 dzień roboczy; (2) czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 3 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych; (3) w przypadku wystąpienia -błędu krytycznego- Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego; w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły; (4) Wykonawca wymaga udostępnienia przez Zamawiającego zdalnego dostępu do baz danych i Oprogramowania Aplikacyjnego. Zasady zdalnego dostępu określa Załącznik nr 4 do niniejszej Umowy. II. w pozostałych przypadkach: 1) czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosi do 15 dni roboczych; 2) czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 60 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych; III. w wyjątkowych wypadkach, za zgodą Zamawiającego, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym; IV. Ewentualne przekwalifikowanie błędu zgłoszonego przez Zamawiającego jako zwykły, na -błąd krytyczny, wymagać będzie osobnego zgłoszenia i oznaczać będzie uruchomienie procedury opisanej pod lit i powyżej. V. zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać się będzie poprzez witrynę internetową Centralnego Help-Desku Wykonawcy w razie trudności z rejestracją zgłoszenia na ww. witrynie internetowej, Zamawiający może dokonać zgłoszenia telefonicznie pod numerem telefonu wskazanym przez wykonawcę, lub pisemnie na formularzu przesyłanym za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany przez wykonawcę, opcjonalnie faksem na numer podany przez wykonawcę. Wzór formularza stanowić będzie Załącznik nr 2 do Umowy; wypełnienie jednego formularza może dotyczyć tylko jednego rodzaju problemu występującego w konkretnym module; (1) w przypadku, gdy formularz zgłoszenia błędu zostanie przyjęty przez Wykonawcę: (a) w godzinach pomiędzy 16.00 a 24.00 dnia roboczego - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 następnego dnia roboczego; (b) w godzinach pomiędzy 0.00 a 8.00 dnia roboczego - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 danego dnia roboczego; (c) w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 najbliższego dnia roboczego; b) rozwój Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową zgodnie ze zmieniającymi się powszechnie obowiązującymi przepisami prawa lub przepisami prawa wewnętrznie obowiązującymi wydanymi na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do: I. przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Oprogramowania Aplikacyjnego, ukazujących się średnio cztery (4) razy w roku, odbywać się będzie poprzez wysłanie pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego wskazany w Załączniku nr 3 do niniejszej umowy (Informacje o Zamawiającym); II. udostępniania uaktualnień Oprogramowania Aplikacyjnego (nowych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego) poprzez serwer, przy czym na pisemne życzenie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przygotować i wysłać na adres Zamawiającego nośnik CD-ROM zawierający nową wersję Oprogramowanie Aplikacyjnego. c) możliwość pisemnego zgłoszenia uwag i propozycji modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego, na formularzu, którego wzór będzie stanowić Załącznik nr 2 do Umowy; zgłoszenia takie wynikają z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Oprogramowania Aplikacyjnego, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju Oprogramowania Aplikacyjnego; d) gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian (tj. modyfikacji płatnych) Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju), przy czym realizacja powyższych żądań nie będzie wchodziła w zakres niniejszej Umowy a zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym. 2) Dostawa i uruchomienie obejmujące szkolenie i kofigurację modułów: Symulator JGP i Patomorfologia (licencje w wersji nieograniczonej). 3) Administrowanie oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica w zakresie następujących modułów: a) Moduł Finansowo Księgowy z Rejestrem VAT i Rejestrem Bankowym, b) Moduł Rejestr Sprzedaży, c) Moduł Koszty, d) Moduł Wycena Kosztów Normatywnych Świadczeń, e) Moduł Kadry, f) Moduł Płace, g) Moduł Grafiki, h) Moduł Gospodarka Magazynowa, i) Moduł Środki Trwałe, j) Moduł Wyposażenie, k) Moduł Obsługa Kasy, l) Moduł Ruch Chorych (Izba Przyjęć, Oddział, Statystyka Medyczna, Obsługa Kontraktów), m) Moduł Apteka Szpitalna, n) Moduł Apteczka Oddziałowa, o) Moduł Pracownia Diagnostyczna, p) Moduł Zlecenia, q) Moduł Przychodnia Przyszpitalna, r) Moduł Laboratorium z Mikrobiologią s) Moduł Administratorski t) Moduł Rehabilitacja u) Moduł Dializy v) Moduł Budżetowanie w) Moduł Kalkulacja Kosztów Leczenia x) Moduł Blok Operacyjny y) Moduł Symulator JGP z) Moduł Patomorfologia 4) Zasady świadczenia usług serwisowych: a) Wykonywanie usług zdalnych, udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze od godziny 8.00 do 16.00 w wymiarze do 12 godzin w miesiącu; b) Przy wykonywaniu usług zdalnych w dzień roboczy w godzinach 16.00 do 8.00 roboczogodzinę liczy się podwójnie. c) Przy wykonywaniu usług zdalnych w dzień świąteczny roboczogodzinę liczy się potrójnie. d) Rozliczenie roboczogodzin usług zdalnych następuję w okresie trwania umowy do ilości limitu umownego roboczogodzin. e) Minimalną jednostką rozliczeniową prac zdalnych jest 0,5h. f) Wykonanie do 3 wizyt (po 6 godzin) w miesiącu w dni robocze w siedzibie Zamawiającego z możliwością zamiany przez Zamawiającego na prace zdalne; g) Przy wykonywaniu wizyt serwisowych w dzień roboczy w godzinach 16.00 do 8.00 roboczogodzinę liczy się podwójnie; h) Przy wykonywaniu wizyt serwisowych w dzień świąteczny roboczogodzinę liczy się potrójnie. i) Rozliczenie roboczogodzin wizyt serwisowych następuję w okresie trwania umowy do ilości limitu umownego roboczogodzin; j) Instalacja nowych wersji modułów oprogramowania aplikacyjnego; k) Administrowanie bazą danych Oracle, w tym odpowiedzialność za bezpieczeństwo danych; l) Instalacja i konfiguracja oprogramowania aplikacyjnego na wskazanych przez m) Zamawiającego stacjach roboczych i serwerach; n) Dostosowywanie konfiguracji oprogramowania aplikacyjnego do potrzeb o) Zamawiającego, pomoc w definiowaniu szablonów, sprawozdań, słowników itp.; p) Udzielanie, w razie potrzeby, instrukcji w zakresie przygotowania różnorodnych raportów, sprawozdań, wg. potrzeb użytkownika; q) Konsultacje uzupełniające, pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowania aplikacyjnego; r) Szkolenia dla administratorów realizowane zgodnie z zgłaszanym zapotrzebowaniem Kierownika Działu IT s) Obsługa zgłoszeń serwisowych realizowana ma być za pomocą systemu zgłaszania Wykonawcy, oraz poczty elektronicznej, telefonu, fax-u. t) Zgłoszenia serwisowe mogą być składane przez upoważnionych użytkowników modułów oraz Informatyków z szpitala w dni robocze w godzinach 8.00-16.00; u) Wykonawca bez zbędnej zwłoki przystępuje do realizacji zgłoszenia; v) Obsługa konsultacji telefonicznych (hot-line) z wyznaczonymi przez upoważnionych użytkowników modułów; w) Doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych; x) Obsługa sytuacji awaryjnych (całkowitego zatrzymania systemu) na następujących zasadach: I. Sytuację awaryjne będą zgłaszane poprzez system zgłaszania awarii, pocztę elektroniczną lub telefon przez upoważnionych pracowników szpitala II. Wykonawca będzie obsługiwał awarię 24 godz./7 dni w tygodniu w zakresie baz danych oraz aplikacji,. Jest odpowiedzialny za konfigurację i bezpieczeństwo zdalnego dostępu do baz danych (Zamawiający zapewni fizyczne funkcjonowanie sprzętu informatycznego i infrastruktury teleinformatycznej pozwalającej na zdalny dostęp do systemu informatycznego) III. Czas reakcji Wykonawcy w sytuacjach awaryjnych tj. całkowitego zatrzymania systemu - max. 2 godzina, IV. Rozpoczęcie działań zdalnych Wykonawcy w sytuacjach awaryjnych - max. 4 godziny V. Rozpoczęcie działań Wykonawcy w sytuacjach awaryjnych na terenie szpitala jeśli jest to jedyny sposób rozwiązania problemu - na następny dzień roboczy, jeżeli wyczerpanie limitu czasu (łącznie) na działania określone w punkcie iii. i punkcie iv. nastąpiło po godzinie 15:00, chyba że Zamawiający w ramach przysługującego mu prawa zażąda wykonania usługi serwisowej w godzinach nocnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asseco Poland Spółka Akcyjna, ul. Olchowa 14, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 373550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 459419,76

  • Oferta z najniższą ceną: 459419,76 / Oferta z najwyższą ceną: 459419,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.