Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-28
Warszawa: Obsługa systemu informatycznego Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 272699 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie , ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa systemu informatycznego Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa modułów informatycznych Systemu Infomedica i obsługa systemu informatycznego Zamawiającego przez okres 12 miesięcy w zakresie: a) objęcie nadzorem autorskim Oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica b) bieżące wykonywanie Usług Serwisowych związanych administrowaniem Oprogramowaniem Aplikacyjnym InfoMedica c) Dostawa i uruchomienie modułów związanych z rozbudową systemu informatycznego. Szczegółowy zakres zamówienia: 1.1. Nadzór Autorski nad oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica: 1) W ramach nadzoru autorskiego, Wykonawca zapewnia: a) udostępnienie poprawek do Oprogramowania Aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu Oprogramowania Aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania Oprogramowania Aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania): I. w przypadku tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie Oprogramowania Aplikacyjnego (w zakresie jego podstawowej funkcjonalności wskazanej w dokumentacji użytkownika) i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności, w wyniku których niemożliwe jest prowadzenie działalności z użyciem Oprogramowania Aplikacyjnego: (1) czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego (błędu krytycznego) wynosi 1 dzień roboczy; (2) czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 3 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych; (3) w przypadku wystąpienia (błędu krytycznego) Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego; w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły; (4) Wykonawca wymaga udostępnienia przez Zamawiającego zdalnego dostępu do baz danych i Oprogramowania Aplikacyjnego. Zasady zdalnego dostępu określa Załącznik nr 4 do niniejszej Umowy. II. w pozostałych przypadkach: 1) czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosi do 15 dni roboczych; 2) czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 60 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych; III. w wyjątkowych wypadkach, za zgodą Zamawiającego, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym; IV. Ewentualne przekwalifikowanie błędu zgłoszonego przez Zamawiającego jako zwykły, na (błąd krytyczny), wymagać będzie osobnego zgłoszenia i oznaczać będzie uruchomienie procedury opisanej pod lit (i) powyżej. V. zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać się będzie poprzez witrynę internetową Centralnego Help-Desku Wykonawcy w razie trudności z rejestracją zgłoszenia na w-w witrynie internetowej, Zamawiający może dokonać zgłoszenia telefonicznie pod numerem telefonu wskazanym przez wykonawcę, lub pisemnie na formularzu przesyłanym za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany przez wykonawcę, opcjonalnie faksem na numer podany przez wykonawcę. Wzór formularza stanowić będzie Załącznik nr 2 do Umowy; wypełnienie jednego formularza może dotyczyć tylko jednego rodzaju problemu występującego w konkretnym module; (1) w przypadku, gdy formularz zgłoszenia błędu zostanie przyjęty przez Wykonawcę: (a) w godzinach pomiędzy 16.00 a 24.00 dnia roboczego - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 następnego dnia roboczego; (b) w godzinach pomiędzy 0.00 a 8.00 dnia roboczego - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 danego dnia roboczego; (c) w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 najbliższego dnia roboczego; b) rozwój Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową zgodnie ze zmieniającymi się powszechnie obowiązującymi przepisami prawa lub przepisami prawa wewnętrznie obowiązującymi wydanymi na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do: I. przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Oprogramowania Aplikacyjnego, ukazujących się średnio cztery (4) razy w roku, odbywać się będzie poprzez wysłanie pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego wskazany w Załączniku nr 3 do niniejszej umowy (Informacje o Zamawiającym); II. udostępniania uaktualnień Oprogramowania Aplikacyjnego (nowych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego) poprzez serwer, przy czym na pisemne życzenie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przygotować i wysłać na adres Zamawiającego nośnik CD-ROM zawierający nową wersję Oprogramowanie Aplikacyjnego. c) możliwość pisemnego zgłoszenia uwag i propozycji modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego, na formularzu, którego wzór będzie stanowić Załącznik nr 2 do Umowy; zgłoszenia takie wynikają z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Oprogramowania Aplikacyjnego, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju Oprogramowania Aplikacyjnego; d) gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian (tj. modyfikacji płatnych) Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju), przy czym realizacja powyższych żądań nie będzie wchodziła w zakres niniejszej Umowy a zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym. 2) Dostawa i uruchomienie obejmujące szkolenie i kofigurację modułów: Symulator JGP i Patomorfologia (licencje w wersji nieograniczonej). 3) Administrowanie oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica w zakresie następujących modułów: a) Moduł Finansowo Księgowy z Rejestrem VAT i Rejestrem Bankowym, b) Moduł Rejestr Sprzedaży, c) Moduł Koszty, d) Moduł Wycena Kosztów Normatywnych Świadczeń, e) Moduł Kadry, f) Moduł Płace, g) Moduł Grafiki, h) Moduł Gospodarka Magazynowa, i) Moduł Środki Trwałe, j) Moduł Wyposażenie, k) Moduł Obsługa Kasy, l) Moduł Ruch Chorych (Izba Przyjęć, Oddział, Statystyka Medyczna, Obsługa Kontraktów), m) Moduł Apteka Szpitalna, n) Moduł Apteczka Oddziałowa, o) Moduł Pracownia Diagnostyczna, p) Moduł Zlecenia, q) Moduł Przychodnia Przyszpitalna, r) Moduł Laboratorium z Mikrobiologią s) Moduł Administratorski t) Moduł Rehabilitacja u) Moduł Dializy v) Moduł Budżetowanie w) Moduł Kalkulacja Kosztów Leczenia x) Moduł Blok Operacyjny y) Moduł Symulator JGP z) Moduł Patomorfologia 4) Zasady świadczenia usług serwisowych: a) Wykonywanie usług zdalnych, udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze od godziny 8.00 do 16.00 w wymiarze do 12 godzin w miesiącu; b) Przy wykonywaniu usług zdalnych w dzień roboczy w godzinach 16.00 do 8.00 roboczogodzinę liczy się podwójnie. c) Przy wykonywaniu usług zdalnych w dzień świąteczny roboczogodzinę liczy się potrójnie. d) Rozliczenie roboczogodzin usług zdalnych następuję w okresie trwania umowy do ilości limitu umownego roboczogodzin. e) Minimalną jednostką rozliczeniową prac zdalnych jest 0,5h. f) Wykonanie do 3 wizyt (po 6 godzin) w miesiącu w dni robocze w siedzibie Zamawiającego z możliwością zamiany przez Zamawiającego na prace zdalne; g) Przy wykonywaniu wizyt serwisowych w dzień roboczy w godzinach 16.00 do 8.00 roboczogodzinę liczy się podwójnie; h) Przy wykonywaniu wizyt serwisowych w dzień świąteczny roboczogodzinę liczy się potrójnie. i) Rozliczenie roboczogodzin wizyt serwisowych następuję w okresie trwania umowy do ilości limitu umownego roboczogodzin; j) Instalacja nowych wersji modułów oprogramowania aplikacyjnego; k) Administrowanie bazą danych Oracle, w tym odpowiedzialność za bezpieczeństwo danych; l) Instalacja i konfiguracja oprogramowania aplikacyjnego na wskazanych przez m) Zamawiającego stacjach roboczych i serwerach; n) Dostosowywanie konfiguracji oprogramowania aplikacyjnego do potrzeb o) Zamawiającego, pomoc w definiowaniu szablonów, sprawozdań, słowników itp.; p) Udzielanie, w razie potrzeby, instrukcji w zakresie przygotowania różnorodnych raportów, sprawozdań, wg. potrzeb użytkownika; q) Konsultacje uzupełniające, pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowania aplikacyjnego; r) Szkolenia dla administratorów realizowane zgodnie z zgłaszanym zapotrzebowaniem Kierownika Działu IT s) Obsługa zgłoszeń serwisowych realizowana ma być za pomocą systemu zgłaszania Wykonawcy, oraz poczty elektronicznej, telefonu, fax-u. t) Zgłoszenia serwisowe mogą być składane przez upoważnionych użytkowników modułów oraz Informatyków z szpitala w dni robocze w godzinach 8.00-16.00; u) Wykonawca bez zbędnej zwłoki przystępuje do realizacji zgłoszenia; v) Obsługa konsultacji telefonicznych (hot-line) z wyznaczonymi przez upoważnionych użytkowników modułów; w) Doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych; x) Obsługa sytuacji awaryjnych (całkowitego zatrzymania systemu) na następujących zasadach: I. Sytuację awaryjne będą zgłaszane poprzez system zgłaszania awarii, pocztę elektroniczną lub telefon przez upoważnionych pracowników szpitala II. Wykonawca będzie obsługiwał awarię 24 godz.-7 dni w tygodniu w zakresie baz danych oraz aplikacji,. Jest odpowiedzialny za konfigurację i bezpieczeństwo zdalnego dostępu do baz danych (Zamawiający zapewni fizyczne funkcjonowanie sprzętu informatycznego i infrastruktury teleinformatycznej pozwalającej na zdalny dostęp do systemu informatycznego) III. Czas reakcji Wykonawcy w sytuacjach awaryjnych tj. całkowitego zatrzymania systemu - max. 2 godzina, IV. Rozpoczęcie działań zdalnych Wykonawcy w sytuacjach awaryjnych - max. 4 godziny V. Rozpoczęcie działań Wykonawcy w sytuacjach awaryjnych na terenie szpitala jeśli jest to jedyny sposób rozwiązania problemu - na następny dzień roboczy, jeżeli wyczerpanie limitu czasu (łącznie) na działania określone w punkcie iii. i punkcie iv. nastąpiło po godzinie 15:00, chyba że Zamawiający w ramach przysługującego mu prawa zażąda wykonania usługi serwisowej w godzinach nocnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. dysponuje stałym dostępem do aktualizacji systemu InfoMedica w celu wcześniejszego zapoznania się ze zmianami w oprogramowaniu oraz ewentualnym (w przypadku istotnych zmian oprogramowania) przygotowaniu szkoleń dla Pracowników Zamawiającego 2. dysponuje stałym, nieograniczonym dostępem do wsparcia technicznego producenta oprogramowania w celu: bieżącej współpracy nad rozwiązywaniem problemów wynikających z częstych zmian przepisów prawa oraz zmian w sposobie rozliczania kontraktów z NFZ, szybkiego diagnozowania i skutecznego eliminowania ewentualnych błędów w funkcjonowaniu systemu InfoMedica. Ocena warunku będzie się odbywać na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Wykonawca, który wykaże dysponowanie potencjałem technicznym - spełni; brak wykazania spełnienia warunków - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. dysponuje przynajmniej dwoma osobami posiadającymi właściwe kwalifikacje i doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników dla następujących modułów systemu InfoMedica: Kadry i Płace, Finanse i Księgowość, Gospodarka Materiałowa, Środki trwałe i Wyposażenie. Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające kwalifikacje tych osób np. aktualny certyfikat wystawiony przez producenta oprogramowania lub referencje potwierdzone przez inny szpital, że dana osoba posiada w/w doświadczenie oraz że wykonywała usługi instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników przez ostatnie 3 lata lub dokument równoważny potwierdzający kwalifikacje tych osób. 2. przynajmniej trzema osobami posiadającymi właściwe kwalifikacje i doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników dla następujących modułów systemu InfoMedica: Ruch Chorych, Apteka i Apteczka Oddziałowa, Przychodnia, Blok Operacyjny. Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające kwalifikacje tych osób np. aktualny certyfikat wystawiony przez producenta oprogramowania lub referencje potwierdzone przez inny szpital że dana osoba posiada w/w doświadczenie oraz że wykonywała usługi instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników przez ostatnie 3 lata lub dokument równoważny potwierdzający kwalifikacje tych osób. Ocena warunku będzie się odbywać na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Wykonawca, który wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - spełni; brak wykazania spełnienia warunków - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiada Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500 000,00 zł. Ocena warunku będzie się odbywać na zasadzie spełnia/ nie spełna. Posiada polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 500 000,00 zł spełnia; brak dokumentu potwierdzającego - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz Ofertowy 2. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, 3. Dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje (lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy) stałym dostępem do aktualizacji systemu InfoMedica w celu wcześniejszego zapoznania się ze zmianami w oprogramowaniu oraz ewentualnym (w przypadku istotnych zmian oprogramowania) przygotowaniu szkoleń dla Pracowników Zamawiającego 4. Dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje (lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy stałym, nieograniczonym dostępem do wsparcia technicznego producenta oprogramowania w celu: bieżącej współpracy nad rozwiązywaniem problemów wynikających z częstych zmian przepisów prawa oraz zmian w sposobie rozliczania kontraktów z NFZ, szybkiego diagnozowania i skutecznego eliminowania ewentualnych błędów w funkcjonowaniu systemu InfoMedica.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obustronną wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2) Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: a) Zmiana stron umowy. b) Zmiana banków lub numerów kont bankowych stron. c) Zmiana stawek podatku VAT - cena netto nie ulega zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto d) Dopuszcza się zmianę zasad administrowania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mssw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bursztynowa 2
04-749 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Usługa monitorowania środowiska pracy Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) InfoMedica/AMMS
- Usługi wsparcia technicznego oraz konserwacji i aktualizacji dla systemów informatycznych dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych
- Wykonywanie czynności związanych z administrowaniem siecią komputerową, pracami serwisowymi oraz informatyzacją Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Migracja, modernizacja i rozbudowa szpitalnego systemu informatycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sejnach na macierzy i serwerach dostarczonych przez Wykonawcę.
- Świadczenie Usługi Wsparcia dla Oprogramowania Enigma Centaur
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.