eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegPrzebudowa wraz z adaptacją pomieszczeń do potrzeb osób niepełnosprawnych i zakup wyposażenia MBP Brzeg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Brzeg: Przebudowa wraz z adaptacją pomieszczeń do potrzeb osób niepełnosprawnych i zakup wyposażenia MBP Brzeg
Numer ogłoszenia: 152287 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100837 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im. Księcia Ludwika I, ul. Jana Pawła II 5, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 77 404 70 36, faks 77 404 70 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wraz z adaptacją pomieszczeń do potrzeb osób niepełnosprawnych i zakup wyposażenia MBP Brzeg.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na realizacji zadania pn.: Przebudowa wraz z adaptacją pomieszczeń do potrzeb osób niepełnosprawnych i zakup wyposażenia MBP Brzeg. Zamówienie obejmuje: przebudowę pomieszczeń na potrzeby dźwigu oraz montaż dźwigu dla osób niepełnosprawnych; remont elewacji budynku wraz z kolorystyką - roboty renowacyjno-konserwatorskie na zabytkowej części budynku oraz termomodernizacja części niezabytkowej budynku wraz z wymianą rynien dachowych, rur spustowych, obróbek blacharskich elewacyjnych, instalacją odgromową, remontem zadaszenia oraz krat w oknach piwnicy, balustrad, poręczy zewnętrznych i krat balkonu; prace budowlane wewnątrz budynku - wyrównanie poziomów posadzek w wypożyczalni, wymianę warstw wykończeniowych posadzek, wymianę drzwi zewnętrznych do archiwum i do wymiennikowni, wymianę drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach piwnicznych, malowanie ścian i sufitów pomieszczeń biblioteki, adaptacja pomieszczeń na toaletę dla osób niepełnosprawnych; wentylację mechaniczną części pomieszczeń piętra i pomieszczenia świetlicy; klimatyzację części pomieszczeń piętra; instalacje elektryczne niezbędne do funkcjonowania toalety dla osób niepełnosprawnych, dźwigu dla osób niepełnosprawnych, wrzutni zewnętrznej książek, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacje oświetleniowe korytarza, instalacje tablicy informacyjnej na ganku biblioteki oraz bramek antykradzieżowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.21.23.30 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KURNATOWSKI Stanisław Kurnatowski Joanna Kurnatowska sc, ul. Drzymały 32/5, 48-300 Nysa, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 819665,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 911086,34

  • Oferta z najniższą ceną: 911086,34 / Oferta z najwyższą ceną: 911086,34

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.