To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-24
Katowice: zakup i dostarczanie artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 152364 - 2016; data zamieszczenia: 24.10.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149105 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katowickie Centrum Onkologii, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2514533, faks 32 2514533.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostarczanie artykułów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie artykułów biurowych, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 2 do SIWZ -Oferta Cenowa. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 Pakiety: Pakiet Nr 1 - różne artykuły biurowe Pakiet Nr 2 - nośniki CD-R Pakiet Nr 3 - papiery do drukowania, kopiowania, składanki komputerowe Pakiet Nr 4 - teczki zawieszkowe z nadrukiem wg indywidualnego wzoru Wzór opisu na teczkę określa Załącznik Nr 4 do SIWZ. Oznaczenie według CPV: 30190000-7 różny sprzęt i artykuły biurowe 30237380-6 CD-ROM-y 1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie artykułów biurowych dostawy jeden lub dwa razy w miesiącu przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faksu. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji każdorazowo zamówienia w terminie do 7 dni kalendarzowych licząc od daty złożenia zamówienia przy pomocy faksu. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania niezmienności cen brutto na oferowany asortyment przez cały okres obowiązywania umowy. 4. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu. 5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność towaru przez cały okres obowiązywania umowy. 6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne kompletne Pakiety. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych w zakresie Pakietu Nr 1 pozycji nr 4-8, 10, 13, 18, 42-47, 82, 84, 94, 116, 153, 156, 175, 190 oraz w zakresie Pakietu Nr 2, gdyż są to priorytetowe pozycje dla Zamawiającego. W zakresie pozostałych pozycji z Pakietu Nr 1 oraz w zakresie Pakietów Nr 3 i 4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, z gwarancją odpowiedniej jakości towaru. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.23.73.80-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA BIURO-LAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA BIURO-LAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Biuro-Land Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 2F, Jaworzno, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78906,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77260,10
Oferta z najniższą ceną: 76476,68 / Oferta z najwyższą ceną: 108361,11
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Partner XXI Sp. z o.o., ul. Korczoka 14, Zabrze, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63883,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83387,87
Oferta z najniższą ceną: 83387,87 / Oferta z najwyższą ceną: 93683,94
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Info-Market Elżbieta Sosna, ul. Zielona 5E, Siemianowice Śl., kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21087,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14231,10
Oferta z najniższą ceną: 14231,10 / Oferta z najwyższą ceną: 25504,05
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont mieszkań V/2025
- Wykonanie przedsięwzięć niskoemisyjnych w jednorodzinnych budynkach mieszkalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu "STOP SMOG w GZM"
- Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocyjne Miasta Katowice (32 części)
- Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolny Nr 21 w Katowicach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu "Najnowsze zmiany w prawie pracy"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby zabezpieczenia skarp na odcinku autostrady A1 w miejscowości Siemonia.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i tonerów
- Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych, eksploatacyjnych i gospodarczych na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim (3 pakiety).
- Dostawa materiałów biurowych, papieru, baterii dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru na potrzeby komórek organizacyjnych Polskiego Radia S.A. w likwidacji
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.