Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie przedsięwzięć niskoemisyjnych w jednorodzinnych budynkach mieszkalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu „STOP SMOG w GZM”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "GÓRNOŚLĄSKO - ZAGŁĘBIOWSKA METROPOLIA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367882926
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Barbary 21A
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-053
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32/718-07-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@metropoliagzm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.metropoliagzm.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek metropolitalny
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przedsięwzięć niskoemisyjnych w jednorodzinnych budynkach mieszkalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu „STOP SMOG w GZM”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f75c5065-5dbc-4517-b6eb-40b46d53f96a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124719
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00014510/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja budynków mieszkalnych jednorodzinnych w ramach programu STOP SMOG na terenie GZM - zaprojketuj i wybuduj na terenie gmin Gierałtowice, Mysłowice, Bytom, katowice i Tychy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gzm.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu Platformy, która jest dostępna pod adresem: https://gzm.ezamawiajacy.pl/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ogólne zasady korzystania z
platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie GZM: https://gzm.ezamawiajacy.pl/,
lub https://oneplace.marketplanet.pl.;
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;
3) Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
a) podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
b) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
c) jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu
maksymalnie 6 godzin roboczych;
Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci
elektronicznej.
4) Założenie konta i korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
2. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
za pośrednictwem Platformy Za datę przekazania dokumentów oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek
„Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.
3. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa GZM, tel. +48 22 257 22 23 (infolinia
dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
4. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W
związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
6. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj.: plików o wielkości do 2 GB, w: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,
doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,
gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
7. Szczegółowa Instrukcja korzystania z Platformy jest dostępna pod adresem https://gzm.ezamawiajacy.pl/, w zakładce „Baza
Wiedzy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(zwanym dalej RODO) informujemy, iż:
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00660664/01 z dnia 2024-12-18
2024-12-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia, z siedzibą przy ul. Barbary 21A, 40-
053 Katowice, adres email: urzad@metropoliagzm.pl, strona internetowa: bip.metropoliagzm.pl.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych pod
adresem email: daneosobowe@metropoliagzm.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
a) przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Wykonanie przedsięwzięć niskoemisyjnych w
jednorodzinnych budynkach mieszkalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu „STOP SMOG w GZM – poprawa
jakości powietrza na terenie Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii”, numer sprawy ZP.270.4.2025,
b) archiwizacji dokumentacji.
4) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
a) obowiązek prawny administratora (art. 6 ust.1 lit. c RODO) wynikający z przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych (ustawy
Pzp) oraz aktów wykonawczych do ustawy,
b) obowiązek ciążący na administratorze wynikający z art. 6 ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (art. 6 ust. 1 lit. c
RODO) .
5) Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom upoważnionym przez administratora danych osobowych oraz podmiotom lub
osobom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, podmiotom
świadczącym usługi informatyczne Zamawiającemu, operatorowi pocztowemu lub kurierowi w przypadku korespondencji tradycyjnej.
Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub
publikowane na stronach prowadzonego postępowania oraz zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
7) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe i wynika z wymogów ustawowych. Konsekwencje niepodania
danych osobowych wynikają z ustawy Pzp.
9) Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym
mowa w art. 22 RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że:
a) skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,
b) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.270.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych w 20 jednorodzinnych
budynkach mieszkalnych
w Gminie Gierałtowice
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzyskała najwyższą
ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów.
2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów dla każdego zadania:
1) Punkty w kryterium „Cena brutto oferty” (C) obliczane będą według następującego wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej
C= ------------------------------------------ x 60
Cena brutto oferty ocenianej
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium to 60 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po
przecinku.
2) Punkty w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” (G) będą przyznawane w ten sposób, że za każde dodatkowe 6 miesięcy gwarancji
(ponad 60 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego ostatniego przedsięwzięcia niskoemisyjnego
składającego się na przedmiot zamówienia, wymagane jako minimum) – Wykonawca otrzyma 4 punkty, maksymalnie do 40 punktów
za wykazanie 60 dodatkowych miesięcy powyżej wymaganego minimum, tj.:
• 60 miesięcy – 0 pkt
• 66 miesięcy – 4 pkt
• 72 miesiące – 8 pkt
• 78 miesięcy – 12 pkt
• 84 miesiące – 16 pkt
• 90 miesięcy – 20 pkt
• 96 miesięcy – 24 pkt
• 102 miesiące – 28 pkt
• 108 miesięcy – 32 pkt
• 114 miesięcy – 36 pkt
• 120 miesięcy – 40 pkt
Niezaoferowanie gwarancji przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie stanowić podstawę do przyznania
wykonawcy „0” punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.
Zaoferowanie gwarancji w wysokości wyższej niż 60 miesięcy przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie
stanowić podstawę do przyznania wykonawcy maksymalnie 40 punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.
3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym
wzorem:
S = C + G
gdzie:
• (S) – łączna suma punków;
• (C) – liczna punktów za kryterium nr 1 (Cena brutto oferty);
• (G) – liczba punktów za kryterium 2 (Gwarancja Wykonawcy)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych w 19 jednorodzinnych
budynkach mieszkalnych
w Gminie Mysłowice
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzyskała najwyższą
ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów.
2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów dla każdego zadania:
1) Punkty w kryterium „Cena brutto oferty” (C) obliczane będą według następującego wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej
C= ------------------------------------------ x 60
Cena brutto oferty ocenianej
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium to 60 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po
przecinku.
2) Punkty w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” (G) będą przyznawane w ten sposób, że za każde dodatkowe 6 miesięcy gwarancji
(ponad 60 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego ostatniego przedsięwzięcia niskoemisyjnego
składającego się na przedmiot zamówienia, wymagane jako minimum) – Wykonawca otrzyma 4 punkty, maksymalnie do 40 punktów
za wykazanie 60 dodatkowych miesięcy powyżej wymaganego minimum, tj.:
• 60 miesięcy – 0 pkt
• 66 miesięcy – 4 pkt
• 72 miesiące – 8 pkt
• 78 miesięcy – 12 pkt
• 84 miesiące – 16 pkt
• 90 miesięcy – 20 pkt
• 96 miesięcy – 24 pkt
• 102 miesiące – 28 pkt
• 108 miesięcy – 32 pkt
• 114 miesięcy – 36 pkt
• 120 miesięcy – 40 pkt
Niezaoferowanie gwarancji przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie stanowić podstawę do przyznania
wykonawcy „0” punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.
Zaoferowanie gwarancji w wysokości wyższej niż 60 miesięcy przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie
stanowić podstawę do przyznania wykonawcy maksymalnie 40 punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.
3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym
wzorem:
S = C + G
gdzie:
• (S) – łączna suma punków;
• (C) – liczna punktów za kryterium nr 1 (Cena brutto oferty);
• (G) – liczba punktów za kryterium 2 (Gwarancja Wykonawcy)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych w 3 jednorodzinnych
budynkach mieszkalnych
w Gminie Bytom
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzyskała najwyższą
ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów.
2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów dla każdego zadania:
1) Punkty w kryterium „Cena brutto oferty” (C) obliczane będą według następującego wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej
C= ------------------------------------------ x 60
Cena brutto oferty ocenianej
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium to 60 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po
przecinku.
2) Punkty w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” (G) będą przyznawane w ten sposób, że za każde dodatkowe 6 miesięcy gwarancji
(ponad 60 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego ostatniego przedsięwzięcia niskoemisyjnego
składającego się na przedmiot zamówienia, wymagane jako minimum) – Wykonawca otrzyma 4 punkty, maksymalnie do 40 punktów
za wykazanie 60 dodatkowych miesięcy powyżej wymaganego minimum, tj.:
• 60 miesięcy – 0 pkt
• 66 miesięcy – 4 pkt
• 72 miesiące – 8 pkt
• 78 miesięcy – 12 pkt
• 84 miesiące – 16 pkt
• 90 miesięcy – 20 pkt
• 96 miesięcy – 24 pkt
• 102 miesiące – 28 pkt
• 108 miesięcy – 32 pkt
• 114 miesięcy – 36 pkt
• 120 miesięcy – 40 pkt
Niezaoferowanie gwarancji przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie stanowić podstawę do przyznania
wykonawcy „0” punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.
Zaoferowanie gwarancji w wysokości wyższej niż 60 miesięcy przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie
stanowić podstawę do przyznania wykonawcy maksymalnie 40 punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.
3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym
wzorem:
S = C + G
gdzie:
• (S) – łączna suma punków;
• (C) – liczna punktów za kryterium nr 1 (Cena brutto oferty);
• (G) – liczba punktów za kryterium 2 (Gwarancja Wykonawcy)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych w 10 jednorodzinnych
budynkach mieszkalnych
w Gminie Katowice
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzyskała najwyższą
ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów.
2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów dla każdego zadania:
1) Punkty w kryterium „Cena brutto oferty” (C) obliczane będą według następującego wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej
C= ------------------------------------------ x 60
Cena brutto oferty ocenianej
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium to 60 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po
przecinku.
2) Punkty w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” (G) będą przyznawane w ten sposób, że za każde dodatkowe 6 miesięcy gwarancji
(ponad 60 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego ostatniego przedsięwzięcia niskoemisyjnego
składającego się na przedmiot zamówienia, wymagane jako minimum) – Wykonawca otrzyma 4 punkty, maksymalnie do 40 punktów
za wykazanie 60 dodatkowych miesięcy powyżej wymaganego minimum, tj.:
• 60 miesięcy – 0 pkt
• 66 miesięcy – 4 pkt
• 72 miesiące – 8 pkt
• 78 miesięcy – 12 pkt
• 84 miesiące – 16 pkt
• 90 miesięcy – 20 pkt
• 96 miesięcy – 24 pkt
• 102 miesiące – 28 pkt
• 108 miesięcy – 32 pkt
• 114 miesięcy – 36 pkt
• 120 miesięcy – 40 pkt
Niezaoferowanie gwarancji przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie stanowić podstawę do przyznania
wykonawcy „0” punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.
Zaoferowanie gwarancji w wysokości wyższej niż 60 miesięcy przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie
stanowić podstawę do przyznania wykonawcy maksymalnie 40 punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.
3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym
wzorem:
S = C + G
gdzie:
• (S) – łączna suma punków;
• (C) – liczna punktów za kryterium nr 1 (Cena brutto oferty);
• (G) – liczba punktów za kryterium 2 (Gwarancja Wykonawcy)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych w 11 jednorodzinnych
budynkach mieszkalnych
w Gminie Tychy
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzyskała najwyższą
ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów.
2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów dla każdego zadania:
1) Punkty w kryterium „Cena brutto oferty” (C) obliczane będą według następującego wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej
C= ------------------------------------------ x 60
Cena brutto oferty ocenianej
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium to 60 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po
przecinku.
2) Punkty w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” (G) będą przyznawane w ten sposób, że za każde dodatkowe 6 miesięcy gwarancji
(ponad 60 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego ostatniego przedsięwzięcia niskoemisyjnego
składającego się na przedmiot zamówienia, wymagane jako minimum) – Wykonawca otrzyma 4 punkty, maksymalnie do 40 punktów
za wykazanie 60 dodatkowych miesięcy powyżej wymaganego minimum, tj.:
• 60 miesięcy – 0 pkt
• 66 miesięcy – 4 pkt
• 72 miesiące – 8 pkt
• 78 miesięcy – 12 pkt
• 84 miesiące – 16 pkt
• 90 miesięcy – 20 pkt
• 96 miesięcy – 24 pkt
• 102 miesiące – 28 pkt
• 108 miesięcy – 32 pkt
• 114 miesięcy – 36 pkt
• 120 miesięcy – 40 pkt
Niezaoferowanie gwarancji przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie stanowić podstawę do przyznania
wykonawcy „0” punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.
Zaoferowanie gwarancji w wysokości wyższej niż 60 miesięcy przez Wykonawcę w kryterium „Gwarancja Wykonawcy” będzie
stanowić podstawę do przyznania wykonawcy maksymalnie 40 punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.
3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym
wzorem:
S = C + G
gdzie:
• (S) – łączna suma punków;
• (C) – liczna punktów za kryterium nr 1 (Cena brutto oferty);
• (G) – liczba punktów za kryterium 2 (Gwarancja Wykonawcy)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w tym: Dla części: 2, 4, 5 zamówienia:
a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; b) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
c) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Dla części 1, 3 zamówienia:
a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; b) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; d) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; e) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; f) minimum jedną osobą posiadającą certyfikat instalatora systemów fotowoltaicznych wydany przez Urząd Dozoru Technicznego lub posiadającą uprawnienia równorzędne.
Uwaga: wskazane powyżej uprawnienia winny być uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub równorzędnymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. W przypadku osoby wskazanej w wymogach dla części 1 i 3 lit. f) uprawnienia winny być uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii lub równorzędnymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Dopuszcza się równoważne kwalifikacje z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Dopuszcza się, aby jedna osoba dysponowała więcej niż jednym uprawnieniem. Dopuszcza się łączne wykazywanie spełniania warunków, tj. poprzez połączenie zasobów własnych wykonawcy, zasobów wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, zasobów podmiotu trzeciego (udostępniającego).
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część:
- można wskazać:
• jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; • jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych;• jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;• jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
• jedną osobę posiadającą certyfikat instalatora systemów fotowoltaicznych wydany przez Urząd Dozoru Technicznego lub posiadającą uprawnienia równorzędne,
- należy wskazać:
• minimum 2 osoby posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z wykorzystaniem wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ2. Formularz cenowy (stosowny do części), którego wzór stanowią załączniki nr 2A – 2E do SWZ.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważniające do złożenia oferty - o ile ofertę składa pełnomocnik.
4. Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, – z wykorzystaniem wzoru,
stanowiącego załącznika nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy).
5. Oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do
SWZ.
6. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu
wykluczeniu z postępowania – z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy).
7. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub
inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik
może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców
w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
8. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu
Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o
których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych,
o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności właściwych dokumentów pod określonymi adresami internetowymi
ogólnodostępnych
i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych
samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
9. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w
Rozdziale 9 ust. 2 SWZ, składa każdy
z wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacje nt. zmian postanowień umowy zawiera §17 projektowanych postanowień umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://gzm.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „OFERTY”
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-18 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t. jedn. Dz. U. z 2024 roku poz. 507):
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy
z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t. jedn. Dz. U. z 2023 r., poz.
1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (t. jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 2 następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont mieszkań V/2025
- Wykonanie przedsięwzięć niskoemisyjnych w jednorodzinnych budynkach mieszkalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu "STOP SMOG w GZM"
- Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocyjne Miasta Katowice (32 części)
- Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolny Nr 21 w Katowicach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu "Najnowsze zmiany w prawie pracy"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby zabezpieczenia skarp na odcinku autostrady A1 w miejscowości Siemonia.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- DZP.26.46.2025 PIĘCIOLETNIE PRZEGLĄDY ELEKTRYCZNE
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
- Budowa drogi Oleksówki Gorce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.