Ogłoszenie z dnia 2008-07-07
Rzeszów: Wzmiana okien i drzwi w budnku Szkoł Podstawowej nr 23 w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 152645 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 23 w Rzeszowie, ul. Bpa. Józefa Sebastiana Pelczara 3, 35-310 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 748 25 50, fax 0-17 748 25 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp23.resman.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wzmiana okien i drzwi w budnku Szkoł Podstawowej nr 23 w Rzeszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wzmiana 25 szt.okien i 2 szt. (ścianek)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi Prawa zamówień publicznych, oraz określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Wykonawcy, o których mowa w ust. 1, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia stosownie do treści art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych e) na zlecany przedmiot robót Wykonawca udzieli min. 6 lat gwarancji. f) Wykonawca, który zapewni realizację zamówienia w terminie wskazanym w pkt 4 niniej-szej specyfikacji przetargowej g) posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od od-powiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimal-ną wartość, co najmniej 200000 zł. h) złożyć w terminie określonym w specyfikacji ofertę spełniającą warunki określone w Prawie zamówień publicznych i specyfikacji przetargowej 3) Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1 tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne mate-riały dołączone do oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją ofertą: 1) Formularz oferty przetargowej (załącznik nr 3). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświad-czeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wy-konawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finanso-wych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę, co najmniej 100 % ceny brutto zaproponowanej w składanej ofercie, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną wartość, co najmniej 200000 zł. 8) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działal-ności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością ro-botom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum jedno zadanie o wartości 100 % ceny brutto zaproponowanej w składanej ofercie), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzają-cych, że roboty te zostały wykonane należycie; 9) Odpisy dokumentów potwierdzających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót budowlano-montażowych oraz aktualne zaświad-czenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ofe-renta; 10) Ważną aprobatę techniczną na wyrób wraz z oceną higieniczną i certyfikatami na sto-sowane profile, okucia, szyby. 11) Stosowne oświadczenie na formularzu stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ (załącznik 2). 12) Pełnomocnictwa do podpisania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wy-nika ono z innych złożonych dokumentów (w oryginale lub kserokopii potwierdzonej notarialnie) W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników chcących star-tować wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika do reprezen-towania ich w postępowania o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępo-waniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w oryginale lub kopii po-twierdzonej notarialnie. Każdy z członków konsorcjum powinien złożyć dokumenty wymienione powyżej w pkt.2), 3), 4), 5) niniejszego działu. Pozostałe dokumenty oraz oświadczenie (załączni-ka nr 2) członkowie konsorcjum składają razem lub oddzielnie. W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza te-rytorium Rzeczpospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3,4,6 niniejszego działu, Wykonawca skła-da dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania po-twierdzających odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale-głych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,(wystawione nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5 niniejszego działu zaświadczenie właściwe-go organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je doku-mentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem są-dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego od-powiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp23.resman.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: można odebrać osobiscie w siedzibie Zamawiajacego.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 23 w Rzeszowie ul. Pelczara 3 w sekretariacie (dotrzymanie ww. terminu dotyczy również ofert składanych drogą pocztową) Otwarcie ofert 9:15 w sali nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania Decyzji ZRID dla inwestycji pn. : "Budowa drogi powiatowej łączącej drogę powiatową Nr 1407R z drogą krajową nr 19"
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie Miasta Rzeszowa
- Zakup i sukcesywna dostawa warzyw, owoców mrożonych oraz ryb przetworzonych i konserwowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Dostosowanie dwóch klatek Budynku Rotacyjnego do wymogów ekspertyzy PPOŻ oraz ich remont wraz z wymianą balustrad.
- Montaż instalacji domofonowej w budynku przy al. gen. J. Hallera 147 we Wrocławiu
- Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku Szpitala Powiatowego w Pasłęku w celu zwiększenia liczby miejsc w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym
- Budowa budynku hali sprzętowo - magazynowej
- Remont i adaptacja pomieszczeń szkolnych w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.