Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-12
Pleszew: Przeprowadzenie dwóch turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych
i ich opiekunów.
Numer ogłoszenia: 152923 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Kazimierza Wielkiego 7A, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7420161, faks 0-62 7420161.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie dwóch turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia dwóch 14 dniowych turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami w miejscowości położonej nad polskim morzem (ośrodek zlokalizowany nie dalej niż 1500 m od brzegu morza). 2. Charakterystyka grup: a). I grupa: 10 kobiet po mastektomii oraz 1 opiekun. b). II grupa: 35 osób z różnymi schorzeniami i dysfunkcjami oraz 3 opiekunów. W grupie nie będzie osób na wózkach inwalidzkich. 3. Turnusy muszą być przeprowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011 r. Nr 127 , poz.721 z późn.zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 230 , poz.1694 z pózn.zm.). 4. Ośrodek, w którym będą odbywały się turnusy rehabilitacyjne musi posiadać aktualny wpis do rejestru ośrodków prowadzony przez wojewodę, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla zorganizowanych grup turnusowych osób ze schorzeniami: - kobiety po mastektomii; - upośledzenia umysłowe; - choroby psychiczne; - dysfunkcje narządu wzroku; - dysfunkcje narządu ruchu;- choroby układu pokarmowego;- choroby narządów wydzielania wewnętrznego;- choroby neurologiczne; - choroby reumatyczne; - cukrzyca; - schorzenia układu krążenia; - schorzenia układu oddechowego; - dysfunkcje narządu słuchu;- choroby skóry. 5. Terminy turnusów: a). I grupa - kobiety po mastektomii: 01 - 14 września 2012r. b). II grupa - osoby z różnymi schorzeniami: wrzesień 2012r. (14 dni,termin określa Wykonawca). 6. Wykonawca zapewni transport z miejsca zamieszkania osób niepełnosprawnych -Pleszew do ośrodka i z powrotem (autokar z klimatyzacją). Miejsce zbiórki: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pleszewie, ul. K. Wielkiego 7A, 63 - 300 Pleszew.7. Ośrodek musi być wyposażony w minimum: basen kryty, gabinety masażu, fizykoterapii, hydroterapii, inhalacje, kawiarnię. 8. W ramach organizowanych turnusów wykonawca musi zapewnić minimum: a). po 3 zabiegi rehabilitacyjne dziennie (w dni powszednie) dla każdej osoby niepełnosprawnej, według wskazań lekarza, odpowiednio do rodzaju schorzeń i dysfunkcji; b). po 2 zabiegi rehabilitacyjne dziennie - w dni powszednie dla każdego z opiekunów; c). całodobową opiekę medyczną (lekarską i pielęgniarską) oraz ratowniczą na basenie, d). kadrę gwarantującą prawidłową realizację programu turnusów, w tym opiekunów grup, odpowiedzialnych za koordynację pobytu grup na turnusach; e). badania lekarskie na początku i końcu turnusów; f). pełne wyżywienie (od obiadu w dniu przyjazdu do śniadania w dniu wyjazdu) tj. urozmaicone 4 posiłki dziennie w klimatyzowanej stołówce na terenie ośrodka - posiłki serwowane do stolika lub szwedzki stół (śniadanie, obiad dwudaniowy, podwieczorek, kolacja), suchy prowiant na wycieczki.W dniu powrotu wykonawca zapewni uczestnikom prowiant w związku z podróżą; g). w przypadku osób z zalecaną dietą wykonawca zapewnieni odpowiednich posiłków dostosowanych do diety uczestników; h). organizator zapewni uczestnikom bezpłatne zajęcia o charakterze integracyjno rozrywkowym, w tym: - minimum 1 wycieczkę autokarową w miejsce atrakcyjne turystycznie; - minimum co drugi dzień zajęcia o charakterze rozrywkowym, w tym: minimum 2 animacje tematyczne wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprezy, minimum 2 ogniska integracyjne / grillowanie z pieczeniem kiełbasek, minimum 2 spacery / pikniki nad brzegiem morza; i). Wykonawca zobowiązany będzie w ramach turnusu pokryć wszystkie koszty ewentualnych biletów wstępu, transportu, a w przypadku wyjazdów całodniowych wykonawca zapewni jeden gorący posiłek i suchy prowiant). 9. W cenę turnusów należy wliczyć ewentualną opłatę klimatyczną za uczestników turnusu oraz ich opiekunów, jeżeli będzie tego wymagać lokalizacja ośrodka. 10. Organizator zapewni zakwaterowanie w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, wyposażonych w TV, telefon, ręczniki oraz czajnik bezprzewodowy, dostosowane do osób niepełnosprawnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Organizator turnusu musi posiadać: 1. Aktualny wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania, określony w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych ( Dz. U z 2007r Nr, 230 poz, 1694), obejmujący następujące niepełnosprawności: kobiety po mastektomii,upośledzenia umysłowe, choroby psychiczne, dysfunkcje narządu wzroku, dysfunkcje narządu ruchu, choroby układu pokarmowego,choroby narządów wydzielania wewnętrznego, choroby neurologiczne,choroby reumatyczne, cukrzyca, schorzenia układu krążenia, schorzenia układu oddechowego, dysfunkcje narządu słuchu,choroby skóry. 2.Aktualny wpis ośrodka Wykonawcy do rejestru ośrodków prowadzonego przez wojewodę, określony w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. z 2007 nr 230, poz. 1694). Zamawiający dokona oceny spełnienia w.w warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1). formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2). pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następujących okolicznościach: 1). Zmiany ogólne -zmiana adresu / siedziby zamawiającego / wykonawcy, -zmiana osób występujących po stronie zamawiającego/wykonawcy. Nie jest dopuszczalna zmiana wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z ksh, sukcesji z mocy prawa. 2). Gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 3). Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników turnusu rehabilitacyjnego z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: a). rezygnacji kandydata z udziału w turnusie rehabilitacyjnym pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie. b) niestawienia się kandydata na turnus rehabilitacyjny pomimo wezwania Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pleszewie. c). przerwania uczestnictwa w turnusie (choroba, rezygnacja z uczestnictwa), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. d) stwierdzenia niezdolności do uczestnictwa w turnusie przez lekarza medycyny. W powyższych przypadkach w umowie zmianie ulega przeliczenie kosztu turnusu. 4). Niezależnych od stron umowy zmian dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy (choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-pleszew.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. K. Wielkiego 7A, 63 - 300 Pleszew, pokój nr 7.
Bezpłanie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2012 godzina 14:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. K. Wielkiego 7A, 63 - 300 Pleszew. Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy pn. Razem łatwiej- program aktywizacji zawodowej i społecznej w Powiecie Pleszewskim realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Mieście i Gminie Pleszew", zadanie 1 - sprzęt
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Pleszewie w latach 2025 - 2026
- Dostawa sprzętu medycznego.
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łubiance
- "Wynajem pokoi wraz z innymi pomieszczeniami na potrzeby zakwaterowania wychowanków i prowadzenia działalności internatu dla Zespołu Szkół w Kaliszu Pomorskim"
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na rzecz podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wejherowie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób (dzieci i osób dorosłych) z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania, zamieszkałymi na terenie Gminy Chełmża w latach 2025 i 2026
- Przygotowanie posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Chumiętkach w roku 2025
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków ( usługa cateringowa) dla mieszkańców Centrum Opiekuńczo- Mieszkalnego w Cedyni
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.