To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-13
Zgierz: Zamówienie uzupełniające do zadania pn: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną, na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego - 3 zadania.
Numer ogłoszenia: 152989 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145719 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadania pn: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną, na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego - 3 zadania..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego w ramach zadania Nr 1 i Zadania Nr 3. 1) Zadanie nr 1: Nadzór nad remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno asfaltową na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki, oraz gminy Zgierz. a) Nadzór inspektorski obejmuje następujący zakres robót budowlanych dla zadania nr 1: remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi z obcinaniem krawędzi ręcznie 66,00 t. 2) Zadanie nr 3: Nadzór nad remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno asfaltową na terenie miasta i gminy Stryków, oraz gminy Głowno. b) Nadzór inspektorski obejmuje następujący zakres robót budowlanych dla zadania nr 3: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi z obcinaniem krawędzi ręcznie 75,00 t. 2. Szczegółowy wykaz dróg powiatowych Powiatu Zgierskiego, na których będą prowadzone remonty cząstkowe objęte nadzorem inwestorskim stanowi załącznik nr 6 do zaproszenia do negocjacji dla Zadania Nr 1 i Zadania Nr 3. 3. Termin realizacji zamówienia dla Zadania Nr 1 i Zadania Nr 3: 1) Rozpoczęcie: od daty podpisania umowy, 2) Termin zakończenia: do dnia zakończenia i odbioru wszystkich robót budowlanych w ramach zadania, o którym mowa w pkt 2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 1: Nadzór nad remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno asfaltową na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki, oraz gminy Zgierz.,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Kocięba NADZORY ROBÓT DROGOWYCH
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Kocięba NADZORY ROBÓT DROGOWYCH
- Nadzory Robót Drogowych Andrzej Kocięba, ul.Sympatyczna 4 m 6, 94-014 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71911,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1000,00
Oferta z najniższą ceną: 1000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3: Nadzór nad remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno asfaltową na terenie miasta i gminy Stryków, oraz gminy Głowno.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Kocięba NADZORY ROBÓT DROGOWYCH
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Kocięba NADZORY ROBÓT DROGOWYCH
- Nadzory Robót Drogowych Andrzej Kocięba, ul.Sympatyczna 4 m 6, 94-014 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71911,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1000,00
Oferta z najniższą ceną: 1000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: W dniu 21.03.12 r. Zamawiający ogłoszeniem o zamówieniu Nr 88308-2012 opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego na usługę pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną, na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego - 3 zadania, znak rej. ZP.272.8.2012. W ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający przewidział możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, co zamówienie podstawowe, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy. Zakres zamówienia uzupełniającego - nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego wynosiła netto 5 346,72 zł, plus wartość zakładanych usług uzupełniających w wysokości netto: 2 406,02 zł. W wyniku wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiający w dniu 16.04.2012 r. zawarł umowy w ramach: 1) Zadania Nr 1 z Andrzejem Kocięba prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą Nadzory Robót Drogowych Andrzej Kocięba siedzibą w Łodzi przy ul. Sympatycznej 4 m. 6, kod pocztowy 94-014 Łódź, umowę Nr 16/12, 2) Zadania Nr 2 z Piotrem Grzybem prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą Firma Drogowa Projektowo-Wykonawcza Piotr Grzyb z siedzibą w Helenowie 28, kod pocztowy 95-035 Ozorków, umowę Nr 17/12, 3) Zadania Nr 3 z Andrzejem Kocięba prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą Nadzory Robót Drogowych Andrzej Kocięba siedzibą w Łodzi przy ul. Sympatycznej 4 m. 6, kod pocztowy 94-014 Łódź, umowę Nr 18/12. W dniu 21 czerwca 2012 r. Z - ca Naczelnika Wydziału Inwestycji i Spraw Gospodarczych złożył wniosek o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, będącego zamówieniem uzupełniającym do w/w zamówienia, Wykonawcy usług podstawowych. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego w ramach 3 zadań: 1) Zadanie Nr 1 obejmuje nadzór nad remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno asfaltową na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki, oraz gminy Zgierz, 2) Zadanie Nr 2 obejmuje nadzór nad remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno asfaltową na terenie gmin: Ozorków i Parzęczew, 3) Zadanie Nr 3 obejmuje nadzór nad remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno asfaltową na terenie miasta i gminy Stryków, oraz gminy Głowno. Wartość zamówienia uzupełniającego została ustalona na podstawie planowanych kosztów i wynosi netto 2 406,02 zł, a tym samym nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego. Propozycję wykonania zamówienia uzupełniającego Zastępca Naczelnika Wydziału Inwestycji i Spraw Gospodarczych uzasadnia złym stanem nawierzchni dróg powiatowych i przeznaczeniem przez Zarząd Powiatu Zgierskiego dodatkowych środków finansowych w kwocie 2 950,00 zł brutto na wskazany cel. Uzasadnienie prawne: Przepis art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy stanowi, że Zamawiający może udzielić zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub przetargu ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W związku z powyższym Komisja wnioskuje o wyrażenie zgody na przeprowadzenie przedmiotowego postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy. Komisja przygotowała zaproszenie do udziału w negocjacjach spełniające wymogi określone w art. 68 ust. 1 Ustawy oraz projekt ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Zakup samochodu elektrycznego w ramach zadania "Zakup samochodu elektrycznego wraz z ładowarką dla Powiatu Zgierskiego"
- "Najem licencji do programu znakowania akt i środków trwałych przy pomocy znaczników RFID wraz ze sprzętem dla Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6"
- Sukcesywne dostawy zestawów analizy złogów nerkowych oraz barwników i odczynników na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej" - dogrywka
- Sukcesywne dostawy testów, części zużywalnych, akcesoriów dodatkowych oraz podłóż do posiewu wraz z dzierżawą analizatorów oraz użyczeniem sprzętu na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zgierzu
- Postępowanie z odpadami zebranymi z terenu Nadleśnictwa Grotniki - III postępowanie
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: Budowa ścieżki rowerowej relacji Nowa Sól - Bytom Odrzański.
- "Kompleksowa usługa nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynków użyteczności publicznej".
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim''
- Pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Przebudowa dróg wewnętrznych wraz z wykonaniem parkingu przy Szkole Podstawowej w miejscowości Bieżyce, gmina Gubin"
- Poprawa efektywności energetycznej i instalacji w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Cegielnianej 25 w Ozorkowie - nadzór inwestorski
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. "Budowa sali sportowej wraz z łącznikiem oraz budowa dwóch wind w istniejącej części szkoły"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.