Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-18
Darłowo: dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich
Numer ogłoszenia: 153142 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno Wojskowe 610 przy J.W. 4653 Siemirowice , ul. Zwycięstwa 2, 76-153 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3147238,3147226,607532302, faks 0-94 3147238.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich - zakres zamówienia: Chleb 0,5 kg krojony PN-93/A/74103 szt. 3800 Chleb słonecznikowy 0,50 kg PN-66/A/74103 szt. 200 Chleb tostowy 0,30 kg PN-93/A/74103 szt. 120 Chleb zwykły 0,30 kg PN-93/A/74103 szt. 600 Chleb typ ciemny wieloziarnisty 0,50 kg PN-66/A/74103 szt. 700 Chleb razowy 0,60 kg PN-66/A/74103 szt. 600 Bułka tarta PN-92/A/74105 kg 200 Bułka kajzerka 50 g PN-92/A/74105 szt. 4000 Bułka sojowa 60 g PN-92/A/74105 szt. 900 Bułka poznańska 90 g PN-92/A/74105 szt. 3800 Bułka Grahamka 90 g PN-92/A/74105 szt. 500 Rogal wyborowy PN-92/A/74105 szt. 2000 Sernik PN-A/88106 kg 60 Ciasto babkowe PN-78/8098 kg 100 Jabłecznik PN-A/88106 kg 20 Ciasto tortowe PN-A/88106 kg 30 Makowiec PN-A/88106 kg 25 Bułka PIZZA PN-92/A/74105 szt. 600 Ciastka parzone 60 g PN-A/88106 szt. 2500 Bułki słodkie, pączki 80 g PN-A/88106 szt. 1800.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.81.10.00 - Pieczywo 15.81.14.00 - Bułeczki 15.81.11.00 - Chleb 15.81.20.00 - Wyroby ciastkarskie i ciasta .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art.22 ust.1 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunki, jeżeli złoży wymagane oświadczenia i dokumenty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 2. oświadczenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa Zamówień Publicznych - załącznik nr 4 3. oświadczenie, że Wykonawca nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - załącznik nr 5 4. dokument wystawiony dla Wykonawcy przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej (w przypadku producenta produktów pochodzenia zwierzęcego pozostającego pod nadzorem PIW) lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej (gdy podmiot nie będący producentem pozostaje pod nadzorem PIS) stwierdzający, że w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jest stosowany system HACCP (dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 1 rok przed upływem terminu składania ofert); - dotyczy zakładów produkujących lub wprowadzających żywność do obrotu, które zgodnie z obowiązującymi przepisami podlegają takiemu obowiązkowi; jeżeli z tytułu prowadzonej działalności wykonawca nie podlega obowiązkowi wdrożenia i stosowania systemu HACCP przedstawi on stosowny dokument wystawiony dla producentów; 5. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym postępowaniem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Zaświadczenie o posiadaniu transportu specjalistycznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności ( Dz.U.Nr 21.poz.179 z 2003r).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4653, 84-313 Siemirowice, budynek nr 8, pokój nr 18.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4653, 84-313 Siemirowice, budynek nr 8, kancelaria pokój nr 125.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z DARŁOWA
więcej: przetargi w Darłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.