Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-31
Wrocław: Wykonanie usługi -codziennego kompleksowego sprzątania, dezynfekcji w Ośrodku Profilaktyczno - Leczniczym Chorób Zakaźnych i Terapii Uzależnień przy ul. Wszystkich Świętych 2 we Wrocławiu mające na celu utrzymanie czystości w granicach norm przewidzianych dla obiektów służby zdrowia znak sprawy WCZ/ZP/U-7/2013
Numer ogłoszenia: 153171 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Podróżnicza 26/28, 53-208 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3631529, 3631223, faks 071 3631529, 3631223.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi -codziennego kompleksowego sprzątania, dezynfekcji w Ośrodku Profilaktyczno - Leczniczym Chorób Zakaźnych i Terapii Uzależnień przy ul. Wszystkich Świętych 2 we Wrocławiu mające na celu utrzymanie czystości w granicach norm przewidzianych dla obiektów służby zdrowia znak sprawy WCZ/ZP/U-7/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac porządkowych w Ośrodku Profilaktyczno - Leczniczym Chorób Zakaźnych i Terapii Uzależnień przy ul. Wszystkich Świętych 2 we Wrocławiu Poradnia Terapii Uzależnień od Substancji Psychoaktywnych METADON HIV AIDS 1. Codziennie w godzinach : 8.oo - 20.oo oraz Soboty, Niedziele i Święta - w godz.10,oo -13,oo - mycie drzwi i przeszkleń ścianek przeszklonych - 35,50 m2 - mycie posadzek pcv, płytki ceramiczne, powierzchnia zg. z wykazem pomieszczeń oraz czyszczenie - mycie wycieraczek o pow. - 2,70 m2, - mycie i dezynfekcja umywalek, zlewów, baterii, muszli klozetowych, pisuarów i brodzika, - mycie i dezynfekcja kafli na ścianach, mycie luster, - gab. zabiegowy - mycie i dezynfekcja blatów, kafli, umywalek, baterii, fotela do pobierania krwi, kozetek, szafek stojących i wiszących, lodówki - pow. zewnętrzną, pok. socjalny - mycie mebli, stół, krzesła, szafki, lodówka, dezynfekcja blatu, kafli, zlewu i baterii, - gabinety lekarskie, terapeutyczne, sala wykładowa, rejestracja, pom. pomocnicze, szatnie, korytarze - przecieranie wyposażenia tj. krzesła, fotele, biurka, stoły, szafy, szafki stojące i wiszące, wieszaki, - ścieranie na mokro parapetów - 12,72 m2 - opróżnianie, mycie i dezynfekcja kubełków na śmieci szt.27, wymiana worków - worki dostarcza firma sprzątająca , - obsługa zmywarki do butelek szklanych na pojedyncze dawki Metadonu - ilość wsadów dziennie - 2 wsady - środki do mycia dostarcza zleceniodawca - mycie i wstępna dezynfekcja szklanych butelek na pojedyncze dawki metadonu w ilości 60 - 100 szt dziennie ilość uzależniona od ilości przyjętych pacjentów - środki myjące i dezynfekcyjne dostarcza zleceniodawca, 2. 1x w tygodniu : - mycie lodówki wewnątrz, - wysuwanie i przecieranie szafek podblatowych - przecieranie grzejników, - mycie gablot i usuwanie kurzu z gaśnic - mycie posadzek w pomieszczeniach magazynowych 3 . 1x na kwartał : - mycie okien plastikowe - szt. 26 o wym.141x 119 szt. 1 o wym. 220x 100 szt. 3 o wym. 81x 108 piwnica szt. 1 o wym. 81x 50 piwnica - mycie świetlików nad drzwiami - 4,32 m2 II. Poradnia Terapii Uzależnień i Współuzależnień 1. Codziennie w godzinach: 8.oo - 12.oo - mycie drzwi i przeszkleń ścianek przeszklonych - 28,75 m2 - mycie posadzek pcv, płytki ceramiczne, powierzchnia wg wykazu pomieszczeń, - odkurzanie wykładziny dywanowej w sali terapii - 33,71m2 i dywanu 2m x3m w pok. kierownika - mycie i dezynfekcja umywalek, zlewu, baterii, muszli klozetowych, pisuarów i brodzika, - mycie i dezynfekcja kafli na ścianach, mycie luster, - gabinety psychologa, sale terapeutyczne, rejestracja, szatnia, korytarze - przecieranie wyposażenia tj. krzesła, fotele, biurka, stoły, szafy, szafki stojące i wiszące, wieszaki, - pokój socjalny - mycie mebli stół, krzesła, szafki, lodówka, dezynfekcja blatu, kafli, zlewu i baterii, - ścieranie na mokro parapetów - 6,93 m2 - opróżnianie, mycie i dezynfekcja kubełków na śmieci szt.16 ,wymiana woków - worki dostarcza firma sprzątająca, - zamiatanie i mycie schodów zewnętrznych wejściowych, 2. 1x w tygodniu : - wysuwanie i przecieranie szafek podblatowych, - przecieranie grzejników, - mycie gablot i usuwanie kurzu z gaśnic 3. 1x na kwartał : - mycie okien plastikowe - szt.13 o wym. 141x119, - mycie świetlików nad drzwiami - 3,24 m2 III. Programy zdrowotne - pomieszczenia biurowe 1. Codziennie w godzinach 8.oo - 12.oo - mycie posadzek pcv, płytki ceramiczne - pow. wg wykazu pomieszczeń, - mycie drzwi i przeszkleń ścianek przeszklonych - 6,75 m2 - mycie i dezynfekcja umywalek, zlewu, baterii, muszli klozetowych, pisuaru i brodzika, - mycie i dezynfekcja kafli na ścianach, mycie luster, - pok. socjalny - mycie mebli stół, krzesła, szafki ,lodówka, dezynfekcja blatu, kafli, zlewu i baterii, - pom. biurowe - przecieranie wyposażenia tj. krzesła, biurka, szafy, szafki, wieszaki, - ścieranie na mokro parapetów - 6,26 m2 - opróżnianie, mycie i dezynfekcja kubełków na śmieci szt.12,wymiana worków - worki dostarcza firma sprzątająca 2. 1x na kwartał - mycie okien plastikowe - szt.9 o wym. 141x119 - mycie świetlika nad drzwiami 0,90x0,45 - mycie gablot i przecieranie gaśnicy z kurzu III. Archiwum 1x w tygodniu w godzinach : 10.oo - 12.oo 1. mycie posadzek z płytek ceramicznych, 2. opróżnianie, mycie i dezynfekcja kubła na śmieci i wymiana worka, 3. wycieranie mebli biurka, szafy , 4. mycie drzwi, 5. zamiatanie schodów wejściowych zewnętrznych 1x na kwartał - mycie okien szt. 2 o wym. 81x 108 Ośrodek Profilaktyczno - Leczniczy Chorób Zakaźnych i Terapii Uzależnień ul. Wszystkich Świętych 2 we Wrocławiu Poradnia Terapii Uzależnień od Substancji Psychoaktywnych METADON HIV AIDS 388,30 m2 Poradnia Terapii Uzależnień i Współuzależnień 331,58 m2 Programy zdrowotne - pomieszczenia biurowe 224,00 m2 Archiwum 286,39 RAZEM wartość w obiektach xxx 1230,27 m2..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga potwierdzenia spełnienia tego warunku. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie /sprzątanie placówek służby zdrowia/ polegające na wykonaniu usługi podobnego rodzaju, o wartości minimum 50 000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
e) oświadczenie o ubezpieczeniu, (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do niniejszego SIWZ). f) wykaz środków , które będzie stosował wykonawca i ilości odpowiednio do powierzchni dla każdej placówki z kartami charakterystyki (wzór stanowi załącznik nr 8 do niniejszego SIWZ). Wykonawca dostarcza po podpisaniu umowy. g) oświadczenie, że używane przez wykonawcę środki myjąco-dezynfekujące zgodne są z wymogami organów kontrolnych (stacji sanitarno-epidemiologicznej, państwowej inspekcji pracy, służby bhp) (wzór stanowi załącznik nr 9 do niniejszego SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach: 1) zmian w wykazach adresowych (dodanie lub odjęcie adresu dostawy).z zastrzeżeniem, że maksymalna wartość przedmiotu umowy pozostanie bez zmian. 2) zmiana terminu wykonania umowy pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu siły wyższej, strajków itp 3) Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu, z wyłączeniem zapisów §9 umowy, gdzie wystarczającą formą jest pisemne powiadomienie drugiej strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Centrum Zdrowia SP ZOZ
ul. Podróżnicza 26/28
53-208 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2013 godzina 08:00, miejsce: Wrocławskie Centrum Zdrowia SP ZOZ ul. Podróżnicza 26/28 53-208 Wrocław sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi transportu sanitarnego typu S
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń w placówce żłobkowej przy ul. Tysiąclecia oraz przy ul. ks. P. Wawrzyniaka w Kępnie.
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Usługa kompleksowego sprzątania przestrzeni budynków i terenów należących do Muzeum Niepodległości w Warszawie, tj. siedziba główna wraz z Oddziałami
- Wykonanie usługi sprzątania w obiekcie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z terenem przylegającym - numer postępowania: 21/ZP/25
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie zlokalizowanych w kompleksie przy ul. Kocjana 3 w Warszawie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.