eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskUsługa cyklicznego sprzątania wewnętrznych powierzchni Gdańskiego Centrum Usług Wspólnych w budynku przy al. gen. J. Hallera 16/18 oraz w budynku przy ul. Wrzeszczańskiej 29 w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2025-03-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa cyklicznego sprzątania wewnętrznych powierzchni Gdańskiego Centrum Usług Wspólnych w budynku przy al. gen. J. Hallera 16/18 oraz w budynku przy ul. Wrzeszczańskiej 29 w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Centrum Usług Wspólnych

1.3.) Oddział zamawiającego: GCUW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365360218

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. gen. J. Hallera 16/18

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-426

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gcuw.edu.gdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gdansk.pl/gcuw

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa cyklicznego sprzątania wewnętrznych powierzchni Gdańskiego Centrum Usług Wspólnych w budynku przy al. gen. J. Hallera 16/18 oraz w budynku przy ul. Wrzeszczańskiej 29 w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac25de9a-d8d2-4920-9d00-5a21cf08a07b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00089062/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa cyklicznego sprzątania powierzchni biurowo-socjalnych należących do Gdańskiego Centrum Usług Wspólnych 2025/2026 r z opcją na rok 2027

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac25de9a-d8d2-4920-9d00-5a21cf08a07b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Oferta może zostać przekazana wyłącznie za pomocą Platformy e-Zamówienia. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3. W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), a także przy użyciu poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy e–Zamówienia oraz zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z tymi regulaminami i postępowania zgodnie z ich treścią.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „ Formularzy do komunikacji” wynosi 250 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako Załączniki do jednego formularza).
10. Zgodnie z rozporządzeniem w sprawie środków komunikacji elektronicznej, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z e-Zamówienia:
1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512kb/s;
2) zaktualizowana przeglądarka internetowa (zalecane przeglądarki: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera);
3) oprogramowanie Java ver. 1.8 (w przypadku systemu operacyjnego MacOs, także oprogramowanie Java JDK Oracle);
4) aplikacja Szafir; rozszerzenie Szafir WebModule dla danej przeglądarki internetowej;
kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis (profil) zaufany lub podpis osobisty (e-dowód) (dopuszczalne formaty podpisów: PAdES lub XAdES);
5) dopuszczalne formaty danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, .xls, .xlsx, .zip, .zipx, .rar, 7z (zalecany .pdf);
6) maksymalna wielkość pojedynczego pliku: 100MB;
7) w zakresie dotyczącym szyfrowania oraz czasu przekazania i odbioru danych Zamawiający informuje, że złożona przez Wykonawcę za pomocą e-Zamówienia oferta jest widoczna w systemie jako zaszyfrowana, a możliwość jej odszyfrowania i otworzenia przez Zamawiającego możliwa jest po upływie terminu składania ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypięta do dokumentu elektronicznego data oraz dokładny czas.
11. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem e-Zamówienia jako Załączniki.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z zapisami art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gdańskie Centrum Usług Wspólnych 80-426 Gdańsk, al. gen. J. Hallera 16/18, kontakt tel.: 58 506 51 20; e-mail: gcuw@gcuw.edu.gdansk.pl
2. W GCUW wyznaczono Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@gcuw.edu.gdansk.pl lub korespondencyjnie na adres Administratora Danych;
3. Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w ściśle określonym, minimalnym zakresie niezbędnym do zawarcia, należytego wykonania, rozwiązania lub podjęcia innych czynności niezbędnych do realizacji zawartych umów, bądź wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa.
4. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych pozyskanych przez GCUW jest realizacja Umowy oraz wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz prawnie uzasadnione interesy realizowane przez GCUW.
5. Celem, dla których GCUW przetwarza dane osobowe jest przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej: ustawa Pzp. Celem przetwarzania jest również m.in. realizacja prawnie uzasadnionych interesów przez GCUW. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych przez ZARR jest:
a. dochodzenie ewentualnych roszczeń w związku z poniesioną przez GCUW szkodą wyrządzoną przez osobę, której dane są przetwarzane, a także ewentualnie inne sprawy dochodzone na drodze polubownej lub sądowej,
b. udokumentowanie wykonania umów do celów podatkowych,
c. zapewnienie najwyższej jakości umów.
6. W szczególnych sytuacjach Administrator może przekazać/powierzyć Państwa dane innym podmiotom. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być następujące kategorie podmiotów:
a. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
b. organy sprawujące wymiar sprawiedliwości,
c. administracja skarbowa i podmioty związane z obsługą sfery socjalnej (np. ZUS, PFRON),
d. firmy świadczące usługi wsparcia IT GCUW oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,
e. kancelarie prawnicze świadczące usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego,
f. Gmina Miasta Gdańska oraz inne uprawnione instytucje i organy kontrolne.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZP.231.3.2025.ZF

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa cyklicznego kompleksowego sprzątania wewnętrznych powierzchni biurowo socjalnych, w tym holów oraz wind, należących do Gdańskiego Centrum Usług Wspólnych wraz z dostarczeniem wszelkich niezbędnych środków do utrzymania czystości w budynku przy al. Gen. J. Hallera 16/18 w Gdańsku.
3 miesiące (od 01.01.2027r. do 31.03.2027r.)
Brutto: 45 897,69 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90916000-1 - Usługi czyszczenia sprzętu telefonicznego

90918000-5 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zakres nr 2 (OPCJA) obejmuje m.in.: kompleksowe sprzątanie powierzchni biurowo socjalnych należących do Gdańskiego Centrum Usług Wspólnych zlokalizowanych przy al. Gen. J. Hallera 16/18 w Gdańsku przez okres 3 miesięcy od następnego dnia roboczego po zakończeniu realizacji zakresu nr 1.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający, w zakresie każdej części zamówienia, przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriami, Każda z części zamówienia będzie oceniania osobno wg poniższych kryteriów:

1)Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, mających znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia (Do) – waga kryterium 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, mających znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa cyklicznego kompleksowego sprzątania wewnętrznych powierzchni biurowo socjalnych, w tym holów oraz wind, należących do Gdańskiego Centrum Usług Wspólnych wraz z dostarczeniem wszelkich niezbędnych środków do utrzymania czystości w budynku przy ul. Wrzeszczańskiej 29 w Gdańsku

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90916000-1 - Usługi czyszczenia sprzętu telefonicznego

90918000-5 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zakres nr 2 (OPCJA) obejmuje m.in.: kompleksowe sprzątanie powierzchni biurowo socjalnych należących do Gdańskiego Centrum Usług Wspólnych zlokalizowanych przy ul. Wrzeszczańskiej 29 w Gdańsku przez okres 3 miesięcy od następnego dnia roboczego po zakończeniu realizacji zakresu nr 1.
3 miesiące (od 01.01.2027r. do 31.03.2027r.)
Brutto: 48 292,36 PLN

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający, w zakresie każdej części zamówienia, przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriami, Każda z części zamówienia będzie oceniania osobno wg poniższych kryteriów:

1)Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, mających znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia (Do) – waga kryterium 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, mających znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1 sprawny odkurzacz przemysłowy przemysłowych (rozumianych jako urządzenie elektryczne służące do oczyszczania przedmiotów, powierzchni z kurzu, innych sypkich zanieczyszczeń, np. okruchów, pyłu, wiórów lub zbierania rozlanych płynów, poprzez zasysanie powietrza razem z zanieczyszczeniami),
* 1 sprawny odkurzacz piorący powierzchnie dywanowe (przeznaczone do prania dywanów, tapicerek, itp.)
c) w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, Zamawiający uzna warunek (pkt. 1d) za spełniony także w przypadku, gdy Wykonawca, wykaże również, że dysponuje sumą ilości urządzeń na wybrane zadania, np. przy składaniu oferty na część I oraz część II Wykonawca wykaże się dysponowaniem 2 sprawnymi odkurzaczami przemysłowymi oraz 2 sprawnymi odkurzaczami piorącymi powierzchnie dywanowe, po jednym z odkurzaczy dla każdej części .
d) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony także w przypadku, gdy Wykonawca wykaże łączne spełnienie warunku.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Cześć nr 1: 4327,13 PLN netto
Część nr 2: 4552,89 PLN netto

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2) Wykonawca polegający na udostępnianych zasobach przedstawi wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa:
a) zakres dostępnych wykonawcy podmiotu udostępniającego,
b) sposób i okres udostępnienia i wykorzystania zasobów podmiotu udostępniającego,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2. Zobowiązanie należy złożyć w formie elektronicznej tj. podpisane podpisem elektronicznym kwalifikowanym przez osoby reprezentujące podmiot udostępniający zasoby.
3. W przypadku, gdy najwyżej zostanie oceniona oferta złożona przez wykonawcę polegającego na zasobach podmiotu udostępniającego, a także gdy Zamawiający skorzysta z uprawnienia, o którym mowa w art. 126 ust. 2 ustawy Pzp, wykonawca obowiązany jest do przedstawienia podmiotowych środków dowodowych służących potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia podmiotu udostępniającego, z wyłączeniem oświadczenia w zakresie grupy kapitałowej. Pozostałe podmiotowe środki dowodowe mogą być złożone wspólnie.
4. Wykonawcy składający ofertę wspólną dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
6. Wraz z ofertą wykonawcy występujący wspólnie przedkładają oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
7. W przypadku, gdy najwyżej zostanie oceniona oferta złożona przez wykonawców występujących wspólnie, a także gdy Zamawiający skorzysta z uprawnienia, o którym mowa w art. 126 ust. 2 ustawy Pzp, każdy z wykonawców przedstawia podmiotowe środki dowodowe służące potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia. Pozostałe podmiotowe środki dowodowe mogą być złożone wspólnie.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem Umowy w sprawie zamówienia publicznego, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu Umowę regulującą ich współpracę.
9. Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną odpowiadają solidarnie za realizację zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Ogólne i szczegółowe warunki Umowy, które uwzględnione będą w przyszłej Umowie z wybranym w wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą zamieszczone są we Wzorze Umowie stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.
2. Postanowienia, które wprowadzone zostaną do Umowy, zawierają informacje w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
3. Wykonawca akceptuje treść Wzoru Umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru Umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-28 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy za pośrednictwem platformy e-Zamówienia znajdującej się pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, w terminie do dnia 28.03.2025 r. do godz. 13:00.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-28 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.