Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-11
Gorzów Wielkopolski: Dostawy mięsa drobiowego i wędlin drobiowych do Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp. i Oddziału Zewnętrznego w Słońsku
Numer ogłoszenia: 153203 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7334500, 7334533, faks 095 7334524.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa drobiowego i wędlin drobiowych do Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp. i Oddziału Zewnętrznego w Słońsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - mięso mielone drobiowe PN-A 86527:1996,CPV 15112000-6; ZK- 2000kg; OZ - 1700kg razem: 3700kg - ćwiartka z kurczaka tylna PN-A 86524:1998, CPV 15112000-6; ZK - 3000kg; OZ - 1000 kg razem: 4000kg - pasztet drobiowy zapiekany PN-A 86526: 1995, CPV 15131135-0; ZK - 1800kg; OZ -1200kg razem: 3000kg - serdelki drobiowe PN -A 86526:1995,CPV 15131135-0; ZK -1800kg; OZ - 1200kg razem: 3000kg - mielonka drobiowa PN-A 86526:1995,CPV 15131135-0; ZK - 1800kg, OZ -1200kg razem: 3000kg - kiełbasa żywiecka drobiowa PN-A 82007:1996, CPV 15131135-0; ZK-300kg, OZ -100kg razem: 400kg - kiełbasa śląska drobiowa PN-A 82007:1996,CPV 15131135-0; ZK -300kg, OZ -100kg razem: 400kg - szynka drobiowa PN-A 82007:1996, CPV 15131135-0; ZK -300kg, OZ -100kg razem: 400kg - polędwica drobiowa PN-A 82007:1996,CPV 15131135-0; ZK -300kg, OZ- 100kg razem: 400kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00 - Drób 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami ). Celem potwierdzenia i oceny spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać dokumenty wymienione w pkt VI.1 a-d specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aby oferta składana przez Wykonawców była ważna pod względem formalnym powinna zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy - ( wg wzoru, jak załącznik nr 1 do SIWZ ), b) oświadczenie oferenta o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( wg wzoru, jak załącznik nr 2 do SIWZ ), c) oświadczenie oferenta o spełnianiu wymagań określonych w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( wg wzoru, jak załącznik nr 3 do SIWZ ), d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl /index.php/zamówienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wlkp..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Karny w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wlkp., sekretariat - pokój nr 205..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- KURS OPIEKUNA W ŻŁOBKU LUB KLUBIE DZIECIĘCYM
- KURS FRYZJERSKI
- Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim
- Utrzymanie fontann miejskich.
- Zakup i dostawa środków czystości i mopów
- Zakup i dostawa 3 szt. serwerów fizycznych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. J. Korczaka, ul. Kryńskiego 12 w Łukowie w roku szkolnym 2024/2025
- "DOSTAWY MIĘSA I WĘDLIN W II PÓŁROCZU ROKU 2024"
- "Dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na części dla Przedszkola Nr 1 w Ustrzykach Dolnych".
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Wolborzu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Wolborzu
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.