Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Kielce: EZ/ZP/60/2008 ELEKTROFIZJOLOGIA 2
Numer ogłoszenia: 153380 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Grunwaldzka 45, 25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3671339, fax 041 3660014, 3671226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wszzkielce.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EZ/ZP/60/2008 ELEKTROFIZJOLOGIA 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: PAKIET NR 1: 1. Zestawy do nakłucia transseptalnego - 5 szt. 2. Igły do punkcji transseptalnej typu BRK - 5 sztuk PAKIET NR 2: 1. Elektrody do klasycznej ablacji sterowalne - 30 sztuk. 2. Kabel łączący elektrody do ablacji z generatorem prądu typu ATAKR - 4 sztuki. PAKIET NR 3: 1. Cewniki ultrasonograficzne do echokardiografii - 3 szt. PAKIET NR 4: 1. Łącznik SwiftLink wielokrotnego użytku do aparatu echa wewnatrzsercowego - 1 szt. 2. Oprogramowanie do aparatu echa wewnatrzsercowego Sequoia C512
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający wykluczy wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne o których mowa w art. 24 ust 1, 2 - ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo Zamówień Publicznych oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie bądź rozłożenie na raty zaległych płatności. 1.3 Oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego - z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. XII. Inne dokumenty stanowiące oferty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ (strona 1 złożonej oferty). 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 3 - Dane techniczne oferowanego przedmiotu medycznego. 4.Materiały informacyjne / opis techniczny produktu (foldery, karty katalogowe) w języku polskim z zaznaczeniem oferowanego przedmiotu pozwalające zamawiającemu na stwierdzenie wymaganych parametrów - wraz z zaznaczeniem którego pakietu dotyczy. 5. Dokument świadczący, że oferowany przedmiot zamówienia jest zarejestrowany i dopuszczony do obrotu zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 O Wyrobach Medycznych (Dz. U. z dn. 30 kwietnia 2004 r., Nr 93 poz. 896) - świadectwo rejestracji, zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności. Dokument należy oznaczyć numerem pakietu którego dotyczy. Wszystkie złożone dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wszzkielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych W.Sz.Z. ul. Grunwaldzka 45 25-736 Kielce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat W.Sz.Z..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestawy do nakłucia transseptalnego - 5 szt. 2. Igły do punkcji transseptalnej typu BRK - 5 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektrody do klasycznej ablacji sterowalne - 30 sztuk. 2. Kabel łączący elektrody do ablacji z generatorem prądu typu ATAKR - 4 sztuki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewniki ultrasonograficzne do echokardiografii - 3 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łącznik SwiftLink wielokrotnego użytku do aparatu echa wewnatrzsercowego - 1 szt. 2. Oprogramowanie do aparatu echa wewnatrzsercowego Sequoia C512.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Interwencyjne usuwanie martwej zwierzyny z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez ŚZDW Kielce na terenie województwa świętokrzyskiego z podziałem na zadania częściowe
- Dostawa chemicznych środków czystości, artykułów gospodarczych i higienicznych do obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia Kieleckiego Parku Technologicznego
- Dostawa i montaż oraz uruchomienie kabinowej myjni wysokociśnieniowej z obiegiem zamkniętym
- "Świadczenie usług w zakresie nocnej ochrony fizycznej osób i mienia w Wojewódzkim Domu Kultury im. Józefa Piłsudskiego w Kielcach, monitorowanie systemów oraz obsługa urządzeń ochrony technicznej"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Dostawa monitorów do ciągłych pomiarów hemodynamicznych - 2 szt.
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.