eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KońskieWykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie kotłowni węglowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-18

Końskie: Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie kotłowni węglowej.
Numer ogłoszenia: 153702 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie kotłowni węglowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie kotłowni węglowej (kategoria obiektu budowlanego XVIII) obejmującej: 1. Wymianę 3 kotłów żeliwnych opalanych dotychczas paliwem stałym na 2 kotły stalowe opalane (biomasą) wraz z całą technologią w istniejącym budynku kotłowni 2. Wykonanie 2 zbiorników stalowych na opał (biomasa) o pojemności 24m3 każdy, 3. Wykonanie linii zasilania paliwem - pellety od zbiorników zewnętrznych zasobników kotła, 4. Wykonanie 2 kominów stalowych o średnicy d=500mm i wysokości H ok. 15m. 5. Wymianę wymiennika centralnej ciepłej wody użytkowej, stalowego o pojemności V=1500l na 2 wymienniki wysokosprawne, biwalentne, typu SWG(S)BE - 800, 6. Wybudowanie wewnętrznej stacji uzdatniania wody dla potrzeb kotłowni, 7. Ocieplenie budynku kotłowni styropianem gr. 6 cm wraz z tynkowaniem, 8. Rozbiórkę istniejącego murowanego komina CO o wysokości 13m Lokalizacja inwestycji: działka nr geod. 20/8 położona w obrębie ewidencyjnym Ruda Pilczycka, jednostce ewidencyjnej Słupia. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowa zawierająca: - projekt budowlany - przedmiar robót - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiąca integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniach do przeprowadzenia wizji lokalnej obiektu- terenu planowanych robót. Wykonawca nie może podczas realizacji umowy powoływać się na jakiekolwiek okoliczności dotyczące wykonania robót, które były możliwe do ustalenia podczas przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości 18 000,00 zł (słownie złotych: osiemnaście tysięcy 00/100). Forma wadium musi być zgodna z określoną w art. 45 ust. 6 PZP. Wadium złożone w innej formie jak pieniądz musi w treści zawierać przesłanki jego utraty przewidziane przepisami Prawa zamówień publicznych. W przypadku wyboru wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr 72 12 40 44 16 1111 0000 49 61 80 13 Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty potwierdzenie wpłaty wadium. Zamawiający uzna wpłatę wadium w formie pieniężnej tylko wtedy, gdy znajdą się one faktycznie na jego rachunku bankowym przed otwarciem ofert. Pozostałe formy wadium winny zostać dołączone do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP; 2) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 PZP; 3) prowadzą działalność gospodarczą, której zakres zawiera wykonywanie robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia; 4) spełniają wszystkie warunki określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 5) zobowiążą się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót będących przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej równej cenie ofertowej i obowiązujących przez czas realizacji zamówienia, w przypadku wyboru ich oferty. W przypadku konsorcjum, warunek określony w ppkt 2 muszą spełniać wszyscy wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 1 do formularza ofertowego); 2) oświadczenie Wykonawcy, iż nie zachodzą względem niego określone w art. 24 ust. 1 PZP okoliczności skutkujące wykluczeniem z postępowania (załącznik nr 2 do formularza ofertowego); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz minimum trzech odrębnych zadań budowlanych wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z których każde polegało na realizacji robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem i wartością (tj. każde które polega na wybudowaniu lub przebudowie kotłowni na paliwo stałe o mocy min. 500 kW i jednocześnie, którego wartość wynosiła min. 500 tyś zł brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje); 5) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (dotyczy kierownika budowy i kierowników robót wszystkich branży stanowiących przedmiot zamówienia) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ( zakres uprawnień ) oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Do oferty należy załączyć także uprawnienia budowlane osób z wykazu oraz zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego o okresie ważności zawierającym datę składania oferty. 6) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale 5, podrozdział 5.1 pkt 5. według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ o wartości co najmniej równej cenie ofertowej i obowiązującej przez czas realizacji zamówienia, w przypadku wyboru jego oferty. W przypadku konsorcjum: - oświadczenie, o którym mowa w ppkt 1) podpisują wszyscy wykonawcy - oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2) składa odrębnie każdy wykonawca - dokument określony w pppkt 3) może dotyczyć tylko jednego wykonawcy - wykaz, o którym mowa w ppkt 4) może zawierać roboty wykonane przez różnych wykonawców wchodzących w jego skład. Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, kto, kogo i do jakich czynności umocowuje. Ustanowienie pełnomocnika może wynikać z umowy konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkonskie.bip.ornak.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ETOLA Ruda Pilczycka 57 26-234 Słupia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ETOLA Ruda Pilczycka 57 26-234 Słupia (dział administracyjno - gospodarczy).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.