eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją realizowaną w ramach projektu Mazowieckie Centrum Sportów Zimowych - Kompleks Chorzele - Etap I.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-14

Przasnysz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją realizowaną w ramach projektu Mazowieckie Centrum Sportów Zimowych - Kompleks Chorzele - Etap I.
Numer ogłoszenia: 153720 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Św. Stanisława Kostki 5, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7522270 w.121, faks 029 7522270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-przasnyski.pl, www.bip.powiat-przasnysz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją realizowaną w ramach projektu Mazowieckie Centrum Sportów Zimowych - Kompleks Chorzele - Etap I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją realizowaną w ramach projektu Mazowieckie Centrum Sportów Zimowych - Kompleks Chorzele - Etap I. Przewiązka stanowić będzie komunikację z Hali sportowej do Krytej pływalni która jest aktualnie w realizacji. Basen kąpielowy posiada własne zaplecze sanitarno - szatniowe, dostępne z zewnątrz, oraz dla uczniów -od strony istniejącej szkoły (poprzez projektowaną przewiązkę). Basen kąpielowy systemowy - zaprojektowany wg wytycznych systemu MYRTHA. W pobliżu basenu znajdują się pomieszczenia technologii uzdatniania wody basenowej. W hallu wejściowym znajduje się kasa biletowa, obsługująca użytkowników obydwu obiektów. Konstrukcja przewiązki stanowi szkielet żelbetowy posadowiony na ławach i ściankach betonowych na których utwierdzone są słupy żelbetowe oraz belki i stropodach wylewany z betonu konstrukcyjnego. Obudowę z jednej strony zaprojektowano jako ścianę ceramiczną z bloczków gr. 25 cm wraz z ociepleniem i tynkiem elewacyjnym. Z drugiej strony zaprojektowano wypełnienie systemowa i całkowicie przeszkloną ściankę aluminiową natomiast od góry stanowi nakrycie wykończony i ocieplony stropodach. Przewiązka stanowi połączenie komunikacyjne dla uczniów z istniejącej hali sportowej do realizowanej krytej pływalni która jest w trakcie budowy i stanowi oddzielne opracowanie projektowe. Jest to obiekt prosty o powierzchni zabudowy 52m2 i wys. 3,90m. W szczególności do zakresu nadzorowanych robót należeć będą: - roboty ziemne; - budowa fundamentów; - wykonanie konstrukcji wraz z wykończeniem jednokondygnacyjnego łącznika; - sieć gazowa wraz ze zmianą odcinka przyłącza; - budowa 2-ch zbiorników gazowych; - wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania; - wewnętrzne instalacje elektryczne; - kanalizacja deszczowa. Instalacje i przyłącza: W ramach niniejszego Zamówienia nadzór nad robotami będzie obejmował wykonanie następujących instalacji dla przedmiotowej przewiązki i w jej najbliższym otoczeniu to jest: - Przyłącze gazowe, zmiana odcinka pierwotnego wraz z budową 2-ch zbiorników gazowych na gaz płynny o pojemności 6400 Litrów; - Odprowadzenie kanalizacji deszczowej; - Instalacje elektryczne; Wyposażenie: W ramach niniejszego Zamówienia wykonawca będzie pełnił nadzór nad dostawą i zamontowaniem Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta służącego do rozliczania osób korzystających z basenu kąpielowego. Szczegółowy opis Systemu zawiera Specyfikacja Techniczna (wyposażenie ESOK). Informacje o terenie budowy: Teren budowy znajduje się na działkach nr ewid. 1080/3 i 1080/4 w Chorzelach przy ul. Szkolnej. Działka jest częściowo zabudowana - od strony północnej znajduje się budynek Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych. W południowo zachodniej części działki znajduje się teren rekreacyjny z urządzeniami sportowymi: boisko wielofunkcyjne, rzutnia kul, skok w dal oraz skok wzwyż. Stan istniejący terenu przeznaczonego pod budowę obiektu stanowi płaska nie zadrzewiona łąka. Teren jest płaski. Teren planowanej inwestycji ma dostęp do drogi publicznej. Istnieją dwa wjazdy na teren przedmiotowych działek : z ul. Szkolnej oraz z ul. Grunwaldzkiej. Dodatkowy wjazd od strony ul. Szkolnej jest w trakcie realizacji (na podstawie odrębnego uzgodnionego projektu). Wykonawca jako Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentacją projektową dotyczącą Inwestycji pn. Roboty budowlane i wyposażenie zadania inwestycyjnego pn. Mazowieckie Centrum Sportów Zimowych - Kompleks Chorzele - Etap I (budowa przewiązki, zbiorników na gaz i wyposażenie). Dokumentacja znajduje się w Wydziale Zdrowia, Oświaty, Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego w Przasnyszu. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną na działkach objętych przedmiotem Zamówienia (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym). Celem wizji jest zapoznanie się z terenem budowy oraz uzyskanie wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty. Obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej oferty wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu Zamówienia opisanego w pkt 3.1 SIWZ, w tym wynikających ze Specyfikacji Technicznej. W wykonywaniu Zamówienia będą uczestniczyć osoby z uprawnieniami, wskazane w ofercie Wykonawcy. Zmiana składu osobowego może zostać wprowadzona wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego oraz pod warunkiem posiadania przez nowe osoby, co najmniej takich samych uprawnień. Dla celów kontroli jakości i zatwierdzenia, Wykonawca uprawniony jest do dokonywania kontroli, pobierania próbek i badania materiałów u źródła ich wytwarzania, i zapewniona mu będzie wszelka potrzebna do tego pomoc ze strony Wykonawcy robót i producenta materiałów. Wykonawca, po uprzedniej weryfikacji systemu kontroli robót prowadzonych przez Wykonawcę robót, będzie oceniać zgodność materiałów i robót z wymaganiami Specyfikacji Technicznej na podstawie wyników badań dostarczonych przez Wykonawcę robót. Wykonawca może pobierać próbki materiałów i prowadzić badania niezależnie od Wykonawcy robót, na swój koszt. Jeżeli wyniki tych badań wykażą, że raporty Wykonawcy robót są niewiarygodne, to Wykonawca poleci Wykonawcy robót lub zleci niezależnemu laboratorium przeprowadzenie powtórnych lub dodatkowych badań, albo oprze się wyłącznie na własnych badaniach przy ocenie zgodności materiałów i robót z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną. W takim przypadku całkowite koszty powtórnych lub dodatkowych badań i pobierania próbek poniesione zostaną przez Wykonawcę robót. Przed wykonaniem badań i jakości materiałów przez Wykonawcę robót, Wykonawca może dopuścić do użycia materiały posiadające atest producenta stwierdzający ich pełną zgodność z warunkami podanymi w Specyfikacji Technicznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż: posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania usług odpowiadających usługom stanowiącym przedmiot Zamówienia tj. wykonał w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi (umowy) nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, w tym jedną usługę (umowę) nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach których wykonano zbiornik na gaz płynny, o wartości brutto usługi (umowy) nie mniejszej niż 10.000,00 zł każda lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji ww. wiedzy i doświadczenia. W przypadku usługi, której wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu kursów walutowych wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia usługi. Wykonawca zobowiązany jest podać kurs przeliczeniowy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, które będą uczestniczyć w realizacji Zamówienia, posiadającymi wskazane poniżej kwalifikacje i uprawnienia lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji osób zdolnych do wykonywania Zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu Zamówienia, posiadających wskazane poniżej niezbędne kwalifikacje i uprawnienia tj.: a)Kierownik Zespołu prowadzącego nadzór inwestorski nad realizacją zadania, posiadający: - wykształcenie wyższe; - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - 10-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorze budowlanym; - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. b)Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadający: - wykształcenie wyższe; - odpowiednie do pełnionej funkcji uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych; - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. c)Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej, posiadający: - wykształcenie wyższe - odpowiednie do pełnionej funkcji uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych; - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. d)Inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej, posiadający: - wykształcenie wyższe - odpowiednie do pełnionej funkcji uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych; - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), b) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). W przypadku, gdy Wykonawca poda wartości w innych walutach niż PLN, Zamawiający dla oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu przyjmie średni kurs NBP (tabela A) dla: 1) kwoty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Zamówienia - na dzień wystawienia dokumentu, 2) dla posiadanych środków finansowych lub posiadanej zdolności kredytowej - na dzień wystawienia dokumentu. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji Zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu Zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz szczegółowe określenie warunków zmian określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, obejmuje on możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadku, gdy: a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b. konieczności zmiany osób wykonujących zamówienie, za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, że osoby te posiadać będą kwalifikacje nie niższe niż określone w SIWZ, c. w przypadku niezawinionego przez wykonawcę przesunięcia (zmian) Harmonogramu rzeczowo - finansowego, zmianie ulec może termin realizacji Umowy; d. w przypadku wystąpienia innych okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy a zrealizowanie założonego pierwotnie celu Umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-przasnysz.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Przasnyski z siedzibą w Przasnyszu ul. Św. Stanisława Kostki 5 06-300 Przasnysz.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Przasnyszu, ul. Św. Stanisława Kostki 5, 06-300 Przasnysz,pokój nr 84.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.