To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-10
Ostrów Mazowiecka: świadczenie usług szkoleniowych w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa i rozwój kompetencji społecznych osób pozostających bez pracy w Ostrowi Mazowieckiej
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 153828 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121874 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 3 Maja 57, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 029 7453241, faks 029 7453241.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług szkoleniowych w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa i rozwój kompetencji społecznych osób pozostających bez pracy w Ostrowi Mazowieckiej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego oraz świadczenie usług i dostaw towarów ściśle z tymi usługami związanych dla 15 uczestników Projektu Aktywizacja zawodowa i rozwój kompetencji społecznych osób pozostających bez pracy w Ostrowi Mazowieckiej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL, Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do: a) przygotowania szczegółowego programu, planu i harmonogramu oraz materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, w tym materiały pomocnicze i piśmienne (notatnik, długopis) b) realizacji poszczególnych zadań, w tym szkoleń, kursów i doradztwa przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie, z uwzględnieniem specyfiki osób szkolonych c) koordynacji oraz nadzoru merytorycznego i metodycznego nad realizowanymi zadaniami, d) bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia, e) prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, w tym dokumentacji szkoleń, kursów, doradztwa, ściśle wg wytycznych Zamawiającego, f) zapewnienia sal szkoleniowych dla potrzeb realizowanych szkoleń, kursów i doradztwa, zlokalizowanych w Ostrowi Mazowieckiej, (kursy zawodowe mogą odbywać się poza Ostrowią Mazowiecką) g) zapewnienia i udostępnienia sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć, w tym w szczególności: rzutnik multimedialny - minimum 2 sztuki, laptopy - minimum 11 sztuk, kasy fiskalne - minimum 10 sztuk min. 3 szt. samochodów przystosowanych do nauki jazdy spełniających wymogi określone w odpowiednich przepisach prawa ; plac manewrowy spełniający warunki określone w odpowiednich przepisach prawa; min. 1 wózek widłowy przystosowany do nauki jazdy spełniający wymogi określone w odpowiednich przepisach prawa ; plac manewrowy spełniający warunki określone w odpowiednich przepisach prawa; materiałami - testy, materiały szkoleniowe - do prowadzenia zajęć teoretycznych w zakresie kursu na prawo jazdy i obsługi wózka widłowego; h) zapewnienia materiałów szkoleniowych, dydaktycznych, pomocniczych i piśmiennych dla wszystkich uczestników szkoleń, kursów i doradztwa, i) zapewnienia wyżywienia w formie cateringu w formie obiadu i przerwy kawowej dla 15 uczestników szkoleń, kursów i doradztwa w każdym dniu prowadzenia zajęć j) zwrotu kosztów dojazdu na szkolenia publicznymi środkami transportu dla 15 uczestników szkoleń, kursów i doradztwa ( dotyczy szkoleń poza Ostrowią Mazowiecką) k) zapewnienia ubezpieczenia NNW dla 15 uczestników szkoleń, kursów i doradztwa, l) wydania uczestnikom szkoleń, kursów i doradztwa świadectw końcowych na zakończenie udziału w szkoleniach, kursach, doradztwie, m) stosowania odpowiednich działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z wytycznymi i zaleceniami Zamawiającego n) przekazania informacji o prowadzonych szkoleniach na stronie www.inwestycjawkardy.pl, o) zorganizowanie badań lekarskich dla uczestników kursu na Prawa jazdy kat. B , kursu Obsługa wózka widłowego p) skierowanie na egzamin (teoria i praktyka) finansowane 1 podejście - w ramach kursu na Prawo jazdy kat. B Szczegółowy zakres świadczonych usług objętych przedmiotem zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do : 1. przedstawienia raportu, w którym będzie zawarta informacja o jakości szkoleń, kursów i doradztwa (ankiety oceniające prowadzone wśród uczestników zajęć), 2. przeprowadzenia ankiet oceniających efektywność i jakość szkoleń, kursów i doradztwa 3. potwierdzenia kwalifikacji zawodowych uczestników szkoleń stosownymi dyplomami; w tym zaświadczeniem o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem MEN. W ramach usługi szkoleniowej zapewniony będzie: catering - w szczególności obiady oraz przerwy kawowe dla każdego uczestnika w każdym dniu zajęć bezpłatne materiały szkoleniowe, dydaktyczne, pomocnicze i piśmienne dla każdego uczestnika zajęć Wykonawca zobowiązuje się także do dostosowania częstotliwości szkoleń do możliwości czasowych uczestników szkoleń oraz do dostosowania się do stworzonego harmonogramu i ewentualnych późniejszych zmian zgłaszanych przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji prze ośrodki pomocy społecznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GLOBAL TRAINING CENTRE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GLOBAL TRAINING CENTRE SP. Z O.O.
- Global Training Centre Sp. z o.o., AL.Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90000,00
Oferta z najniższą ceną: 90000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.