eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów MazowieckaRoboty budowlane związane z przebudową sieci ciepłowniczej - 2 zadania



Ogłoszenie z dnia 2025-04-08

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane z przebudową sieci ciepłowniczej - 2 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W OSTROWI MAZOWIECKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550733679

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 66

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gkostrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gkostrow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane związane z przebudową sieci ciepłowniczej - 2 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89a5c093-1751-4f75-a1ea-bf2987f43a28

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181930

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy on-line działającej pod adresem https://e-ProPublico.pl 2. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy:1)ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. – o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej(Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 z późn. zm.) lub2) podpisu zaufanego, zgodnie z art. 3 pkt 14austawy z 17lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publicznelub3) podpisu osobistego, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z2020 r. poz. 332).3. Szczegóły dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej określone są w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych. 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o., ul. Bolesława Prusa 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka, osobą reprezentującą Administratora Danych jest Prezes Zarządu. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych poprzez adres e-mail: ido@gkostrow.pl 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, tzn. dane będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, a w szczególnych przypadkach - na podstawie Państwa zgody albo w związku z wykonywaniem umowy, której są Państwo stroną. 4. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Państwa danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.5. W zakresie danych osobowych Państwa dotyczących, przysługują Państwu następujące prawa:• prawo dostępu do danych osobowych,• prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,• prawo do usunięcia danych – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO,• prawo ograniczenia przetwarzania –prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO, •prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,• prawo do cofnięcia zgody – tylko jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO,• prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych. 6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 7. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych. 8. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZIN.260.11.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa istniejącej sieci cieplnej kanałowej o średnicy DN 300 na sieć cieplną w technologii rur preizolowanych o średnicy DN 300 wzdłuż ulicy Lipowej, na odcinku od komory K-1 na skrzyżowaniu ulic Lipowej i Widnichowskiej do komory K-2 wraz z odgałęzieniem istniejącej sieci cieplnej kanałowej o średnicy DN 125 na sieć cieplną w technologii rur preizolowanych DN 100, od komory K-2 do komory K-3 przy budynku Widnichowska 23 wraz z przebudową części rurociągów i armatury w w/w komorach.
Średnice i długości sieci cieplnej:
• Sieć cieplna preizolowana DN 300/450 – długość 92,5 m (rury wraz z kształtkami)
• Sieć cieplna preizolowana DN 100/200 – długość 61,5 m (rury wraz z kształtkami)
Sieć cieplna zlokalizowana jest na działkach o numerach ewidencyjnych: 4111/1 4108/73, 4108/25 obręb 0001 Ostrów Mazowiecka.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa istniejącej sieci cieplnej kanałowej o średnicy DN 200 na sieć cieplną w technologii rur preizolowanych o średnicy DN 200 wzdłuż ulicy Widnichowskiej, na odcinku od komory K-1 przy budynku Widnichowska 5 do komory K-2 przy budynku Szkoły Podstawowej nr 3 wraz z przebudową odgałęzień w w/w komorach.
Średnica i długość sieci cieplnej:
• Sieć cieplna preizolowana DN 200/315 – długość 112 m (rury wraz z kształtkami)
Sieć cieplna zlokalizowana jest na działkach o numerach ewidencyjnych: 4108/77, 4108/78, 4111/2, 4111/1, 4134 obręb 0001 Ostrów Mazowiecka.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (dokładny zakres ochrony ubezpieczeniowej Zamawiający określił we wzorze umowy o udzielenie zamówienia publicznego) związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości min. 1.000.000,00 złotych (jeden milion złotych)
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) zapewniają wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe;
b) spośród potencjału kadrowego Wykonawcy, co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i przynależeć do właściwej miejscowo okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy. Osoba ta musi posiadać, co najmniej 3 lata udokumentowanej praktyki na stanowisku kierownika budowy;
c) zrealizowali w okresie od 2020 r. do 2024 r. (a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej trzy roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł netto każda, polegające na budowie sieci cieplnych w technologii rur preizolowanych w ramach jednego zadania. W wykazie należy podać długości i średnice wykonanej sieci cieplnej, ich wartości, daty wykonania, nazwy i adresy zamawiających wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie robót;
d) Zamawiający informuje, że nie dopuszcza sumowania robót w ramach niniejszego warunku. Warunek ten ma być spełniony:
- samodzielnie przez Wykonawcę , lub
- przez minimum jeden inny podmiot udostępniający Wykonawcy swoją wiedzę i doświadczenie, i który zrealizuje te roboty budowlane, lub - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie – samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie;
- dysponuje lub będzie dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do realizacji zadania;
e) Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
f) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz robót budowlanych
- uprawnienia osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia
- ksero polisy ubezpieczeniowej

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej Umowy, w przypadku i zakresie zmiany stanu prawnego regulującego wykonanie przedmiotu Umowy - w takim przypadkach strony mogą dokonać niezwłocznie zmiany Umowy w zakresie wymaganym zmienionymi przepisami.
2. Strony zgodnie postanawiają, że zmiana umownego terminu wykonania przedmiotu niniejszej Umowy jest możliwa, w razie wystąpienia jednego z następujących przypadków:
1) pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, jeżeli żądanie lub wydanie zakazów nastąpiło z winy Zamawiającego,
2) nieprzekazania przez Zamawiającego w terminie ustalonym na podstawie § 4 ust. 2 placu budowy,
3) wystąpienia okoliczności lub zdarzeń niezależnych od żadnej ze Stron, które nastąpiło po wejściu w życie Umowy, a którego Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie zawierania Umowy i którego zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie z jej treścią,
4) uznania przez Zamawiającego za uzasadnioną zmianę terminu wykonania Umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy wynikającej z wad zawartych w dostarczonych przez Zamawiającego dokumentach albo zajścia innych okoliczności nie zawinionych przez Wykonawcę, które przeszkodzą prawidłowemu wykonaniu robót, z tym, że Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o wystąpieniu przypadków, o których mowa w niniejszym punkcie, a także udokumentowania na piśmie zaistnienia tych przypadków,
5) działania siły wyższej, lub innego uzasadnionego i niezależnego od Stron Umowy zdarzenia, które uniemożliwia realizacje Umowy w terminie określonym w § 2 Umowy;
6) konieczności wykonania zamówień polegających na powtórzeniu podobnych (dodatkowych lub uzupełniających) robót budowlanych po uzgodnieniu zakresu rzeczowego i wynagrodzenia Wykonawcy.
3. Przez siłę wyższą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania, i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią, Strona dotknięta jej działaniem, niezwłocznie poinformuje pisemnie drugą Stronę o jej zaistnieniu oraz, o ile będzie to możliwe, przedstawi niebudzące wątpliwości dokumenty potwierdzające jej wystąpienie. Obie Strony niezwłocznie od dnia otrzymania powyższej informacji uzgodnią tryb dalszego postępowania.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 i 2 Wykonawca lub Zamawiający wystąpi z wnioskiem o dokonanie zmiany Umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien być złożony niezwłocznie i w formie pisemnej.
5. Zamawiający lub Wykonawca po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany Umowy.
6. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na przeniesienie praw i obowiązków z niniejszej Umowy w przypadku zmiany formy prawnej Wykonawcy.
7. Zmiany Umowy mogą nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-25 12:30

8.2.) Miejsce składania ofert: e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-25 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.