To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-27
Ogłoszenie nr 15392 - 2017 z dnia 2017-01-27 r.
Wieliczka: Pielęgnacja trawników dywanowych, krzewów i rabat bylinowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 368516-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny
000041683, ul.
Park Kingi
1,
32-020
Wieliczka, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 2787111, 12 2787132, faks
122 787 110, e-mail
marzena.siewruk@kopalnia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kopalniawieliczka.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka Akcyjna-Górnictwo
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pielęgnacja trawników dywanowych, krzewów i rabat bylinowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KSW/2016/IN/50
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na pielęgnacji trawników dywanowych, krzewów i rabat bylinowych na terenach Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. zgodnie z "Planem pielęgnacji terenów zielonych Kopalni Soli Wieliczka S.A. opracowanym na rok 2017" z dnia 29 sierpnia 2016 r. (zwanym dalej "Planem pielęgnacji"),, którego autorem jest Pan Andrzej Gruszka, prowadzący działający pod firmą "Dr Inż. Andrzej Gruszka Pracownia Projektowania, Ekspertyz i Wdrożeń Ekologicznych "Sylwan-2"", 32-700 Bochnia, ul. Hillenbranda 15, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 2.1. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności we własnym zakresie wywiezie i zeskładuje skoszoną trawę oraz inne odpady powstałe podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2.2. Prace pielęgnacyjne, w tym koszenie trawników, przycinanie krzewów winny być wykonywane w krótkim czasie, akcyjnie i starannie, bez pozostawiania odpadów na powierzchniach pielęgnacji. 2.3. Powierzchnia prowadzonych prac powinna być odpowiednio oznakowana w celu zapewnienia bezpieczeństwa osobom trzecim. 2.4. Wykonawca zapewni pracownikom wykonującym czynności w ramach realizacji zamówienia jednakową odzież ochronną spełniającą wymogi BHP oraz pozwalającą na identyfikację pracowników z firmą Wykonawcy. 2.5. Usługi świadczone przez Wykonawcę w ramach realizacji zamówienia winny być wykonywane w sposób możliwie najmniej uciążliwy dla Zamawiającego oraz osób trzecich. 2.6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie wykonywania przedmiotu umowy związane z jej wykonywaniem. Odpowiedzialność za wyrządzoną szkodę odnosi się również do poszkodowanych osób trzecich. 3. Obowiązki Stron 3.1. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia z dołożeniem należytej staranności, na warunkach i zgodnie z zasadami określonymi w umowie, z zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, a także obowiązującymi przepisami BHP, 2) stałe utrzymanie w wysokim standardzie estetycznym terenów zielonych objętych zamówieniem, 3) prowadzenie prac z uwzględnieniem ruchu turystycznego i jego dobowego rozkładu, tj. w taki sposób, by prowadzone prace miały jak najmniejszy negatywny wpływ na ruch turystyczny, 4) stałe zabezpieczenie różnorodnego materiału sadzeniowego wysokiej jakości do planowanych oraz doraźnych nasadzeń roślin, 5) dokonanie uzupełnień i poprawek w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego podczas odbiorów wad, braków lub błędów w realizacji przedmiotu umowy, 6) zapewnienie realizacji przedmiotu zamówienia przez osoby posiadające wszelkie wymagane uprawnienia i kwalifikacje, 7) przeszkolenia pracowników w zakresie obowiązującego w Kopalni Soli "Wieliczka" porządku i dyscypliny pracy oraz przepisów BHP; szkolenia będą prowadzone przez służby BHP Zamawiającego na jego koszt; szkolenia odbywać się będą raz w tygodniu, we wtorki lub w innym dniu tygodnia za zgodą Zamawiającego, 8) korzystania ze sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, 9) utrzymania porządku w czasie realizacji prac, jak również po ich zakończeniu w danym dniu, 10) prowadzenia prac w pełnej współpracy z przedstawicielami Zamawiającego, 11) realizacji przedmiotu umowy pod kierownictwem osoby posiadającej kwalifikacje do wykonywania prac prowadzonych przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru zabytków albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru zabytków, zgodnie z art. 37b ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 1446 ze zm.), 12) zatrudniania osób wykonujących w ramach niniejszej umowy usługi objęte Planem pielęgnacji, wyłącznie na podstawie umów o pracę. 3.2. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) zapłaty Wykonawcy należnego wynagrodzenia, 2) dokonywania odbiorów na zasadach określonych w umowie. 4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie art. 29 ust. 3a i art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp. 4.1. Zamawiający wymaga zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności pielęgnacji zieleni, zgodnie z Planem pielęgnacji, z wyłączeniem osób pełniących funkcje kierownicze. 4.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi pielęgnacji zieleni, zgodnie z Planem pielęgnacji. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących usługi pielęgnacji zieleni, zgodnie z Planem pielęgnacji : a) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; lub b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności pielęgnacji zieleni (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony); kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników); informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; lub c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; lub d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi pielęgnacji zieleni, zgodnie z Planem pielęgnacji, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej lub odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy, zgodnie z postanowieniami wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi pielęgnacji zieleni, zgodnie z Planem pielęgnacji. 4.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
77310000-6
Dodatkowe kody CPV:
77311000-3,
77312000-0,
77312100-1,
77313000-7,
77314000-4,
77314100-5,
77340000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT196624.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 200484.89 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2024r."
- "Dostawa środków czystości: część 7 - środki BHP (pasta BHP, mydło ,środek przeciwgrzybiczny do stóp i obuwia)"
- Dostawa artykułów spożywczych
- "Dostawa środków czystości - worki foliowe, worki do odkurzaczy - część 5"
- "Modernizacja instalacji elektrycznych w komorze Pieskowa Skała na poz. II w Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych: część 4 - koszule flanelowe"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.