Ogłoszenie z dnia 2014-07-15
Mniów: Kompleksowa usługa szkoleniowa na rzecz Odbiorców Projektu Systemowego Aktywizacja zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Gminie Mniów realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mniowie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 154117 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mniowie , ul. Centralna 9, 26-080 Mniów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 37 37 179, faks 41 37 37 179.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsmniow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa szkoleniowa na rzecz Odbiorców Projektu Systemowego Aktywizacja zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Gminie Mniów realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mniowie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie nw. szkoleń: szkolenie - Sprzedawca- 1 grupa szkoleniowa - 9 osób (zajęcia teoretyczne i praktyczne). Ogólna liczba godzin dydaktycznych szkolenia wynosi 100 godzin Program szkolenia powinien zawierać następujące zagadnienia: bezpieczeństwo i higiena pracy, formy sprzedaży, rachunkowość sklepowa, zagadnienia handlu, organizacja pracy sprzedawcy, promocja, podstawowe zasady reklamy i marketingu, obsługa komputera szkolenie - Obsługa kas fiskalnych - 1 grupa szkoleniowa dla 9 osób Ogólna liczba godzin dydaktycznych szkolenia wynosi 30 godzin Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia dotyczące kas fiskalnych, rejestracji sprzedaży i przeprowadzenie zajęć praktycznych użytkowania różnego rodzaju kas. szkolenie - Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci - 1 grupa szkoleniowa - 6 osób (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Ogólna liczba godzin dydaktycznych szkolenia wynosi 100 godzin Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia: sposoby budowania więzi z podopiecznymi, podstawy psychologii i psychiatrii, anatomii, rola i zadania opiekuna sprawującego opiekę nad dzieckiem lub osobą starszą, chorą lub niepełnosprawną, zajęcia praktyczne i inne. szkolenie - Operator koparko-ładowarki kl III w zakresie III kl. uprawnień - szkolenie dla 2 osób (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Ogólna liczba godzin dydaktycznych szkolenia wynosi 202 godzin. Szkolenie powinno być prowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U z 2001r, Nr 118 poz. 1263). Szkolenie - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1, 1 grupa szkoleniowa - 1 osoba (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Ogólna liczba godzin dydaktycznych szkolenia wynosi 145 godzin. Podstawowy zakres programu szkolenia musi być zgodny z programem nauczania opracowanym przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach dla 1 osoby Rozpoczęcie prowadzenia wyżej wymienionych szkoleń winno nastąpić w sierpniu 2014 r. R ealizacja szkoleń wymagania ogólne : Określone szkolenia należy przeprowadzić w zakresie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu, jaki obejmuje szkolenie. Zajęcia na szkoleniu powinny zaczynać się nie wcześniej niż o godzinie 800, powinny odbywać się w systemie tygodniowym (tj. od poniedziałku do piątku). Wykonawca zapewnia w zakresie zajęć teoretycznych pomieszczenia wraz z kompletnym wyposażeniem w sprzęt, pomoce dydaktyczne, multimedia dostosowane do potrzeb określonego szkolenia i zgodne z przepisami BHP. Wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych wykładowców, podręczniki, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkoleń. Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia pomieszczenia do ich realizacji oraz niezbędne maszyny i urządzenia, narzędzia i sprzęt. Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia instruktorów praktycznej nauki zawodu, odzież roboczą (dotyczy kursu opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci) Wykonawca przeprowadzi szkolenie zgodnie z opracowanym, przedstawionym i zatwierdzonym przez kierownika GOPS Programem Szkoleniowym - Załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca na bieżąco będzie informował Zamawiającego imiennie o nieobecności na szkoleniu osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób na szkolenie lub też rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania - pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za szkolenie tych osób. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu listy obecności za poszczególne dni szkolenia w terminie 5 dni od zakończenia miesiąca, w którym zakończyło się szkolenie. W trakcie szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia uczestnicy szkolenia winni wypełnić ankiety służące do oceny szkolenia, które powinny być dostarczone Wykonawcy w ciągu 5 dni od dnia planowanego jego ukończenia. Wykonawca zapewni promowanie oraz oznaczanie projektu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zawartymi na stronie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego oraz umieści w miejscu szkolenia plakaty informacyjne o treści uzgodnionej z Zamawiającym. Wykonawca po podpisaniu umowy musi wyznaczyć osobę, która będzie kierownikiem - koordynatorem kursu. Osoba ta musi przebywać (przez okres trwania kursu) w miejscu odbywania zajęć teoretycznych, w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć i dysponować telefonem stacjonarnym lub komórkowym. Kierownikiem/koordynatorem nie może być wykładowca prowadzący zajęcia na kursie. Wykonawca zapewni na swój koszt uczestnikom kursów badania sanitarno-epidemiologiczne, na nosicielstwo, jeżeli są konieczne oraz badania lekarskie w przypadku kursu Operator koparko-ładowarki kl III w zakresie III kl. Uprawnień. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Wykonawca, w czasie przerw w zajęciach, zapewni dla każdego uczestnika szkolenia serwis kawowy z poczęstunkiem (kawa, herbata, napoje, gorący posiłek - drugie danie). Wykonawca pokryje koszty przejazdu uczestników szkolenia do miejsca szkolenia oraz z miejsca szkolenia na podstawie dwóch biletów (przyjazd i powrót) dostępnej komunikacji oraz list obecności. Wykonawca zobowiązuje się do wydania uczestnikom szkolenia, po jego ukończeniu, zaświadczenia stwierdzającego jego ukończenie (wg wzoru - zawartości - rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych) - jeżeli dotyczy danego szkolenia Po zakończeniu szkoleń Wykonawca obligatoryjnie musi dostarczyć Zamawiającemu: potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych, posiłków oraz zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkoleń przez uczestników szkoleń, kserokopię zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkoleń, imienny wykaz osób, które nie ukończyły szkolenia, kopie ankiet służących do oceny szkoleń, kopie dziennika zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych. Protokół z egzaminu, Zdjęcia obrazujące udział uczestników w szkoleniu - na płycie CD - co najmniej 10 zdjęć z kilku dni szkoleniowych. Potwierdzenie wykonania zamówienia stwierdzone zostanie protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli obu stron.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał 3 usługi szkoleniowe w ramach, których były prowadzone szkolenia o wartości minimum 50 tysięcy złotych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował salami szkoleniowymi na terenie miasta Kielce, które pomieszczą osoby szkolone, wyposażone na czas szkolenia w liczbę ławek i krzeseł adekwatną do liczby osób kierowanych na szkolenie, tablicę kredową i/lub suchościeralną, i/lub flipchart z zapasem kartek, projektor oraz ekran projekcyjny (lub odpowiednio przygotowana ściana) do wyświetlania prezentacji z np. MS PowerPoint (uwaga: sala szkoleniowa musi spełniać wymagania odnośnie natężenia oświetlenia, a więc pomieszczenia, w których odbywały się będą zajęcia muszą być jasne oświetlenie powinno być naturalne wspomagane oświetleniem sztucznym, odpowiednią ilość zestawów komputerowych i lub kas fiskalnych do przeprowadzenia zajęć. Pomieszczenia muszą również spełniać wymagania odpowiedniej wentylacji i temperatury, zgodnie z przepisami prawa w zakresie BHP. Wymagania w zakresie BHP spełniały będą również ławki, jak i krzesła)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował trenerami, którzy będą posiadali odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje i uprawnienia do prowadzenia danego szkolenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - ertyfikat w zakresie, jakości usług szkoleniowych - 15
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsmniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Centralna 9
26-080 Mniów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Centralna 9 26-080 Mniów pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Aktywizacja zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Gminie Mniów realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mniowie współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.