Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-15
Kraków: Dostawa i montaż aparatury i sprzętu medycznego dla Oddziałów Szpitala
Numer ogłoszenia: 154239 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż aparatury i sprzętu medycznego dla Oddziałów Szpitala.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Ssak elektryczny 2 szt., II.Wirówka cytologiczna 1 szt., III. Defibrylator z funkcją kardiowersji 1 szt., IV. Urządzenie do mechanicznej kompresji klatki piersiowej 1 szt., V. Aparat do powierzchniowego ogrzewania pacjenta 5 szt., VI. Pulsoksymetr stacjonarno - transportowy 2 szt., VII. Respirator stacjonarno - transportowy dla dorosłych 3 szt., VIII. Respirator transportowy 2 szt., IX. Respirator transportowy z kolorowym wyświetlaczem 2 szt., X. Głowica matrycowa liniowa do echokardiografu VIVID7 1 szt., XI. System pasów, linek i podwieszek do ćwiczeń 1 kompl XII. Moduły pomiaru rzutu minutowego serca: I. Moduł pomiaru rzutu minutowego serca metodą PICCO 2 szt., II. Moduł pomiaru rzutu minutowego serca metodą termodylucji 2 szt., XIII. Stymulator zewnętrzny jednojamowy 3 szt., XIV. Osprzęt do łóżek 1 szt., XV. Sprzęt do rehabilitacji: I. Stół rehabilitacyjny z elektryczną regulacją wysokości leżyska 1 szt., II. Kozetka lekarska 1 szt., III. Kozetka na kółkach 1 szt., IV. Balkonik naręczny 7 szt., V. Wózek inwalidzki 1 szt., VI. Urządzenie do wibracji klatki piersiowej 2 szt., XVI. Akcesoria do monitorów DRAGER: I. Mankiet do NIBP do systemu monitorowania Drager 30 szt., II. Przewody do EKG (3, 5-odprowadzeniowy) do monitorów Drager 24 szt., III. Czujnik pulsoksymetrii na palec z konektorem do monitorów Drager 30 szt., XVII. Przyrządy do endoskopii: I. Bronchofiberoskop 1 szt., II. Bronchoskop intubacyjny 1 szt., XVIII. Stacja dokująca do pomp infuzyjnych 9 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7, 33.18.21.00-0, 33.12.30.00-8, 33.15.74.00-9, 33.11.23.40-3, 33.15.50.00-1, 33.10.00.00-1, 33.16.80.00-5, 33.19.41.00-7, 33.19.00.00-8, 38.43.21.00-3, 33.12.32.00-0, 42.12.24.10-7, 42.93.11.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
deklaracja zgodności CE, inne certyfikaty zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ (parametry techniczne),
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
materiały informacyjne (katalogi, ulotki), instrukcje obsługi w przypadkach wyszczególnionych w załączniku nr 3 SIWZ (parametry techniczne).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. Istotna zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy jest możliwa, w szczególności, gdy: a)wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzielaniu świadczeń zdrowotnych, lub b)w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług, lub towarów, lub c)zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub d)potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e)potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego ul. Prądnicka 80 , w budynku Apteki w Dziale Zamówień Publicznych (pok. nr 7).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Prądnickiej 80 w Krakowie, w budynku administracyjnym I (dziennika podawczego - pokój nr 23)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ssak elektryczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak elektryczny 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.24.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Paramery Techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wirówka cytologiczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirówka cytologiczna - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Paramery Techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Defibrylator z funkcją kardiowersji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator z funkcją kardiowersji - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Paramery Techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Urządzenie do mechanicznej kompresji klatki piersiowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do mechanicznej kompresji klatki piersiowej - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Paramery Techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Aparat do powierzchniowego ogrzewania pacjenta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do powierzchniowego ogrzewania pacjenta - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Paramery Techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pulsoksymetr stacjonarno - transportowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pulsoksymetr stacjonarno - transportowy - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Paramery Techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Respirator stacjonarno - transportowy dla dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respirator stacjonarno - transportowy dla dorosłych - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Paramery Techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Respirator transportowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respirator transportowy - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Paramery Techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Respirator transportowy z kolorowym wyświetlaczem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respirator transportowy z kolorowym wyświetlaczem - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Paramery Techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Głowica matrycowa liniowa do echokardiografu VIVID 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Głowica matrycowa liniowa do echokardiografu VIVID 7 - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: System pasów, linek i podwieszek do ćwiczeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System pasów, linek i podwieszek do ćwiczeń - 1 komplet.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Moduły pomiaru rzutu minutowego serca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Moduł pomiaru rzutu minutowego serca metodą PICCO - 2 szt. II. Moduł pomiaru rzutu minutowego serca metodą termodylucji - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Stymulator zewnętrzny jednojamowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stymulator zewnętrzny jednojamowy - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Paramery Techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Osprzęt do łóżek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do łóżek - 1 komplet.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sprzęt do rehabilitacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Stół rehabilitacyjny z elektryczną regulacją wysokości leżyska - 1 szt. II. Kozetka lekarska - 1 szt. III. Kozetka lekarska na kółkach - 1 szt. IV. Balkonik naręczny - 7 szt. V. Wózek inwalidzki - 1 szt. VI. Urządzenie do wibracji klatki piersiowej - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Paramery Techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Akcesoria do monitorów DRAGER.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Mankiet do NIBP do systemu monitorowania Drager - 30 szt. II. Przewody do EKG (3, 5-odprowadzeniowy) do monitorów Drager - 24 szt. III. Czujnik pulsoksymetrii na palec z konektorem do monitorów Drager - 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Przyrządy do endoskopii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Bronchofiberoskop - 1 szt. II. Bronchoskop intubacyjny - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Paramery Techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Stacja dokująca do pomp infuzyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacja dokująca do pomp infuzyjnych - 9 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Paramery Techniczne - 30
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Zakup aparatów do badań endoskopowych
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
- Dostawa sprzętu medycznego
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.