Og³oszenie z dnia 2024-12-16
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
modernizacja Oddzia³u Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wielospecjalistyczny Szpital w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311473
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: K. Szymanowskiego 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ostrowiec ¦wiêtokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienie@zoz.ostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zoz.ostrowiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
modernizacja Oddzia³u Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c06ff9c9-1768-4299-86bc-125a6ce1e793
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00655772
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00230844/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Remont pomieszczeñ Oddzia³u Kardiologii
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zoz_ostrowiec3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zoz_ostrowiec
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Oferta, wniosek oraz przedmiotowe
¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym
podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, wniosku w tym przedmiotowych ¶rodków
dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca sk³ada
bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z Rozdz. XVI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Sprawa ZP/53/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1- modernizacja oddzia³u
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2- zakup mebli
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33192300-5 - Meble medyczne, z wyj±tkiem ³ó¿ek i sto³ów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3- zakup wyposa¿enia_myjnia dezynfektor do basenów i kaczek
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa - Zamawiaj±cy wprowadza wymagania dotycz±ce spe³niania tego warunku:Dla zadania nr 1_Warunek ten zostanie spe³niony, je¶li wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie nie wcze¶niej ni¿ ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu robót o podobnym charakterze o warto¶ci co najmniej 500.000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych),
co potwierdzi dowodami, ¿e roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo zakoñczone, (np. za¶wiadczenie nale¿ytego wykonania zamówienia). W przypadku oferty sk³adanej wspólnie (konsorcjum) warunek udzia³u w postêpowaniu wystarczy, ¿e spe³ni jeden z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
Dla zadania nr 2 i 3_ Warunek ten zostanie spe³niony, je¶li wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem co najmniej jednego zamówienia w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, o warto¶ci - co najmniej 30.000,00 z³
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania warto¶ci zamówieñ tzn. wymaga jednej umowy o warto¶ci wskazanej dla zamówienia.
2) Osoby zdolne do wykonania zamówienia_dot. zadania nr 1
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia, posiadaj±cymi niezbêdne kwalifikacje, w tym:
a) Kierownik Budowy - bran¿a konstrukcyjno-budowlana (1 osoba) - Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci ogólnobudowlanej. Minimum dwuletnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy. Uprawnienia do potwierdzenia w za³±czniku nr 5.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub
ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty; W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± sk³adaj± jeden wspólny ww. wykaz – za³±cznik nr 4.
3) wykaz zamówieñ wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te zamówienia zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – za³±cznik nr 4;
4) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 5.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wype³niony formularz oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden wspólny formularz.2. O¶wiadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. 3 ppkt. 1) wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej, ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê
wspóln±.
3. Potwierdzenia parametrów technicznych – dla zadania nr 3_ myjnia dezynfektor do basenów i kaczek
4. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 3 ppkt. 5) SWZ, je¿eli wykonawca w celu potwierdzenia
spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zamierza polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych
lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;
5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-08 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zoz_ostrowiec
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-08 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-06
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ¦WIÊTOKRZYSKIEGO
- Ochrona obiektów MOSiR w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim w 2025 roku
- ¦WIADCZENIE US£UG SPRZ¡TANIA POMIESZCZEÑ ORAZ OTOCZENIA BUDYNKU S¡DU REJONOWEGO W OSTROWCU ¦WIÊTOKRZYSKIM
- Us³uga cateringowa dla uczniów Publicznej Szko³y Podstawowej nr 9 w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
- Doposa¿enie stanowisk pracy maj±ce na celu zapewnienie ergonomii oraz bezpieczeñstwa stanowiska pracy na stanowiskach komputerowych dla pracowników MOPS w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim - zakup 35 monitorów
- Dostawa sprzêtu i oprogr. ramach zadania pn.: "Zwiêkszenie poziomu cyberbezpieczeñstwa Powiatu Ostrowieckiego"; Zad. 1 - "Dostawa sprzêtu na potrzeby PUP Zad. 2 - "Dostawa sprzêtu i na potrzeby PCPR.
- zakup i dostawy materia³ów do dializ oraz ogólnomedycznych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku g³ównego biblioteki publicznej w ramach przedsiêw. Prace budowlane, dostawa i monta¿ platformy/podno¶nika dla niepe³nospraw. i matek z dzieæmi w budynku g³ównym WiMP w Gdañsku
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyleg³ymi w Lesznie
- PRZEBUDOWA ALEJEK PARKOWYCH WRAZ Z MONTA¯EM ELEMENTÓW MA£EJ ARCHITEKTURY I NASADZENIAMI REALIZOWANA W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- DZP.26.228.2024 Umowa ramowa na roboty w bran¿y elektrycznej w zakresie napraw g³ównych, bie¿±cych konserwacji, dora¼nej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych i zabezpieczenia awarii
- Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazw±: "Przebudowa i doposa¿enie Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Ja¶le"
- Remont kenelu dla psów w budynku B3 Uniwersytetu Przyrodniczego we Wroc³awiu przy pl. Grunwaldzkim 49.
wiêcej: Urz±dzenia medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.