eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePN 4/08 KLIMATYZACJA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-09

Katowice: PN 4/08 KLIMATYZACJA
Numer ogłoszenia: 154410 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Katowicach, ul. Wita Stwosza 31, 40-042 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2531000, fax 032 2531150.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 4/08 KLIMATYZACJA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż, uruchomienie i serwisowanie przez okres gwarancyjny (36 miesięcy) 8 urządzeń klimatyzacyjnych w 7 pomieszczeniach Prokuratury Apelacyjnej w Katowicach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.12.30 - Instalowanie sprzętu chłodzącego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących Kod CPV wg słownika 2008: 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie: 1.Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - w zakresie prac będących przedmiotem zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie prac będących przedmiotem zamówienia. 4.Wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 24 UPzp. 5.Wykonawcy, którzy udzielą gwarancji na zamontowane urządzenia oraz wykonaną instalację na okres 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 6.Wykonawcy, którzy dostarczą wymagane dokumenty zgodnie ze spisem zawartym w punkcie VI Instrukcji dla wykonawców stanowiącej część I Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty: 1.Ofertę na formularzu ofertowym lub według formularza ofertowego (zachowując jego układ graficzny i treść) /część III SIWZ/, w jednym egzemplarzu. 2.Do oferty należy dołączyć opis techniczny proponowanych elementów zamówienia w formie foldera, broszury, karty produktu/katalogowej, wydruku ze strony internetowej lub innego dokumentu potwierdzający spełnianie wszystkich wymagań i parametrów technicznych zawartych w rozdziale III punkt 2 instrukcji dla wykonawców. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w Art. 22 ust. 1 UPzp oraz nie podleganie pod wykluczenia zapisane w Art. 24 UPzp /część IV SIWZ/. 4.Wzór umowy /część II SIWZ/ parafowany na każdej stronie przez osobę/y/ podpisującą/e/ ofertę. 5.Stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty w przypadku, gdy członkowie zarządu jako mocodawcy wyznaczają pracownika do wykonania czynności w ich imieniu o ile pełnomocnictwo nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty (np. z odpisu z rejestru handlowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony lub potwierdzony przez stosowny urząd nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz personelu kierowniczego, technicznego oraz realizującego prace, który będzie brał udział w wykonaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności - /część V SIWZ/. 8. Wykaz robót wykonanych (tzn. zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, obejmujący wykonanie trzech realizacji, w zakres których wchodzi dostawa, montaż wraz z uruchomieniem urządzeń klimatyzacyjnych odpowiadających swoim rodzajem instalacjom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia w tym: jedna robota o wartości co najmniej 80 tysięcy zł. brutto oraz 2 roboty o wartości co najmniej 50 tysięcy zł. brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania a także potwierdzeniem (np. w formie listów referencyjnych), że roboty zostały wykonane należycie /część VI SIWZ/. 9.Wskazanie części zamówienia, jeśli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom - zgodnie z wykazem zawartym w części VII SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Apelacyjna w Katowicach, ul. Wita Stwosza 31, 40-042 Katowice piętro III pok. 320 lub 317.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Osobiście lub kurierem w siedzibie P.A. w pokoju 320 lub 317 na piętrze III, w przypadku przesłania oferty przesyłką pocztową decyduje termin wpływu przesyłki do biura podawczego P.A..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.