To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-02
Lublin: Dostawa i montaż mebli i łóżek dla Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego UMCS w Kazimierzu Dolnym, ul Albrechtówka 3b oraz krzeseł i foteli dla jednostek UMCS w Lublinie
Numer ogłoszenia: 154645 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121287 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli i łóżek dla Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego UMCS w Kazimierzu Dolnym, ul Albrechtówka 3b oraz krzeseł i foteli dla jednostek UMCS w Lublinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i łóżek dla Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego UMCS w Kazimierzu Dolnym, ul Albrechtówka 3b oraz krzeseł i foteli dla jednostek UMCS w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. Zadanie I - meble dla OS-W w Kazimierzu Dolnym: 3 pozycje asortymentowe; Zadanie II - łóżka dla OS-W w Kazimierzu Dolnym: 1 pozycja asortymentowa; Zadanie III - krzesła i fotele: 11 pozycji asortymentowych; Zadanie IV - krzesła: 1 pozycja asortymentowa.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00 - Meble różne 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie I - meble dla OS-W w Kazimierzu Dolnym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe GAMES Jan Gawryluk
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe GAMES Jan Gawryluk
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe GAMES Gawryluk Jan, ul. Kasztanowa 13, 17-300 Siemiatycze, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8455,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7798,20
Oferta z najniższą ceną: 7798,20 / Oferta z najwyższą ceną: 16442,15
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie II - łóżka dla OS-W w Kazimierzu Dolnym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. ANEX Wiesław Stanuszek, Braci Żmudów 35B, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18373,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13530,00
Oferta z najniższą ceną: 7380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14600,10
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie III - krzesła i fotele
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ BAKAN P.W. INTER OFFICE
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ BAKAN P.W. INTER OFFICE
- P.W. INTER OFFICE Andrzej Bakan, ul. Szafirowa 12/32, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22180,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18208,92
Oferta z najniższą ceną: 18208,92 / Oferta z najwyższą ceną: 22786,06
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie IV - krzesła
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
- Handel Hurtowy Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski Spółka Jawna MERIWA, Al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4551,00
Oferta z najniższą ceną: 4551,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8364,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakupy sprzętu - poprawa ergonomii i środowiska pracy - Gmina Płużnica
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Dostawa i montaż krzeseł, foteli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej. Dostawa, montaż i ustawienie szaf ubraniowych dla DS. Ikar. - II
- Dostawa mebli gabinetowych i wypoczynkowych oraz elementów umeblowania do Kancelarii Sejmu
- Dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.