To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-13
Szczecin: Usługa polegająca na wykonaniu przeglądów aparatów powietrznych i masek do aparatów
Numer ogłoszenia: 154680 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109162 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8892000, 8892026, faks 091 8892024, 8892029, 4331054.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na wykonaniu przeglądów aparatów powietrznych i masek do aparatów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów aparatów powietrznych i masek do aparatów. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: Część I : Przegląd aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych AERIS FENZY Część II: Przegląd aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych APS 3/N AUER Część III: Przegląd aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych BD-96 COMPACT AS Część IV: Przegląd aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych APS 2/2-50 3. Opis i zestawienie przedmiotu zamówienia zostało szczegółowo określone w zał. nr 4 do SIWZ - Zestawienie przedmiotu zamówienia-Specyfikacja Techniczna oraz w załączniku nr 5 do SIWZ- Wykaz terminów i ilości przeprowadzanych przeglądów. 4. Przeglądy wykonywane będą w siedzibach Zamawiającego. Miejscowości oraz adresy określone zostały w załączniku nr 7 do SIWZ - Wykaz WAK-ów oraz Jednostek Wojskowych i osób uprawnionych w imieniu Zamawiającego do odbioru usługi oraz miejsc wykonywania usługi. Koszty związane z dojazdem do miejscowości w których będą wykonywane przeglądy pokrywa Wykonawca. 5. Mając na uwadze fakt, iż aparaty powietrzne i maski do aparatów powietrznych wymienione w załączniku nr 4 do SIWZ użytkowane są w Jednostkach Wojskowych i Wojskowych Strażach Pożarnych oraz związaną z tym specyfiką wykonywanych zadań zamawiający zastrzega sobie: - możliwość zmiany (przesunięcia) terminu przeglądu aparatów powietrznych i masek przez Zamawiającego w pisemnym powiadomieniu, o przesunięciu terminu przeglądu Wykonawca zostanie powiadomiony z pięciodniowym wyprzedzeniem oddzielnym pismem ( fax ) przez przedstawiciela Zamawiającego- inspektora ppoż., - możliwość zmiany ilości przeprowadzanych przeglądów bez zmiany uśrednionej, ryczałtowej jednostkowej ceny ofertowej przeglądów, całkowita wartość usługi nie może przekroczyć ceny oferty, - możliwość wezwania Wykonawcy do wykonania przeglądu sprzętu ratunkowego, każdorazowo po jego użyciu, na pisemne zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego - Inspektora ppoż. RZI Szczecin. 6. Wykonawca zobowiązany jest: - powiadomić (pismem fax) przedstawiciela Zamawiającego (sposób kontaktowania się został przedstawiony w zał. nr 7 do SIWZ) z pięciodniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie przeprowadzanego przeglądu, - dokonać wpisu w ksiażkach paszportowych aparatów powietrznych i ksiażkach przeglądów masek, - spisać protokół odbioru usługi na załączonym wzorze (zał. nr 8 do SIWZ), który winien być podpisany przez osobę upoważnioną do odbioru usługi zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ. 7. Wykonawca po otrzymaniu informacji o wyborze jego oferty, w terminie 3 dni dostarczy dla Zamawiającego do kancelarii RZI Szczecin ze wskazaniem adresata - Szef WGSI następujace dokumenty: - kopię upoważnień do wykonywania przeglądów aparatów powietrznych i masek do aparatów objętych zamówieniem dla wszystkich osób, które będą przewidziane do wykonywania zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PRZEGLAD APARATOW POWIETRZNYCH I MASEK DO APARATOW POWIETRZNYCH AERIS FENZY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nazwa: Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne Sprzętu Pożarniczego i Ochronnego SUPON S.A., ul. Przestrzenna 6, 70-800 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27775,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26466,00
Oferta z najniższą ceną: 26466,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28156,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PRZEGLAD APARATOW POWIETRZNYCH I MASEK DO APARATOW POWIETRZNYCH APS 3/N AUER
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MSA Safety Sp. z o.o., ul. Wschodnia 5 A, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3395,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1325,00
Oferta z najniższą ceną: 1325,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2829,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PRZEGLAD APARATOW POWIETRZNYCH I MASEK DO APARATOW POWIETRZNYCH BD-96 COMPACT AS
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne Sprzętu Pożarniczego i Ochronnego SUPON S.A., ul. Przestrzenna 6, 70-800 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50562,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35541,00
Oferta z najniższą ceną: 35541,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53082,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: PRZEGLAD APARATOW POWIETRZNYCH I MASEK DO APARATOW POWIETRZNYCH APS 2/2-50
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne Sprzętu Pożarniczego i Ochronnego SUPON S.A., ul. Przestrzenna 6, 70-800 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59730,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37105,00
Oferta z najniższą ceną: 37105,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38915,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Bezgotówkowe tankowanie paliwa w pojazdach ZDiTM w Szczecinie.
- Rozbiórka ruin budynku gospodarczego znajdującego się na działce nr 17/44 obręb Niesporowice, gmina Pełczyce, powiat choszczeński - postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WO.260.28.2024
- Wykonanie usługi leśnej trzebieży późnej drzewostanów w Lipniku
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- ZP.U.LW.70.2024 Montaż oraz wymiana wodomierzy w budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Waryńskiego 6
- Świadczenie usług pogotowia technicznego i konserwacji w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu
- Bieżące utrzymanie automatycznych toalet publicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza
- Usługa - Wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisu urządzeń przepompowni ścieków i biologicznej oczyszczalni ścieków w kompleksach wojskowych administrowanych przez SOI Nowa Dęba oraz SOI Kielce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.