To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-05
Jasło: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych oraz świadczenie usługi terapii psychologicznej i terapii rodzin dla osób uczestniczących w projekcie pn. Czas na aktywność w mieście Jaśle w 2013 r. realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle
Numer ogłoszenia: 154925 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133377 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kochanowskiego 3, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 13 4464328, faks 13 4464328.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych oraz świadczenie usługi terapii psychologicznej i terapii rodzin dla osób uczestniczących w projekcie pn. Czas na aktywność w mieście Jaśle w 2013 r. realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych (kursów, warsztatów, treningów) oraz świadczenie usługi terapii psychologicznej i terapii rodzin dla osób uczestniczących w projekcie pn. Czas na aktywność w mieście Jaśle Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w 2013r., realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle. 2. Projekt Czas na aktywność w mieście Jaśle adresowany jest do osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych zagrożonych wykluczeniem społecznym. W kursach, warsztatach, treningach i terapii wezmą udział wyłącznie uczestnicy projektu Czas na aktywność w mieście Jaśle skierowani przez MOPS w Jaśle (do grup nie można dołączyć innych kursantów). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje sześć części, z których każda stanowi oddzielne zamówienie: 1) Część I: a) Zadanie nr 1: Kurs opiekunka dzieci i osób starszych z językiem angielskim - Liczba uczestników: 5 (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 4 i nie więcej niż 6), - Czas trwania: 120 godzin edukacyjnych, w tym 20 godzin lektoratu z języka angielskiego (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu między 8.00 a 18.00 (z wyłączeniem niedziel), - Termin realizacji: od lipca do 7.09.2013 r., - Cel kursu: przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku opiekunki dzieci i osób starszych z podstawami języka angielskiego, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9a do SIWZ. b) Zadanie nr 2: Kurs fryzjerski - Liczba uczestników: 4 (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 3 i nie więcej niż 5), - Czas trwania: 120 godzin edukacyjnych, (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom), na które składają się zajęcia teoretyczne (20 godz.) oraz zajęcia praktyczne (100 godz.), realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu między 8.00 a 18.00 (z wyłączeniem niedziel), - Termin realizacji: od lipca do 7.09.2013 r. - Cel i problematyka kursu: celem jest zapoznanie z pracą fryzjera, oraz przekazanie wiedzy teoretycznej i praktycznej na poziomie podstawowym z zakresu fryzjerstwa, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9a do SIWZ. 2) Część II: a) Zadanie nr 1: Kurs Administracyjno-biurowy - Liczba uczestników: 7 (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 6 i nie więcej niż 8), - Czas trwania: 120 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu między 8.00 a 18.00 (z wyłączeniem niedziel), - Termin realizacji: od lipca do 7.09.2013 r., - Cel i problematyka kursu: celem jest zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu: zasad funkcjonowania biura firmy i organizacji pracy biurowej, praktycznych umiejętności samodzielnego prowadzenia biura, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9b do SIWZ. b) Zadanie nr 2: Kurs Florystyka z obsługą kas fiskalnych - Liczba uczestników: 33 osoby (2 grupy; Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 31 i nie więcej niż 35). - Czas trwania: 100 godzin edukacyjnych, w tym 20 godzin teoretycznej i praktycznej obsługi kasy fiskalnej (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu między 8.00 a 16.00 (z wyłączeniem niedziel). - Termin realizacji: od lipca do 7.09.2013 r. - Cel i problematyka kursu: zdobycie przez uczestników kursu wiedzy z zakresu florystyki oraz umiejętności obsługi kasy fiskalnej. - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9b do SIWZ. 3) Część III: a) Zadanie nr 1: Warsztaty Samozatrudnienie-zakładanie spółdzielni socjalnych wraz z wizytą studyjną do spółdzielni socjalnej - Liczba uczestników: 14 osób (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 13 i nie więcej niż 15), - Czas trwania: 30 godzin edukacyjnych obejmujących zajęcia teoretyczne (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) w godzinach pomiędzy 8:00 a 18:00 oraz 2 dni wizyty studyjnej - Termin realizacji warsztatów: od 9 września do 15 września 2013 r., - Cel warsztatów: celem jest nabycie wiedzy i umiejętności dotyczących założenia i prowadzenie spółdzielni socjalnej, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9c do SIWZ. b) Zadanie nr 2: Kurs Kucharz - pizzer - kelner - Liczba uczestników: 19 (2 grupy szkoleniowe; Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 18 i nie więcej niż 20). - Czas trwania: 150 godzin edukacyjnych, w tym 100 godzin praktycznych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu między 8.00 a 18.00 (z wyłączeniem niedziel). - Termin realizacji: lipiec-sierpień 2013 r. - Cel i problematyka kursu: teoretyczne i praktyczne przygotowanie jego uczestników do pracy w zawodzie kucharz- pizzer- kelner. - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9c do SIWZ. 4) Część IV: a) Zadanie nr 1: Mnemotechniki - Liczba uczestników: 20 osób (dwie grupy: pierwsza -10 osób, druga -10 osób; Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 19 i nie więcej niż 21), - Czas trwania: 20 godzin edukacyjnych obejmujących zajęcia praktyczne oraz teoretyczne (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych: a. pierwsza grupa: listopad 2013 r. od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 16:00, b. druga grupa: listopad 2013 r. w soboty od godziny 8:00 do 18:00. - Cel warsztatów: celem jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie skutecznych technologii uczenia się, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9d do SIWZ. b) Zadanie nr 2: Trening samooceny i poczucia własnej wartości - Liczba uczestników: 25 osób (dwie grupy: pierwsza -16 osób, druga - 9 osób w 2013r.; Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania mniejszej lub większej liczby osób, ale nie mniej niż 24 i nie więcej niż 26 osób), - Czas trwania i termin realizacji: 20 godzin edukacyjnych obejmujących zajęcia praktyczne oraz teoretyczne (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych: a. pierwsza grupa: w okresie od 1 października do 14 października 2013 r. godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku, b. druga grupa: październik 2013 r. w soboty od 8:00 do 18:00. - Cel treningu: celem będzie rozwijanie samoświadomości, poszerzanie świadomości własnych zalet, stworzenie okazji do twórczej ekspresji własnej osobowości, zachęcanie do pozytywnego myślenia i mówienia o sobie i innych oraz wzmacnianie poczucia własnej wartości, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9d do SIWZ. 5) Część V: a) Zadanie nr 1: Warsztaty z dziedziny rozwoju osobistego (zajęcia kreatywności połączone z arteterapią i ergoterapią) - Liczba uczestników: 20 (1 grupa szkoleniowa - Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób, ale nie mniej niż 18 ii nie więcej niż 21 osób), - Czas trwania: 38 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu (z wyłączeniem niedziel) między 8.00 a 16.00, - Termin realizacji: od 1 września do 14 września 2013 r., - Cel i problematyka warsztatów: Celem będzie przywrócenie sprawności życiowej uczestników projektu. Stosowane na warsztatach metody terapii psychospołecznej pozwolą m.in. na zmniejszenie napięcia w stanach depresyjnych i lękowych, stworzenie u chorego poczucia własnej wartości oraz rozszerzenia kręgu zainteresowań, wzbogacenie jego życia emocjonalnego i aktywizacji, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9e do SIWZ. b) Zadanie nr 2: Warsztaty wychowawcze - Liczba uczestników: 23 osoby (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób, ale nie mniej niż 21 i nie więcej niż 25 osób), - Czas trwania: 40 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) obejmujących zajęcia praktyczne oraz teoretyczne - realizowanych maksymalnie przez 5 dni w tygodniu między godziną 8:00 a 18:00 (z wyłączeniem sobót i niedziel), obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami, - Termin realizacji warsztatów: październik - listopad 2013 r., - Cel warsztatów: Celem będzie rozwijanie umiejętności wychowawczych poprzez wzrost wiedzy z zakresu specyfiki funkcjonowania dziecka oraz rozwój kompetencji rodzicielskich, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9e do SIWZ. 6) Część VI: a) Zadanie nr 1: Indywidualna terapia psychologiczna - Liczba uczestników: 6 osób (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób, ale nie mniej niż 4 i nie więcej niż 7 osób), - Czas trwania: po 10 godzin na osobę (6 osób), - Termin realizacji: od sierpnia do grudnia 2013 r., - Cel: celem terapii jest wspomaganie funkcjonowania jednostki w codziennym życiu, zwiększenie skuteczności działania, wspieranie w osobistym rozwoju, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9f do SIWZ. b) Zadanie nr 2: Terapia rodzin - Liczba uczestników: 3 osoby (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób, nie mniej niż 2 i nie więcej niż 4 osoby), - Czas trwania: 3 osoby jeden raz w miesiącu począwszy od sierpnia 2013 do grudnia 2013 (5 sesji po 1,5 godziny zegarowej na osobę), - Termin realizacji: od sierpnia do grudnia 2013 r., - Cel: przepracowanie trudności i rozwiązanie konfliktów, które powodują pogorszenie relacji i życia w rodzinie. Omawianie problemów wspólnie z terapeutą daje możliwość odkrycia przyczyny trudności, znalezienia nowej perspektywy ich rozwiązania, wzmocnienia zasobów, wzajemnego zrozumienia czy wypracowania konstruktywnych zmian, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9f do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.34.00.00 - Usługi edukacji specjalnej 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.24.00 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM SZKOLENIOWO-KONSULTINGOWE DLA BIZNESU mgr JERZY GAŁUSZKA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM SZKOLENIOWO-KONSULTINGOWE DLA BIZNESU mgr JERZY GAŁUSZKA
- Centrum Szkoleniowo Konsultingowe dla Biznesu, ul. Szajnochy 45/9, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15327,00
Oferta z najniższą ceną: 15327,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19980,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INNOVO" INNOWACJE W BIZNESIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"INNOVO" INNOWACJE W BIZNESIE SP. Z O.O.
- INNOVO Innowacje w Biznesie Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 13, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45220,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35116,05
Oferta z najniższą ceną: 35116,05 / Oferta z najwyższą ceną: 59373,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INNOVO" INNOWACJE W BIZNESIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"INNOVO" INNOWACJE W BIZNESIE SP. Z O.O.
- INNOVO Innowacje w biznesie Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 13, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76048,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30883,24
Oferta z najniższą ceną: 30883,24 / Oferta z najwyższą ceną: 37890,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień, ul. Lwowska 49E/12, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18120,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10000,00
Oferta z najniższą ceną: 9750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część V
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień, ul. Lwowska 49E/12, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18296,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12480,00
Oferta z najniższą ceną: 12480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12700,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część VI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień, ul. Lwowska 49E/12, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11790,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6000,00
Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- "Rozbudowa Domu Ludowego w m. Wolica o pomieszczenia OSP - etap II"
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1868R Trzcinica - Osobnica - Cieklin w miejscowości Osobnica w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- Dostawa owoców i warzyw
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Budowa mostu na rzece Jasiołce wraz z dojazdami do ulic Żeromskiego i Szajnochy"
- "Budowa Domu Pogrzebowego w Warzycach na działce nr 949/7 - II etap"
- Usługi pomiarowe w zakresie wykonania opracowań geodezyjno - kartograficznych dla Powiatu Jasielskiego
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz szkoleń administratorów IT w zakresie środków bezpieczeństwa wdrażanych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Zwierzyniec"
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
więcej: Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.