eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › usługa prania bielizny szpitalnej dla 7 Spitala Marynarki Wojennej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-31

Gdańsk: usługa prania bielizny szpitalnej dla 7 Spitala Marynarki Wojennej
Numer ogłoszenia: 154936 - 2007; data zamieszczenia: 31.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią nr 1534 SP ZOZ, ul. Polanki 117, 80-305 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5526407, fax 058 7416407.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.7szmw.nazwa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa prania bielizny szpitalnej dla 7 Spitala Marynarki Wojennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest usługa prania bielizny szpitalnej (szacunkowe określenie asortymentu i jego ilości przedstawiono w załączniku nr 5 do SIWZ) z jednoczesną dezynfekcją maglowaniem lub prasowaniem, naprawą bielizny w tym także wymiana uszkodzonych guzików, nap i zamków błyskawicznych, dezynfekcją materacy poduszek oraz odbiór i dowóz prania z załadunkiem, rozładunkiem i transportem wykonawcy. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą na podstawie kwitów materiałowych określających ilość i rodzaj (w celu identyfikacji pobranych i oddanych sztuk) oraz masę pobranego asortymentu. Rozliczenie prowadzone będzie w cyklach miesięcznych, będzie iloczynem faktycznej masy powierzonego asortymentu i ceny jednostkowej za kilogram. Miesięczna ilość odebranych asortymentów określona jest na szacunkowym poziomie 6000-7000 kg. Wykonawca zapewni transport asortymentu od i do Zamawiającego na swój koszt samochodami przystosowanymi, wg wymagań służb sanitarnych - Państwowy Inspektorat Sanitarny, odpowiednimi dla tego typu ładunków. Odbiór asortymentu -zmówienie bieżące odbywać się będzie trzy razy w tygodniu tj.: poniedziałek, środę i piątek lub oraz na żądanie przekazane faksem od Wykonawcy. Wykonawca zapewni sposób pakowania asortymentu zgodny z obowiązującymi przepisami wymaganymi przez PIS. Szacunkowa ilość planowanego asortymentu 164 000 kg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1.2.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- wykonali lub wykonują minimum dwa zamówienia na pranie bielizny szpitalnej o wartości min. brutto 100 000 zł każde. Pralnia musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006 roku w sprawie jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia, środki transportu muszą być dostosowane do przewozu bielizny. 1.2.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca w okresie trwania umowy musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 150 000 zł. 1.2.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.3. Akceptują 30 dniowy termin płatności. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia oraz projektem umowy (Załącznik nr 6). 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia), na podstawie dołączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. 4. Niespełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 6. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie znający języka polskiego zobowiązany jest, na czas realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudnić tłumacza na własny koszt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1) wraz z załącznikami. 2) Oświadczenie (zał. Nr 2, 3 i 4 do SIWZ). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Poświadczona przez wykonawcę kserokopia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 150 000 zł. 5) Dokumenty umożliwiające stwierdzenie, że Wykonawca zrealizował lub realizuje min. dwa zamówienia na pranie bielizny szpitalnej o wartości min. 100 000 zł każde, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz że usługi te zostały wykonane należycie. 6) Umowa spółki cywilnej (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna (jeżeli dotyczy). 7) Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się do m. in.: a) solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, b) nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, c) niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiających, d) przedstawienia podziału usług, dostaw wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców. Zamawiający mogą zażądać okazania oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w, pkt. 6, ppkt. 3 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.7szmw.nazwa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychdnią SP ZOZ, ul. Polanki 117, 80-305 Gdańsk, tel.: 058 7416407, fax.:058 7416407.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria jawna, 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychdnią SP ZOZ, ul. Polanki 117, 80-305 Gdańsk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.