Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-09
Włoszczowa: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie
Numer ogłoszenia: 155011 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Żeromskiego 28, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3883828, fax 041 3883877.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.4 Przedmiot zamówienia dotyczy: a) dostawy strzykawek i igieł jednorazowego użytku określonych w załączniku ( pakiecie ) nr 1 b) dostawy sprzętu ginekologicznego jednorazowego użytku określonego w załączniku ( pakiecie ) nr 2 c) dostawy sprzętu urologicznego jednorazowego użytku określonego w załączniku ( pakiecie ) nr 3 d) dostawy cewników Foleya jednorazowego użytku określonych w załączniku ( pakiecie ) nr 4 e) dostawy cewników moczowodowych jednorazowego użytku do usuwania złogów, określonych w załączniku ( pakiecie ) nr 5 dostawy drenów i cewników Kher i drenów perforowanych jednorazowego użytku określonych w załączniku ( pakiecie ) nr 6 g) dostawy sprzętu chirurgicznego jednorazowego użytku określonego w załączniku ( pakiecie ) nr 7 h) dostawy igieł specjalistycznych, kaniul, zestawów do szynowania moczowodu i aparatów do przetoczeń jednorazowego użytku określonych w załączniku ( pakiecie ) nr 8 i) dostawy sprzętu anestezjologicznego jednorazowego użytku określonego w załączniku ( pakiecie ) nr 9 j) dostawy sprzętu do odsysania jednorazowego użytku określonego w załączniku ( pakiecie ) nr 10 k) dostawy materiałów z fizeliny jednorazowego użytku określonych w załączniku ( pakiecie ) nr 11 l) dostawy papierów do EKG i elektrod jednorazowego użytku określonych w załączniku ( pakiecie ) nr 12 m) dostawy rękawów do sterylizacji i papierów do sterylizacji jednorazowego użytku określonych w załączniku ( pakiecie ) nr 13 n) dostawy pojemników na zużyte igły określonych w załączniku ( pakiecie) nr 14 o) dostawy fartuchów foliowych ochronnych określonych w załączniku (pakiecie) nr 15
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 25.21.10.00 - Włókno pojedyncze z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.14.11.00 - Kanały elektryczne Oryginalny kod CPV: 25.22.22.00 - Pojemniki medyczne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ust 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655). 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia , 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r Nr 223 poz. 1655), Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywa się według formuły spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) aktualny ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, podpisany przez osobę uprawnioną z adnotacją, że dane zawarte w danym rejestrze ( ewidencji ) nie uległy zmianie, 2) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 16, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 17, 4) parafowany przez wykonawcę projekt umowy - załącznik 18 5)wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 19 6) oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych produktów do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej - załącznik nr 20 7 ) pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty ( odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), 8) dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej. 8.2 Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji zamawiającego. 2) Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. 3) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę. 4) Wykonawcy winni korzystać z załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania. 5) Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 6) Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania. 8.3 Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty. 2) Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. 3) Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu. 4) Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach: · 8.1 ppkt 3, dla każdego partnera z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie. 8.4 Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 8.1 ppkt 3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość oferowanych produktów - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Wloszczowa Dział Obsługi Administracyjno - Technicznej..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 10:00, miejsce: ZOZ Włoszczowa Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Załącznik Nr 1 Strzykawki, igły jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki, igły jednorazowego użytku ilość roczna Strzykawka jednorazowego użytku Szt. 2 ml 35 000 Strzykawka jednorazowego użytku Szt. 5 ml 35 000 Strzykawka jednorazowego użytku Szt. 10 ml 40 000 Strzykawka jednorazowego użytku Szt. 20 ml 50 000 Strzykawka jednorazowego użytku do pomp infuzyjnych z końcówką Luer-Lock, dopuszczamy strzykawki perfuzyjne z prostopadłym wycięciem na tłoku Szt. 50/60 ml 3 500 Strzykawki jednorazowego użytku cewnikowa Szt. 100 ml 200 Strzykawki jednoraz. uż. tuberkulinówki z igłą Szt. 500 Strzykawki jednoraz uż. insulinówki z igłą Szt. 3 000 Strzykawki jednoraz uż. cewnikowe Szt. 50 ml 1 000 Igły iniekcyjne jednoraz. użytku a 100 szt. Op. 0,45 x 16 15 Igły jednorazowego użytku a 100 szt. Op. 0,5 x 25 30 Igły jednorazowego użytku a 100 szt. Op. 0,6 x 30 100 Igły jednorazowego użytku a 100 szt. Op. 0,7 x 30 120 Igły jednorazowego użytku a 100 szt. Op. 0,8 x 40 500 Igły jednorazowego użytku a 100 szt. Op. 0,9 x 40 500 Igły jednorazowego użytku a 100 szt. Op. 1,1 x 40 500 Igły jednorazowego użytku a 100 szt. Op. 1,2 x 40 650 Igła motylek z końcówką Luer-Lock Szt. 0,7 100 Igła motylek z końcówką Luer-Lock Szt. 0,8 100 Igła motylek z końcówką Luer-Lock Szt. 0,6 100 Zestaw do lewatywy, poj. 1700-1750 ml , sterylny lub biologicznie czysty Szt. 2 000 Łopatka do języka drewniana (pakowane w opakowania po 100 sztuk) Op. 200 Zaciskacz do pępowiny sterylny lub mikrobiologicznie czysty Szt. 600 Opaska identyfikacyjna (różowe i niebieskie) Szt. 600 Kieliszki jednorazowe z tworzyw sztucznych do leków Szt. 30 000 Opaska identyfikacyjna dla pacjentów (z regulacją) dla dorosłych i dzieci Szt. 2 000 Przyrząd do aspiracji leku z fiolki Szt. 300 Przyrząd do przetoczeń płynów z dużą komorą wolną od PVC i długości drenu min. 150 cm i komorą kroplową o dł. 6-9cm Szt. 75 000 Przyrząd do przetoczeń krwi z dużą komorą wolną od PVC i długości drenu min. 150 cm i komorą kroplową o dł. 8-10cm opakowanie w kolorze odróżniającym się np. czerwonym Szt. 600.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość oferowanych produktów - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Załącznik Nr 2 Sprzęt ginekologiczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ginekologiczny ilość roczna Wziernik ginekologiczny jednorazowego użytku o gładkiej powierzchni Szt. S 2 500 Wziernik ginekologiczny jednorazowego użytkuo gładkiej powierzchni Szt. M 2 000 Wziernik ginekologiczny jednorazowego użytkuo gładkiej powierzchni Szt. L 1 000 Szczoteczki ginekologiczne sterylne do wymazów cytologicznych umożliwiających pobranie w rozmazie jednocześnie komórek z szyjki macicy, kanału szyjki i strefy transformacji - pakowane pojedynczo, mogą być w opak. zbiorczym po 100 szt. lub 50 szt. Szt. 2 000 Szkiełka cytologiczne ¼ matowe pole op. a 50 szt. Op. 30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 25.24.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość oferowanych produktów - 20
INNE PRZETARGI Z WŁOSZCZOWA
więcej: przetargi w Włoszczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - kaniula obwodowa, system do naprawy zastawki mitralnej, zestawy do przetoczeń
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.