Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-01-27
Og³oszenie nr 15501 - 2017 z dnia 2017-01-27 r.
K³odzko: Ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Powiatu K³odzkiego
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat K³odzki reprezentowany przez Zarz±d Powiatu K³odzkiego, krajowy numer identyfikacyjny
890723858, ul.
Objazdowa
20,
57-300
K³odzko, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
748680180, e-mail
sekretariat@zdp.klodzko.pl, faks
748680190.
Adres strony internetowej (URL): bip.powiat.klodzko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://www.bip.powiat.klodzko.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
Adres:
Starostwo Powiatowe w K³odzku. ul. Okrzei 1. 57-300 K³odzko
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Powiatu K³odzkiego
Numer referencyjny: ORG.ZAP.272.1.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Powiatu K³odzkiego wraz z jednostkami organizacyjnymi. Przedmiot zamówienia podzielony zosta³ na dwie nastêpuj±ce czê¶ci: Czê¶æ I: ubezpieczenie maj±tku i odpowiedzialno¶ci cywilnej Powiatu K³odzkiego wraz z jednostkami organizacyjnymi. Zakres zamówienia obejmuje: 1)ubezpieczenie mienia systemem od wszystkich ryzyk, w tym: ood kradzie¿y z w³amaniem i rabunku, oprzedmiotów szklanych od st³uczenia, 2)ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego 3)maszyn i urz±dzeñ od wszystkich ryzyk, 4)ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej. Czê¶æ II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Powiatu K³odzkiego. Zakres zamówienia obejmuje: 1)obowi±zkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2)ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO, 3)ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków kierowcy i pasa¿erów, 4)bezsk³adkowe ubezpieczenie assistance (je¶li wykonawca takie posiada), 5)dodatkowe rozszerzone p³atne ubezpieczenie Assistance, 6)ubezpieczenie Zielona Karta. Dzia³aj±c na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby wykonuj±ce czynno¶ci w trakcie realizacji w/w zamówienia, by³y zatrudnione przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na umowê o pracê je¶li wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowê o pracê wymagane jest przy wykonywaniu czynno¶ci zwi±zanych z: wyp³acaniem odszkodowañ i innych ¶wiadczeñ objêtych zamówieniem, ustalaniem przyczyn i okoliczno¶ci zdarzeñ losowych, ustalanie wysoko¶ci szkód oraz rozmiaru odszkodowañ, oraz innych ¶wiadczeñ nale¿nych z umów ubezpieczenia.
II.5) G³ówny kod CPV: 66.51.00.00 - Us³ugi ubezpieczeniowe
Dodatkowe kody CPV:66515100-4, 66515400-7, 66515000-3, 66516400-4, 66516000-0, 66516100-1, 66514110-0, 66512100-3
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczêcia: 25/03/2017
data zakoñczenia: 24/03/2019
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy w odniesieniu do tego warunku oczekuje przedstawienia dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie przez Wykonawcê zezwolenia lub innego równowa¿nego uprawnienia, od którego uzale¿nione jest prawo ¶wiadczenia us³ug ubezpieczeniowych objêtych przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³, aby Wykonawca, którego oferta oceniona zosta³a najwy¿ej, z³o¿y³ w okre¶lonym w wezwaniu terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia dokumentów, udowadniaj±cych posiadanie okre¶lonego zezwolenia lub status cz³onkowski okre¶lonej organizacji, od którego uzale¿nione jest prawo ¶wiadczenia objêtych przedmiotem zamówienia us³ug ubezpieczeniowych (prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej) w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, o ile odno¶nej dokumentacji Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne.
2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibê, potwierdzaj±ce ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postêpowania Wykonawcy w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (pkt 6.1 ppkt 1 SIWZ), Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ z³o¿enia przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a oceniona najwy¿ej, w terminie wyznaczonym w wezwaniu, aktualnego na dzieñ z³o¿enia odpisu w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed dniem jego z³o¿enia, o ile odno¶nej dokumentacji Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 2.Je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona najwy¿ej, ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 bêdzie zobowi±zany z³o¿yæ, w terminie wyznaczonym w wezwaniu, dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed dniem ich z³o¿enia, o ile odno¶nej dokumentacji Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych. 3. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona najwy¿ej, ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument ma dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionymi nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed dniem ich z³o¿enia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 85 |
Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne | 15 |
Cena | 90 |
Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych zmian postanowieñ zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1.zmiany warunków stanowi±cych podstawê udzielanej ochrony ubezpieczeniowej w przypadku zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci kodeksu cywilnego, w zakresie, w jakim zmiany te dotyczyæ bêd± postanowieñ umów ubezpieczenia wskazanych w SIWZ; 2.zmian stawki podatku od towarów i us³ug, wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, czy zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê; 3.zmiany podmiotowego zakresu zamówienia w przypadku utworzenia nowej jednostki organizacyjnej lub instytucji kultury, albo rozwi±zania jednostki organizacyjnej lub instytucji kultury objêtej zamówieniem; warunkiem dokonania zmiany jest z³o¿enie pisemnego wniosku przez Zamawiaj±cego i obliczenie kosztów zmiany (dop³ata sk³adki z uwzglêdnieniem postanowieñ klauzuli automatycznego pokrycia lub zwrot sk³adki za niewykorzystany okres ubezpieczenia), zgodnie z zasadami okre¶lonymi w §10 niniejszej umowy, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy; 4.zmiany formy prawnej jednostek organizacyjnych lub instytucji kultury objêtych zamówieniem, w przypadku ich przekszta³cenia w spó³kê prawa handlowego; nowopowsta³y podmiot lub upowa¿niony przez niego Zamawiaj±cy winien wyraziæ pisemnie wolê kontynuacji umów ubezpieczenia w ci±gu 30 dni, a Wykonawca wyrazi zgodê na przeniesienie praw z umów na nowy podmiot, pod warunkiem, ¿e nowy podmiot bêdzie posiada³ analogiczny profil dzia³alno¶ci, jak przed zmian± i nie ulegn± zmianie zabezpieczenia przeciwpo¿arowe i przeciwkradzie¿owe; w przypadku braku pisemnego potwierdzenia woli kontynuacji ubezpieczeñ uwa¿a siê, ¿e umowa wygas³a z dniem zmiany formy prawnej, a Wykonawca dokona zwrotu sk³adki za niewykorzystany okres ubezpieczenia zgodnie z kodeksem cywilnym i zasadami okre¶lonymi w § 10 niniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego; 5.zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: a)zmian opisanych w pkt 1.1 i 1.3, je¿eli bêd± one zwi±zane ze wzrostem albo spadkiem sumy ubezpieczenia przedmiotu ubezpieczenia, b)wzrostu albo spadku ilo¶ci lub warto¶ci przedmiotu ubezpieczenia ubezpieczonego systemem sum sta³ych (odpowiednio proporcjonalne zwiêkszenie wynagrodzenia Wykonawcy z uwzglêdnieniem postanowieñ klauzuli automatycznego pokrycia lub zwrot przez Wykonawcê sk³adki za niewykorzystany okres ubezpieczenia, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w §10 niniejszej umowy), c)wyczerpania sumy ubezpieczenia w objêtym zakresem zamówienia ubezpieczeniu systemem pierwszego ryzyka, wyczerpania sumy gwarancyjnej w ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej (zwiêkszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku uzgodnienia z Wykonawc± uzupe³nienia sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu systemem pierwszego ryzyka lub sumy gwarancyjnej w ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej i jego kosztu).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 10/02/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: 1
Nazwa: Ubezpieczenie maj±tku i odpowiedzialno¶ci cywilnej Powiatu K³odzkiego wraz z jednostkami organizacyjnymi.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje:
1)ubezpieczenie mienia systemem od wszystkich ryzyk, w tym:
ood kradzie¿y z w³amaniem i rabunku,
oprzedmiotów szklanych od st³uczenia,
2)ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego
3)maszyn i urz±dzeñ od wszystkich ryzyk,
4)ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 66510000-8, 66515100-4,
66515400-7,
66515000-3,
66516400-4,
66516000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 85 |
Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne | 15 |
Czê¶æ nr: 2
Nazwa: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Powiatu K³odzkiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje:
1)obowi±zkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych,
2)ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO,
3)ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków kierowcy i pasa¿erów,
4)bezsk³adkowe ubezpieczenie assistance (je¶li wykonawca takie posiada),
5)dodatkowe rozszerzone p³atne ubezpieczenie Assistance,
6)ubezpieczenie Zielona Karta.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 66510000-8, 66516100-1,
66514110-0,
66512100-3
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 90 |
Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne | 10 |
INNE PRZETARGI Z K£ODZKA
- "Budowa Komendy Powiatowej PSP z Jednostk± Ratowniczo-Ga¶nicz± w K³odzku" ETAP III
- Pe³nienie kompleksowego i wielobran¿owego nadzoru inwestorskiego nad realizacj± robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ziêbicach".
- Pe³nienie kompleksowego i wielobran¿owego nadzoru inwestorskiego nad realizacj± robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Jaworzynie ¦l±skiej
- Pe³nienie kompleksowego i wielobran¿owego nadzoru inwestorskiego nad realizacj± robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ¯arowie".
- "UTWORZENIE I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ K£ODZKO"
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych Dla potrzeb podmiotu leczniczego "Zespó³ Opieki Zdrowotnej' w K³odzku
wiêcej: przetargi w K³odzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
- Us³uga ubezpieczenia SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie (2 czê¶ci)
- Us³uga ubezpieczenia Powiatu Puckiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
- US£UGA UBEZPIECZENIA MIASTA GORLICE
- UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU I INNYCH INTERESÓW GMINY CZAJKÓW
- "UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU BIALSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
wiêcej: Us³ugi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.