Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-02
Grodków: Zaopatrzenie Zakładu Karnego w Grodkowie w artykuły spożywcze z gr. 158 wg CPV.
Numer ogłoszenia: 155180 - 2010; data zamieszczenia: 02.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Sienkiewicza 23, 49-200 Grodków, woj. opolskie, tel. 077 4155221, 4155222, faks 077 4155777.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaopatrzenie Zakładu Karnego w Grodkowie w artykuły spożywcze z gr. 158 wg CPV..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 1.bułka tarta / 15893000-4 / PN-A-74113 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 100,00 kg 2.chleb pszenno-żytni krojony, pakowany w folii 0,4 kg / 15811100-7 / PN-A-74103 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 14500,00 kg 3.chleb pszenny krojony, pakowany w folii 0,4 kg / 15811100-7 / PN-A-74105 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1500,00 kg Część 2 1.cukier biały / 15831200-4 / PN- A-74850 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1500,00 kg 2.koper suszony / 15872000-1 / PN-A-77603 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 4,00 kg 3.makaron nitka / 15851100-9 / PN-A-74131 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 100,00,00 kg 4.makaron świderki / 15851100-9 / PN-A-74131 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 600,00 kg 5.musztarda / 15871250-1 / PN-A8694 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 60,00 kg 6.pieprz czarny mielony / 15872100-2 / PN-A - 86955 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 10,00 kg 7.przyprawa do zup w płynie / 15871270-7 / PN-A-86967 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 360,00 kg 8.rosół drobiowy w proszku / 15891500-5 / PN-A-86967 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 170,00 kg 9.rosół wołowy w proszku / 15891500-5 / PN-A-86967 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 170,00 kg 10.sól spożywcza jodowana drobnoziarnista / 15872400-5 / PN-C-84081-2 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 250,00 kg 11.papryka słodka mielona / 15870000-7 / PN-A - 86955 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 5,00 kg 12.ketchup / 15871230-5 / PN-A-86951 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.40,00 kg 13.czosnek mielony / 15870000-7 / PN-A - 86955 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.15,00 kg 14.liść laurowy / 15870000-7 / PN-A - 86965 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.2,00 kg 15.majeranek / 15870000-7 / PN-A-86958 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.2,00 kg 16.ziele angielskie / 15870000-7 / PN-A - 86965 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.2,00 kg 17.ocet 10 % / 15871110-8 / PN-EN-13188 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.70,00 kg 18.herbata czarna granulowana / 15863000-5 / PN-A-94013 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.50,00 kg 19.pietruszka suszona natka / 15872000-1 / PN-A-86967 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 5,00 kg Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub kilka części na które zostały podzielone produkty, jednakże oferta musi obejmować pełny asortyment produktów zawartych w poszczególnych częściach. Każda część będzie rozpatrywana oddzielnie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.89.30.00-4, 15.81.11.00-7, 15.83.12.00-4, 15.87.20.00-1, 15.85.11.00-9, 15.87.12.50-1, 15.87.21.00-2, 15.87.12.70-7, 15.89.15.00-5, 15.87.24.00-5, 15.87.00.00-7, 15.87.12.30-5, 15.87.11.10-8, 15.86.30.00-5, 15.87.20.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków, o którym mowa w siwz pkt 6.1 lit. b).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków, o którym mowa w siwz pkt 6.1 lit. b).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków, o którym mowa w siwz pkt 6.1 lit. b).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków, o którym mowa w siwz pkt 6.1 lit. b).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków, o którym mowa w siwz pkt 6.1 lit. b).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz 2. pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3. parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy załącznik nr 4 do siwz 4. wykaz osób/osoby do kontaktów z zamawiającym, odpowiedzialnych za realizację zobowiązań umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do siwz
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Grodkowie, ul. Sienkiewicza 23 49-200 Grodków..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2010 godzina 12:15, miejsce: Oferty należy przesłać/składać do sekretariatu Zakładu Karnego w Grodkowie, ul. Sienkiewicza 23 49-200 Grodków..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: bułka tarta, chleb pszenno-żytni, chleb pszenny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.bułka tarta / 15893000-4 / PN-A-74113 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 100,00 kg 2.chleb pszenno-żytni krojony, pakowany w folii 0,4 kg / 15811100-7 / PN-A-74103 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 14500,00 kg 3.chleb pszenny krojony, pakowany w folii 0,4 kg / 15811100-7 / PN-A-74105 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1500,00 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.89.30.00-4, 15.81.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: cukier biały, makarony,przyprawy,herbata czarna granulowana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.cukier biały / 15831200-4 / PN- A-74850 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1500,00 kg 2.koper suszony / 15872000-1 / PN-A-77603 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 4,00 kg 3.makaron nitka / 15851100-9 / PN-A-74131 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 100,00,00 kg 4.makaron świderki / 15851100-9 / PN-A-74131 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 600,00 kg 5.musztarda / 15871250-1 / PN-A8694 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 60,00 kg 6.pieprz czarny mielony / 15872100-2 / PN-A - 86955 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 10,00 kg 7.przyprawa do zup w płynie / 15871270-7 / PN-A-86967 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 360,00 kg 8.rosół drobiowy w proszku / 15891500-5 / PN-A-86967 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 170,00 kg 9.rosół wołowy w proszku / 15891500-5 / PN-A-86967 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 170,00 kg 10.sól spożywcza jodowana drobnoziarnista / 15872400-5 / PN-C-84081-2 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 250,00 kg 11.papryka słodka mielona / 15870000-7 / PN-A - 86955 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 5,00 kg 12.ketchup / 15871230-5 / PN-A-86951 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.40,00 kg 13.czosnek mielony / 15870000-7 / PN-A - 86955 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.15,00 kg 14.liść laurowy / 15870000-7 / PN-A - 86965 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.2,00 kg 15.majeranek / 15870000-7 / PN-A-86958 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.2,00 kg 16.ziele angielskie / 15870000-7 / PN-A - 86965 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.2,00 kg 17.ocet 10 % / 15871110-8 / PN-EN-13188 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.70,00 kg 18.herbata czarna granulowana / 15863000-5 / PN-A-94013 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.50,00 kg 19.pietruszka suszona natka / 15872000-1 / PN-A-86967 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 5,00 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.83.12.00-4, 15.87.20.00-1, 15.85.11.00-9, 15.87.12.50-1, 15.87.21.00-2, 15.87.12.70-7, 15.89.15.00-5, 15.87.24.00-5, 15.87.00.00-7, 15.87.12.30-5, 15.87.11.10-8, 15.86.30.00-5, 15.87.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.