Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-08
Opole: Zakup i montaż sprzętu komputerowego i wizualizerów dla szkół
Numer ogłoszenia: 155192 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Opole , Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22, faks 77 454 98 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż sprzętu komputerowego i wizualizerów dla szkół.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego (zestawy PC 144 szt. Notebooki 33 szt.) i wizualizerów (27 szt.) dla szkół wraz ze sprawdzeniem działania sprzętu komputerowego tzn. notebooków i wizualizerów oraz zestawów komputerowych w każdej z wymienionych niżej placówek oświatowych. Ogólna ilość placówek to 27. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.33.00-8, 39.16.21.10-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust.2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1. poświadczenie, 2. oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie: Zadanie 1: 1 zadania polegającego na dostawie sprzętu komputerowego o wartości minimum 150 000 zł brutto. Zadanie 2: 1 zadania polegającego na dostawie sprzętu komputerowego o wartości minimum 40 000 zł brutto, W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza oryginał pisemnego zobowiązania do udostępnienia tego doświadczenia wystawiony przez podmiot udostępniający. Zobowiązanie winno zawierać: - nazwę podmiotu udostępniającego, - nazwę podmiotu przyjmującego, - okres jakiego dotyczy (czas) udostępnienie, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (np. doświadczenie, osoby, sprzęt), - zakres udziału innego podmiotu (np. jaki zakres zamówienia, jaka część zamówienia, jaki rodzaj robót, usług, dostaw), - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę (np. konsultacja, analiza, szkolenia, doradztwo, czynny udział - podwykonawstwo, oddelegowanie osób), - charakter stosunku Wykonawcy z podmiotem udostępniającym (np. umowa cywilnoprawna, umowa o pracę). Wzór wykazu załączono do specyfikacji. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust.2b Prawa). Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wypełnionego załącznika nr 1, 2, 3 pn. Zestawienie sprzętu zawierającego opis sprzętu. Wypełniając zestawienie wyposażenia należy podać wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne oferowanego wyposażenia w kolumnie pn. Parametry oferowanego sprzętu(należy podać parametry odnosząc się do każdego parametru podanego przez Zamawiającego w kol. nr 5).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zmiany przepisów prawnych mających wpływ na cenę umowy, a w szczególności zmiany ustawowej podatku VAT, wprowadzenia akcyzy; - zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno - prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą; - zmiana typu, marki sprzętu będącego przedmiotem dostawy, w przypadku wycofania sprzętu zaproponowanego w ofercie z produkcji lub z rynku, pod warunkiem jednak, że zmieniony sprzęt spełnia warunki techniczne określone w dokumentacji lub jego cechy są lepsze, a zmiana nie powoduje wzrostu ceny oferty. - zmiana miejsca dostawy sprzętu. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a Strony wyrażą na to zgodę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um.opole.pl/?przetargi=1&rok=2014&mc=5
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich Referat Zamówień Publicznych, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8 pok. 118 w godz. 7.30.-15.30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8 pok. 117 b.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy komputerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego (144 szt.) dla szkół wraz ze sprawdzeniem działania sprzętu komputerowego. Ogólna ilość placówek to 27.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Notebooki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego (33 szt.) dla szkół wraz z dostawą i sprawdzeniem działania sprzętu. Ogólna ilość placówek to 27. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wizualizery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż wizualizerów (27 szt.) dla szkół wraz z montażem i sprawdzeniem działania sprzętu. Ogólna ilość placówek to 27. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przebudowa przepustu drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 416 w km 38+015 w m. Głubczyce wraz z dojazdami
- Dostawa łodzi motorowej, hybrydowej kategorii R-2
- PSP Nr 5 z OI przebudowa dachu krytej pływalni
- Usługa ochrony nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim
- Realizacja usługi doradztwa specjalistycznego dla pracodawców z województwa opolskiego w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie" w podziale na 3 części
- Kompleksowe opracowanie, produkcja i montaż filmów o tematyce kulinarnej pn. "Opolska Kuchnia Tradycyjna - przepis na lokalny rozwój"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Dostawa narzędzi TIK do szkół w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie Świerklaniec"
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Zakup wraz z dostawą laptopów biznesowych - zamówienie z podziałem na dwie części
- Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.