Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-02
Rzeszów: Adaptacja pomieszczeń L-21 i L-22 w budynku L-30 dla potrzeb montażu symulatora jazdy samochodem cięzarowym
Numer ogłoszenia: 155247 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń L-21 i L-22 w budynku L-30 dla potrzeb montażu symulatora jazdy samochodem cięzarowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót objetych niniejszym postepowaniem obejmuje m. in.: - Wykucie otworu montażowego o wymiarach 300 x 250 cm w ścianie żelbetowej z późniejszym jego zamurowaniem i wykończeniem , - Wykonanie przewodu wentylacyjnego z wyprowadzeniem ponad dach budynku, - Wyburzenie i wykonanie nowych ścianek działowych. - przebudowę instalacji wod-kan. wraz z wymianą urządzeń, - przeniesienie istniejącej rozdzielni NN, - przebudowę instalacji elektrycznej oświetleniowej i zasilającej, - wymianę okładzin ściennych i posadzek, wykonanie nowych powłok malarskich, - wymianę stolarki drzwiowej, - dostosowanie instalacji - elektrycznej do nowych funkcji: oświetlenia, zasilania, wentylacji, kli-matyzacji oraz sprężonego powietrza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią dołączone do SIWZ projekty wykonawcze, przedmiary robót, STWiOR Zakres robót objetych niniejszym postepowaniem obejmuje m. in.: - Wykucie otworu montażowego o wymiarach 300 x 250 cm w ścianie żelbetowej z późniejszym jego zamurowaniem i wykończeniem , - Wykonanie przewodu wentylacyjnego z wyprowadzeniem ponad dach budynku, - Wyburzenie i wykonanie nowych ścianek działowych. - przebudowę instalacji wod-kan. wraz z wymianą urządzeń, - przeniesienie istniejącej rozdzielni NN, - przebudowę instalacji elektrycznej oświetleniowej i zasilającej, - wymianę okładzin ściennych i posadzek, wykonanie nowych powłok malarskich, - wymianę stolarki drzwiowej, - dostosowanie instalacji - elektrycznej do nowych funkcji: oświetlenia, zasilania, wentylacji, kli-matyzacji oraz sprężonego powietrza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią dołączone do SIWZ projekty wykonawcze, przedmiary robót, STWiOR.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.10 - Roboty budowlane w zakresie politechnik .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 44.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie podobnego zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) tj. zrealizowali roboty remontowe z uwzględnieniem branż występujących w przedmiocie zamówienia tj. budowlanej, sanitarnej, elektrycznej - o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto na jednym obiekcie użyteczności publicznej z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000,00 zł brutto.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, formularz cenowy, kosztorys ofertowy uproszczony
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 207 bud. A, ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z remontem sanitariatów w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie przy ul. Grunwaldzkiej 10, 37-100 Łańcut
- Świadczenie usługi gastronomicznej dla uczestników konferencji pn. " Przedsiębiorstwo i region - lokalne, krajowe i globalne wyzwania transformacyjne"
- Opracowanie studium techniczno - ekonomicznego dla zadania pn.: "Budowa nowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 993 Gorlice - Nowy Żmigród - Dukla - obwodnica miasta Dukla"
- Dostawa weterynaryjnych urządzeń medycznych.
- PRZYGOTOWYWANIE I DOSTAWĘ CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW PRZEBYWAJĄCYCH NA ODDZIALE LECZENIA UZALEŻNIEŃ W SP ZOZ CENTRUM LECZENIA UZALEŻNIEŃ W RZESZOWIE
- Remont łazienki zlokalizowanej na II piętrze wschodniego skrzydła budynku Sądu Okręgowego w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.