Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00144909/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-13
- 2025/BZP 00150054/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-18
- 2025/BZP 00181353/01 - Wynik z dnia 2025-04-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie studium techniczno – ekonomicznego dla zadania pn.: „Budowa nowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 993 Gorlice – Nowy Żmigród – Dukla – obwodnica miasta Dukla”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pzdw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie studium techniczno – ekonomicznego dla zadania pn.: „Budowa nowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 993 Gorlice – Nowy Żmigród – Dukla – obwodnica miasta Dukla”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0326821c-b4d4-495a-97a0-da123e3881b8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00052432/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Opracowanie studium techniczno-ekonomiczne - Budowa nowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 993 Gorlice – Nowy Żmigród - Dukla do węzła „Dukla” drogi ekspresowej S-19,
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0326821c-b4d4-495a-97a0-da123e3881b83.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0326821c-b4d4-495a-97a0-da123e3881b8
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
Szczegóły zawarte zostały w pkt 14 Instrukcji dla wykonawców - Rozdział I SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagania dotyczące RODO zostały określone w IDW - ROZDZIAŁ I SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WDT/2/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie studium techniczno-ekonomicznego dla budowy nowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 993 w m. Dukla.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
71313400-9 - Ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego.
Zamawiający wskazuje zakres tych usług:
- wykonanie dokumentacji projektowej lub innej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji.
Zamówienie zostanie udzielone na warunkach zamówienia podstawowego określonych w SWZ, jeżeli zostaną spełnione przesłanki określone w ustawie Pzp.
Zamówienie takie jest przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta – branża drogowa
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
a) Doświadczenie wykonawcy
Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał:
min. 1 dok. proj. zawierającą w szczególności projekt budowlany dla zadania dotyczącego rozbudowy i/lub budowy drogi publicznej o długości min. 3 km i parametrach klasy G lub wyższej zgodnie z [1] lub [2] wraz z uzyskaniem przez wykonawcę lub zamawiającego dla tego zadania dec. ZRID, zgodnie z [4].
W przypadku doświadczenia zdobytego poza granicami RP: wykonanie min. jednej dokumentacji równoważnej ww. dokumentacji projektowej dla zadania dotyczącego drogi publicznej o długości min. 3 km, dla pojazdów samochodowych o charakterze robót bud. i parametrach równoważnych ww. wraz z uzyskaniem dla tego zadania stosownych zgód pozwalających na wykonanie zaprojektowanych robót bud. i pozyskanie na ten cel stosownego terenu-zgodnie z przepisami, regulacjami zagranicznymi równoważnymi w/w przepisom polskim;
min. 1 dok. proj. zawierającą w szczególności projekt budowlany (nie koncepcję lub PFU i tym podobne opracowanie nie stanowiące elementu wniosku o wydanie stosownych pozwoleń na wykonanie robót bud.), obejmującą budowę (nie odbudowę, rozbudowę, nadbudowę czy przebudowę) drogowego (nie kolejowego, tramwajowego czy metro) obiektu inżynierskiego stałego (nie tymczasowego), tj. mostu, wiaduktu, estakady (nie kładki) zaprojektowanego lub będącego w stanie przenieść obciążenia klasy A zgodnie z [3] lub klasy I zgodnie z [2].
W przypadku doświadczenia zdobytego poza granicami RP: wykonanie
minimum jednej dokumentacji równoważnej w/w dokumentacji projektowej
dla zadania dotyczącego obiektu inżynierskiego stałego (nie tymczasowego), tj. mostu, wiaduktu, estakady (nie kładki) o charakterze robót bud. i parametrach równoważnych ww.
Zamawiający nie wymaga, aby ww. zakres dotyczący drogi i obiektu inżynierskiego został wykonany w ramach jednego zadania/ zlecenia/ zamówienia/ inwestycji.
W zakresie rozbudowy drogi publicznej Zamawiający wymaga aby zastosowane rozwiązania projektowe polegały w szczególności na polepszeniu istniejących parametrów użytkowych i wytrzymałościowych jezdni drogi publicznej. Ponadto dla rozbudowy drogi publicznej wymagane jest poszerzenie istniejącego pasa drogowego i pozyskanie na ten cel stosownych nieruchomości.
Zamawiający dopuszcza aby ww. doświadczenie było uzyskane podczas realizacji kontraktów w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Wykonane usługi winny być poparte dowodami, że zostały wykonane
należycie (np. referencje).
b) Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami:
b1) Projektant – branża drogowa
UWAGA – PROJEKTANT MA BYĆ PROJEKTANTEM, A NIE PROJEKTANTEM SPRAWDZAJĄCYM – jedna osoba wskazana w umowie, upoważniona w imieniu Wykonawcy do zarządzania realizacją Umowy i do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym, posiadająca:
następujące kwalifikacje:
Upr. bud. do projektowania dróg bez ograniczeń, wydane zgodnie z [5] i [6] lub [7] lub odpowiadające im ważne upr. bud., które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
dośw. zawodowe w postaci:
Wykonania min. 1 dokumentacji zawierającej w szczególności projekt budowlany dla zadania dotyczącego rozbudowy i/lub budowy drogi publicznej o długości min. 3 km i parametrach klasy G lub wyższej zgodnie z [1] lub [2] wraz z uzyskaniem przez wykonawcę lub zamawiającego dla tego zadania dec. ZRID, zgodnie z [4].
W przypadku doświadczenia zdobytego poza granicami RP: wykonania min. jednej dokumentacji równoważnej w/w dokumentacji projektowej dla zadania dotyczącego drogi publicznej o długości min. 3 km dla pojazdów samochodowych o charakterze robót bud. i parametrach równoważnych w/w wraz z uzyskaniem dla tego zadania stosownych zgód pozwalających na wykonanie zaprojektowanych robót bud. i pozyskanie na ten cel stosownego terenu - zgodnie z przepisami, regulacjami zagranicznymi równoważnymi w/w przepisom polskim;
W zakresie rozbudowy drogi publicznej Zamawiający wymaga aby zastosowane rozwiązania projektowe polegały w szczególności na polepszeniu istniejących parametrów użytkowych i wytrzymałościowych jezdni drogi publicznej. Ponadto dla rozbudowy drogi publicznej wymagane jest poszerzenie istniejącego pasa drogowego i pozyskanie na ten cel stosownych nieruchomości.
b2) Projektant – branża mostowa
UWAGA – PROJEKTANT MA BYĆ PROJEKTANTEM, A NIE PROJEKTANTEM SPRAWDZAJĄCYM – jedna osoba posiadająca:
następujące kwalifikacje:
Uprawnienia bud. do projektowania obiektów inżynierskich bez ograniczeń, wydane zgodnie z [5] i [6] lub [7] lub odpowiadające im ważne upr. bud., które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
dośw. zawodowe w postaci:
Wykonania min. 1 dokumentacji proj. zawierającej w szczególności projekt budowlany (nie koncepcję lub PFU i tym podobne opracowanie nie stanowiące elementu wniosku o wydanie stosownych pozwoleń na wykonanie robót bud.), obejmującą budowę (nie odbudowę, rozbudowę, nadbudowę czy przebudowę) drogowego (nie kolejowego, tramwajowego czy metro) obiektu inżynierskiego stałego (nie tymczasowego), tj. mostu, wiaduktu lub estakady (nie kładki) zaprojektowanego lub będącego w stanie przenieść obciążenia klasy A zgodnie z [3] lub klasy I zgodnie z [2],
W przypadku doświadczenia zdobytego poza granicami RP: wykonanie minimum jednej dokumentacji równoważnej w/w dokumentacji projektowej dla zadania dotyczącego stałego (nie tymczasowego) obiektu inżynierskiego stałego (nie tymczasowego), tj. mostu, wiaduktu lub estakady drogowej (nie kolejowej, tramwajowej czy metro) o charakterze robót bud. i parametrach równoważnych w/w.
W załączniku (wykaz kadry) Wykonawca powinien podać dokładne okresy (dd-mm-rrrr) pełnienia funkcji, które potwierdzą wymagane doświadczenie.
Okresy pełnienia ww. funkcji na różnych inwestycjach/ zadaniach/ kontraktach prowadzonych w tym samym czasie nie podlegają sumowaniu.
Poprzez sformułowania:
- „budowa”
- „droga publiczna”
Zamawiający rozumie definicje zgodne z określonymi w „Ustawie Prawo budowlane” oraz „Ustawie o drogach publicznych”.
Poprzez sformułowanie:
- „droga klasy G”
Zamawiający rozumie definicję zgodną z określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych.
Poprzez sformułowanie :
- „obiekt klasy I”
Zamawiający rozumie definicję klasy A zgodnie z PN-85/S-10030 Obiekty mostowe. Obciążenia lub równoważne lub klasy I zgodnie z PN-EN 1991-2007 Eurokod 1: Oddziaływanie na konstrukcje; Część 2: Obciążenia ruchome mostów lub równoważne.
[1] Rozp. Min. Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. 2016 poz. 124 ze zm.)
[2] Rozp. Min. Infrastruktury z dn. 24.06.2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1518)
[3] PN-85/S-10030 Obiekty mostowe. Obciążenia lub równoważne
[4] ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwest. W zakresie dróg publicznych (Dz.U. 2024 poz. 311)
[5] ustawa z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2024 poz. 725 ze zm.)
[6] Rozp. Min. Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831)
[7] Rozp. Min. Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278 ze zm.)
Zamawiający, określając wymogi dla ww. osób w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz Ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, które pozwalać będą na pełnienie przedmiotowej funkcji w zakresie objętym umową.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 273 ust 1pkt 2 Pzp Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzory wykazów i oświadczeń o których mowa powyżej znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem http://www.pzdw.pl/zamowienia-publiczne/inne-informacje
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć:a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp);
c) kompletną tabelę opracowań projektowych,
d) dowód wniesienia wadium
e) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w SWZ (jeżeli dotyczy);
f) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
g) oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 (jeżeli dotyczy tj. Konsorcja, Spółki cywilne)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 10.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi (w zależności od tego co jest przedmiotem postępowania) wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Okoliczności i warunki zmiany umowy są przewidziane w SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0326821c-b4d4-495a-97a0-da123e3881b8
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-18 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-16
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
W przypadku podjęcia decyzji o przeprowadzeniu negocjacji, Zamawiający działając z mocy art. 288 ust. 1 Pzp ograniczy liczbę wykonawców zaproszonych do negocjacji do trzech Wykonawców (odrębnie dla każdej części zamówienia), którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu i zgodnie z rankingiem ofert uzyskają największą liczbę punktów (oferty przedstawiają najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, obliczony na podstawie kryteriów oceny ofert).SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wykluczenie, o którym mowa, następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 w/w ustawy. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 w/w ustawy, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej (...) dla zadania pn.: Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami" - RDW Ustrzyki Dolne
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem siłomierza/dynamometru
- Remont instalacji odgromowej na budynku PZDW w Rzeszowie.
- USŁUGA SZKOLENIOWA POLEGAJĄCA NA PRZEPROWADZENIU SZKOLEŃ Z ZAKRESU KOMPETENCJI CYFROWYCH
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników do mikroskopii oraz biologii molekularnej
- Zakup i dostawa substancji i artykułów pomocniczych wraz programami wspomagającymi recepturę apteczną.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie małej infrastruktury turystycznej nad Jeziorem Szmaragdowym
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Wykonanie robót budowlano-remontowych w zakresie wymiany dwóch dźwigów w budynku obiektu hotelowego Sokrates UW przy ul. Smyczkowej 9 w Warszawie" formuła "zaprojektuj i wybuduj"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.