eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiWykonanie usługi polegającej na konserwacji rowów melioracyjnych wraz z przepustami i odcinkami zarurowanymi na łącznej długości 1642 m położonych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-02

Ostrów Wielkopolski: Wykonanie usługi polegającej na konserwacji rowów melioracyjnych wraz z przepustami i odcinkami zarurowanymi na łącznej długości 1642 m położonych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
Numer ogłoszenia: 155485 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski , Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na konserwacji rowów melioracyjnych wraz z przepustami i odcinkami zarurowanymi na łącznej długości 1642 m położonych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na konserwacji rowów melioracyjnych wraz z przepustami i odcinkami zarurowanymi na łącznej długości 1642 m położonych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego. Wykaz rowów objętych usługą wraz z zakresem prac: 1.Rów R- I - całkowita długość rowu 421 m, w tym przepusty i zarurowania 62 m. Zakres prac: -dwukrotne wykoszenie porostów ze skarp rowów (na całym odcinku nie zarurowanym), -wygrabienie skoszonych porostów, -ręczne i mechaniczne odmulenie rowu na głębokość 20-30 cm przy szerokości dna od 40 -60 cm wraz z rozplantowaniem urobku, -ręczne i mechaniczne oczyszczenie z namułu przepustów rurowych i odcinków zarurowanych, -rozplantowanie wydobytego namułu, -usunięcie skoszonych porostów. 2.Rów (bez nazwy) w rejonie ul. Olszynowej ( działka nr 12 m obręb 0214) -całkowita długość rowu 220 m, w tym przepusty 5 m. Zakres prac: -dwukrotne wykoszenie porostów ze skarp rowu, -wygrabienie skoszonych porostów, -ręczne i mechaniczne odmulenie rowu na głębokość 20-30 cm przy szerokości dna od 40-60 cm wraz z rozplantowaniem urobku, -ręczne i mechaniczne czyszczenie z namułu przepustów rurowych i odcinków zarurowanych, -rozplantowanie wydobytego namułu, -usunięcie skoszonych porostów. 3.Rów H - całkowita długość rowu 622 m, w tym przepusty i zarurowania 65 m. Zakres prac: -dwukrotne wykoszenie porostów ze skarp rowów (na całym odcinku nie zarurowanym), -wygrabienie skoszonych porostów, -ręczne i mechaniczne odmulenie rowu na głębokość 20-30 cm przy szerokości dna od 40 -60 cm wraz z rozplantowaniem urobku, -ręczne i mechaniczne oczyszczenie z namułu przepustów rurowych i odcinków zarurowanych, -rozplantowanie wydobytego namułu, -usunięcie skoszonych porostów. 4.Rów R- G 9 ( odcinek powyżej ul. Grunwaldzkiej) - całkowita długość rowu 269 m, w tym przepusty i zarurowania - brak. Zakres prac: -dwukrotne wykoszenie porostów ze skarp rowu, -wygrabienie skoszonych porostów, -ręczne odmulenie rowu na głębokość do 20-30 cm przy szerokości dna 40-60 cm wraz z rozplantowaniem urobku, -usunięcie skoszonych porostów. 5.Rów R- Ł - całkowita długość rowu 110 m, w tym przepusty i zarurowania 15 m (przepust pod ul. Mielczarskiego). Zakres prac: -dwukrotne wykoszenie porostów ze skarp rowu z roślinności, -wygrabienie skoszonych porostów, -ręczne i mechaniczne odmulenie rowów na głębokość 20-30 cm przy szerokości dna od 40-60 cm wraz z rozplantowaniem urobku, -ręczne i mechaniczne czyszczenie przepustów rurowych i odcinków zarurowanych, -rozplantowanie wydobytego namułu, -usunięcie skoszonych porostów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed uplywem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje przynajmniej 1 koparką lub odmularką. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia i wykazu, o których mowa w pkt 7.1. i 7.2. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia i wykazu, o których mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 30.000 zł. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia i dokumentu, o których mowa w pkt 7.1. i 7.3. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W formie oryginału pisemne zobowiązanie lub inne oświadczenie podmiotów, które oddają do dyspozycji wykonawcy składającemu ofertę niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt 7.1. i 7.4. SIWZ składa oddzielnie każdy z podmiotów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia do zawartej umowy strony będą wprowadzać w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą one dotyczyć przedłużenia terminu, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy w przypadku: 1) wstrzymania prac lub przerwy w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, 2) wystąpienia wykopalisk uniemożliwiających wykonanie prac, 3) niesprzyjających warunków atmosferycznych, 4) przerwania przez wykonawcę realizacji robót z przyczyn od niego niezależnych, 5) wystąpienia innych prac nieprzewidzianych przedmiotową umową, mogących mieć wpływ na pierwotny czas wykonania przedmiotu umowy, 6) wystąpienia warunków gruntowych uniemożliwiających prowadzenie prac, 7) wystąpienie siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których nie można było przewidzieć i którym zamawiający i/lub wykonawca nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać, o okres, w którym prace będące przedmiotem zamówienia nie mogły być prowadzone

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2011 godzina 15:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.