Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenia komunikacyjne dla Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami MZO SA w Ostrowie Wielkopolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250448570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staroprzygodzka 138
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627338130
1.5.8.) Numer faksu: 627338130
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzo@mzo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzo.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenia komunikacyjne dla Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami MZO SA w Ostrowie Wielkopolskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c73c2cb-ce34-47e5-8b1b-6faeb2a031c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00046465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c73c2cb-ce34-47e5-8b1b-6faeb2a031c83.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
1. Zamawiający informuje, SWZ zawiera informacje o charakterze poufnym zawarte w załącznikach 6-7 SWZ, które z powodu ochrony poufnego charakteru informacji w nich zawartych nie zostały udostępnione na stronie internetowej prowadzonego postępowania.2. Sposób dostępu do informacji poufnych oraz wymagania związane z ochroną ich poufnego charakteru:
a) Zamawiający udostępni załączniki 6 – 7 SWZ, tym wykonawcom, którzy bez-pośrednio zwrócą się z wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych dotyczących danych niezbędnych do oceny ryzyka, w tym sytuacji majątkowej i działalności zamawiającego. Informacje te nie są powszechnie znane ani łatwo dostępne, w tym dodatkowo stanowią informacje ubezpieczeniową – podlegającą ochronie w ramach DziałUbezpReasU.
b) Informacje poufne udostępnione zostaną podmiotom prowadzącym działalność ubezpieczeniową zgodnie z DziałUbezpReasU, będącymi w rozumieniu tej ustawy zakładem ubezpieczeń. Z uwagi na poufny charakter informacji przeka-zanych wykonawcy wyłącznie spełniającego w.w. wymagania, w toku postępo-wania, jest uzasadnione z uwagi na charakter przekazywanych wykonawcom informacji i nie powoduje ograniczenia konkurencji. Podstawa prawna – art. 18 ust. 4, 280 ust. 3 PrZamPubl oraz art. 35 ust. 1 DziałUbezpReasU.
c) Wzór wniosku o udostępnienie informacji poufnych stanowi załącznik 8 SWZ. We wniosku o udostępnienie części poufnej SWZ należy podać dane wnioskodawcy wraz z adresem poczty elektronicznej (opcjonalnie również numer tele-fonu komórkowy) oraz oświadczenie, że wykonawca jest podmiotem uprawnionym (zakładem ubezpieczeń) do wykonywania czynności ubezpieczeniowych i oświadczenie / zobowiązanie do zachowania poufności i spełniania wymagań związanych z ochroną ich poufnego charakteru.
d) Wykonawca celem uzyskania dostępu do informacji poufnych zobowiązany jest przesłać wniosek sporządzony według wzoru dołączonego do SWZ w formie elektronicznej
c) opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznym opatrzony podpisem zaufanym lub osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy.
d) Informacje poufne, które zamawiający przekaże wyłącznie wykonawcy, który zobowiąże się do zachowania informacji w tajemnicy jak również wykorzystania jej jedynie do celu udziału w postępowaniu. Brak złożenia oświadczeń / zobowiązań przez wykonawcę uniemożliwi udostępnienie dostępu do informacji po-ufnych.
Dalsze szczegółowe informacje na temat sposobu udostępniania zastrzeżonych dokumentów zamówienia znajdują się w § 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej na stronie prowadzonego postępowania tj.
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-581edf92-ed92-47ed-a6dc-6017ddb7384a
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej na adres email: przetargi@mzo.com.pl (z wyłączeniem składnia ofert, które odbywa się wyłącznie za pośrednictwem platformy ezamowienia).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie
eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy
eZamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
w konkursie (Dz. U. poz. 2452 z póź. zm. ) (stosowany skrót: „rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych”).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami „MZO” S.A., ul.
Staroprzygodzka 138, 63-400 Ostrów Wielkopolski
2) z administratorem można się kontaktować pod adresem e-mail: mzo@mzo.com.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisanych ustawy p.z.p. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą p.z.p oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ do przedmiotowego postępowania udostępnionej na stronie prowadzonego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZO/TI/2025/2
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę ochrony ubezpieczeniowej (usługi ubezpieczeniowej) w zakresie:
a) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC ppm),
b) ubezpieczenia auto-casco (AC),
c) ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasaże-rów pojazdu mechanicznego (NNW KiP),
d).ubezpieczenia assistance (ASS),
e) ubezpieczenie szyb samochodowych (Szyby).
2) Zamówienie nie zostało podzielone na części (zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych).
3. Szczegółowy opis warunków zamówienia (ubezpieczenia) określono dla każdej części w załączniku nr 5 SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy (PPU/wzór umowy) załącznik 4. Dane konieczne do ustalenia oceny ryzyka i przedmiotu ubezpieczenia określono w pozostałych załącznikach SWZ – 6-7. Dane do oceny ryzyka i przedmiotu ubezpieczenia zawierają informacje o charakterze poufnym. Sposób dostępu do informacji poufnych oraz wymagania związane z ochroną poufnego charakteru in-formacji określono w § 3 ust. 3.3. SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamówienie obejmuje opcje. Zamawiający przewiduje w zamówieniu skorzystanie z opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 PrZamPubl, polegającej na zmianie zakresu lub przedmiotu udzielanej ochrony ubezpieczeniowej, za dopłatą dodatkowej składki. Zamówienie opcjonalne zostało opisane w projektowanych postanowieniach umowy.2. Prawo opcji obejmuje 20% wartości zamówienia podstawowego w okresie realizacji umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2028-02-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag:
a) Kryterium: Cena – 70 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
b) Kryterium: Warunki dodatkowe – 30 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach).
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z sumy punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki dodatkowe
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy z spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 112 ust. 2 PrZamPubl, dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Opis warunku: za-mawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Opis warunku: Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, posiadał zezwolenie do wykonywania działalności ubezpieczeniowej zgodnie z przepisami DziałUbezpReasU, w grupie ubezpieczeń 1, 3, 10 i 18 Działu II Za-łącznika do DziałUbezReasU.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Opis warunku: zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej. Opis warunku: zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwier-dzenie niepodlegania wykluczeniu:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PrZamPubl, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 z zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z doku-mentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, w postępo-waniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapita-łowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3a SWZ;
b) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PrZamPubl w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 PrZamPubl oraz w zakresie podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 504 ze zm.). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3b SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na po-twierdzenie spełniania warunków udziału:
a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zezwolenia właściwego organu na wykonywanie działal-ności ubezpieczeniowej, w 1, 3, 8, 9, 10 i 18 grupie ubezpieczeń Działu II Za-łącznika do DziałUbezpReasU. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3b SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- pełnomocnictwo , jeśli dotyczy- oświadczenie, z którego wynika, które usługi stanowiące przedmiot zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Zamawiający nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzie-lenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PrZamPubl, składa każdy z wykonawców.
5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w § 9 pkt 9.1.3., SWZ jest spełniony, jeżeli każdy jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w wymaga-nym zakresie. Umowa ubezpieczenia jest umową nazwaną, należącą do grona umów kwalifikowanych, dwustronnie zobowiązujących i odpłatnych. Stroną tej umowy może być wyłącznie podmiot wykonujący działalność ubezpieczeniową, który odpowiada wymogom przewidzianym w DziałUbezpReasU i uzyska zezwolenie na prowadzenie takiej działalności w organie nadzoru. Umowa ubezpieczenia zawarta z innym podmiotem niż posiadający stosowne zezwolenie zakład ubezpieczeń byłaby nieważna.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi stanowiące przedmiot zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
7. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia o obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie za-mówienia (art. 60 PrZamPubl).
13.8. Zamawiający wymaga, aby przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, przedstawili zama-wiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców (np. umowę konsorcjum, poolu lub inną umowę o podobnym charakterze, w szczególności umowę o współpracy).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 439 i art 455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem https ://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-31 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-01
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Bieżące utrzymanie zieleni w Muzeum w Lewkowie - Zespole Pałacowo-Parkowym
- Wykonanie profilowania i wałowania ulic gminnych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Budowa nawierzchni ulicy Irysowej wraz z odcinkiem ulicy Konwaliowej w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie remontów cząstkowych, napraw nawierzchni bitumicznych dróg w ramach bieżącego utrzymania ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Uporządkowanie i wykaszanie terenów bez prawnego użytkownika
- Ubezpieczenia komunikacyjne dla Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami MZO SA w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowego ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz floty pojazdów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Myślenicach
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY STRYSZÓW WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Podgórzyn
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Łobeskiego
- Usługa Ubezpieczenia Mienia Samodzielnego Publicznego Wielospecjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stargardzie
- Ubezpieczenie Gminy Włoszczowa
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.