eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźprzeprowadzenie 2 kursów kwalifikacyjnych dla osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-02

Łódź: przeprowadzenie 2 kursów kwalifikacyjnych dla osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 155549 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117989 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6750415, 6750415, faks 042 6750500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednosta penitencjarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie 2 kursów kwalifikacyjnych dla osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 kursów kwalifikacyjnych: PODSTAWY OBSŁUGI KOMPUTERA Z KOMPUTEROWYM FAKTUROWANIEM CPV - 80500000 - 9 1.Ilość uczestników kursu - 11. 2.Ilość edycji - 2. 3.Ilość godzin - 100 (w tym 42 godziny zajęć podstaw obsługi komputera, 58 godzin moduł z programem fakturowania) 1 godzina lekcyjna - 45 minut. Zajęcia odbywać się będą sukcesywnie w dni powszednie (z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych) w godzinach 9.00 - 15.00 i nie powinny trwać dłużej niż 7 godzin lekcyjnych dziennie. 4.Instytucja szkoląca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów wewnętrznych obowiązujących na terenie jednostki (w szczególności Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego poinformowania drogą mailową lub telefoniczną o ilości wchodzących osób na teren jednostki przedstawiając dane tych osób na co najmniej dzień przed planowanym wejściem do godz.13:00). DOTYCZY KAŻDEJ EDYCJI KURSU ODDZIELNIE: 1.W ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami w zakresie podstaw obsługi komputera, modułu fakturowania oraz przepisami BHP. 2.Wykonawca zakupi i dostarczy uczestnikom kursów niezbędne środki i materiały dydaktyczne do nauki zajęć z podstaw obsługi komputera oraz zajęć z modułu fakturowania m.in. skrypty, aktualne podręczniki, materiały papiernicze, przybory do pisania, oraz dodatkowe środki dydaktyczne i materiały np. płyty CD/DVD niezbędne do realizacji kursu (w przypadku przekazania podręczników dla osadzonych w protokole odbioru materiałów szkoleniowych należy wpisać nr ISBN lub tytuł publikacji i jej autora). Dodatkowo dla Zamawiającego należy przekazać kserokopie materiałów dydaktycznych potwierdzone za zgodność z oryginałem, celem dołączenia do dokumentacji projektowej. 3.Wartość materiałów przeznaczonych do prawidłowego przeprowadzenia zajęć winien zawierać się w przedziale 35 - 40% całkowitej ceny całego kursu. 4.Wykonawca przeprowadzi badania lekarskie 14 osadzonym (11 uczestników oraz 3 osoby z listy rezerwowej) dla każdej edycji kursu dopuszczające do podjęcia udziału w kursie (lekarz medycyny pracy). Badania lekarskie odbędą się na terenie Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi. Potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie zaświadczeń lekarskich Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pierwszego dnia zajęć kursowych. 5.Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia NNW uczestników kursu podczas trwania szkolenia i udokumentowania tego faktu przed ich rozpoczęciem. 6.Wykonawca zobowiązuję się do dostarczenia oraz zainstalowania na co najmniej 2 dni przed rozpoczęciem zajęć z modułu fakturowania, licencjonowanego programu fakturowania dla osób początkujących. Instalowanie programu nastąpi w obecności administratora - Pracownika Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca odinstaluje program fakturowania. 7.Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia pomieszczenia wyposażonego w 11 stanowisk komputerowych z systemem Microsoft Windows XP Professional wraz z pakietem OpenOffice, rzutnik multimedialny, drukarkę, sprzęt zakupiony został ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Oparacyjnego Kapitał Ludzki w związku z realizacją projektu. 8.Kursy kwalifikacyjne kończą się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu szkolenia oraz wydaniem zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do rozporządzenia ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe ogólnej umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U z 2006r. Nr 31, poz. 216) oraz certyfikatów o ukończeniu kursu, zawierających informację o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 9.Wykonawca w terminie 7 dni od zakończenia kursów, wyda stosowne zaświadczenia i certyfikaty o zdobytych kwalifikacjach. 10.Wykonawca prowadzić będzie dokumentację przebiegu kształcenia którą będzie stanowił: 1.program nauczania, 2.dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający: listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, 3.protokół z egzaminu, 4.rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu, 5.ankiety oceny szkolenia i wykładowcy dla każdego uczestnika kursu; 6.wyszczególnienie materiałów szkoleniowych i sposobów ich przekazania uczestnikom kursu; 11.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia kursu kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę lub oryginały następujących dokumentów: 1.dziennika zajęć, 2.listy obecności uczestników szkolenia, 3.listę uczestników z przeprowadzonego przeszkolenia BHP, 4.ankiet oceniających szkolenie, 5.listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych (na potwierdzeniu należy wyszczególnić ilość materiałów dydaktycznych przypadających na jednego uczestnika), 6.preliminarz kosztów, 7.oryginały zaświadczeń + kopie oraz rejestr wydanych zaświadczeń, 8.oryginały certyfikatów + kopie oraz rejestr wydanych certyfikatów, 9.protokół z przeprowadzonego egzaminu, 12.Wykonawca zobowiąże się do przechowywania dokumentacji szkoleniowej do końca 2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do poinformowania Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z przeprowadzonym szkoleniem. 13.Wykonawca zobowiąże się do umożliwienia uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontroli szkoleń sfinansowanych przez beneficjenta ze środków finansowych projektu w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów. 14.Dokumentacja dotycząca szkolenia oraz materiały dydaktyczne muszą zawierać zapis o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego oraz być oznaczone odpowiednimi logotypami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w związku z realizacją przez jednostkę projektu - Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Rozwoju i Integracji Społecznej sp. z o. o., al. Piłsudskiego 135/412, 92-318 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7986,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14032,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.